opgezette klieren, hoe lang duurt dat??

Gestart door funest, 27 juni, 2009, 17:21:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

funest

Heej allemaal,

nog een vraagje dan maar ;) Hij zal vast al wel een keer gesteld zijn hier, maar ik kan hem niet vinden :P

Weet iemand hoelang het duurt dat je klieren opgezet blijven?? Vanaf het moment dat ik voor de eerste keer ziek werd van Pfeiffer tot nu, 7 maanden later zitten er nog steeds heel de dag door 2 bobbels. En ik ben het eigelijk een beetje zat! Duurt het bij jullie ook zolang?
Ik weet wel dat het bij iedereen verschillend is, maar kan dit ook blijven als je al bijna of helemaal beter bent?

liefz ::)

Raket

Ik ben bang dat je weinig kunt met mijn antwoord, maar ik zal het toch maar geven.

Mijn klieren zijn net weer geslonken tot bijna-normale afmetingen. Vorige week had ik nog 2 "aardappels" in mijn hals. Ik heb ze van buitenaf gekoeld met koude dingen zoals een blikje sinas uit de koelkast etc. Ik weet niet of het ook helpt, maar het voelde in ieder geval lekker!
Maarre, 7 maanden lijkt me wel lang! ???

xk.

Na 1,5 jaar zijn ze nog steeds opgezet.
De ene keer is het erger als de andere keer, maar ze zijn nog nooit weer normaal geweest.
Maar ik heb er verder niet heel veel last van.
Je hoort wel is dat mensen het blijven houden ja, maar dat is idd bij iedereen verschillend.

Peetje

Ik heb er, voor zover ik weet, helemaal geen last van gehad.
Opgezwollen lymfeklieren zijn een teken dat je lichaam ergens tegen aan het vechten is. Op zich dus best goed, maar ook eigenlijk een teken dat je nog niet van de 'ellende' af bent.

Isabelle88

Ik weet ook niet hoe lang dat duurt, bij iedereen verschillend denk ik, maar ik heb nu in ieder geval al 2 maanden opgezette klieren.