help me! buikpijn en darmkrampen

Gestart door boxmie, 27 juli, 2009, 16:20:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

boxmie

Mijn dochter van 16 heeft pfeiffer en is hiervan al bijna 1 week echt doodziek. De eerste 3/4 dagen flinke koorts die inmiddels bijna weg is. Haar voornaamste klachten zijn een onbeschrijfbare maagpijn sinds vandaag opgevolgt door hevige darm krampen. Het ergste is dat ze bijna 1 week niets heeft gegeten en alleen met mondjesmaat maar wel constant drinkt. Deze klachten kom ik nergens tegen maar wellicht via dit forum.

Peetje

Weinig eten is wel een bekende. Te moe om te eten, totaal geen trek, of door de keelontsteking simpelweg niks binnen kunnen krijgen. Zolang ze nog wel goed blijft drinken en het niet heel erg lang duurt, is dat niet zo'n probleem.
Aangezien Pfeiffer toeslaat als je weerstand laag is, kan het best zijn, dat ze ook nog bijvoorbeeld een buikgriep heeft die ook flink wat klachten kan veroorzaken.

Heel veel beterschap!

leeuwtje

Bij mij begon het virus vorig jaar ook met onverklaarbare buikpijn (tegen mijn maagstreek aan) en extreme diarree die een dag of 10 aanhield. Pas na enkele weken koorts en bloedprikken, bleek dit dus achteraf het begin van het virus te zijn. Omdat mijn leverwaarden hoog waren en ook de vele witte bloedcellen duidden op een infectie, denk ik dat het een infectie van de lever was wat voor die pijn zorgde. Bij de een begint het met een keelontsteking en bij de ander gaat het op een andere plek zitten. Dus wellicht bij je dochter ook zoiets? Het is dus als het goed is van tijdelijke aard...
Mijn arts raadde me aan om zout te drinken, middels bouillon of zakjes orisel zodat je toch genoeg vocht blijft vasthouden. Sterkte!