Hoofdmenu

Cytomegalie

Gestart door Gast, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

Hoi Maaike,

Goed forum heb je hier. Ik heb zelf jaren geleden Pfeiffer gehad en ben er zeker 3 maanden mee zoet geweest. Erg vervelend en ik wil alle mensen die er nu onder lijden heel veel sterkte wensen.
Ik wilde even reageren op jouw opmerking op je website dat je cytomegalie hebt gehad en dat dus niet meer kan krijgen. Dat is helaas niet waar . Voor Pfeiffer geldt dat, maar cytomegalie is een virus dat in je lichaam blijft zitten en bij verminderde weerstand weer de kop kan opsteken. Ik kan het weten, want ik heb het. Het is gelukkig niet zo dat je er elke keer ontzettend ziek van wordt. Soms ben je gewoon een paar weekjes wat slap, snel moe, maar dat is niks vergeleken wat je als Pfeiffer-patient doormaakt.

Sterkte er mee.

Ingeborg  


Gast

Hoi Ingeborg,

Sorry dat ik zo laat reageer en bedankt voor je bericht! Ik wist niet wat je me vertelde en ik zal het nog even nazoeken en daarna aanpassen op m'n website. Wel irritant, dus vandaar dat ik nog steeds wel behoorlijk moe kan zijn. Vervelend, ik dacht trouwens dat dat nog steeds nasleep van die Pfeiffer was. Nouja, weet ik dat ook weer.

Nogmaals bedankt voor je bericht en nog veel sterkte!

Overigens denk ik dat het wel verschilt hoe erg je er last van hebt. Misschien zal de

G. Both

Hoi, ik heb nu al 9 maanden last van vermoeidheid, bij mij is pfeiffer vast gesteld en daar is niets tegen te doen, maar dat cytomegalie, is daar wel een medicijn voor? groetjes.

Gast


Citaat van: G. Both link=board=general&num=1026326765&start=0#2 date=11/12/02 om 14:59:17Hoi, ik heb nu al 9 maanden last van vermoeidheid, bij mij is pfeiffer vast gesteld en daar is niets tegen te doen, maar dat cytomegalie, is daar wel een medicijn voor? groetjes.

Nee, ook voor cytomegalie is geen medicijn. Gewoon echinaforce voor de weerstand, maar meer kan helaas niet, omdat het een virus is.