Het gaat echt over!!

Gestart door funest, 25 juni, 2009, 09:17:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

funest

Heej allemaal!

Even een positief berichtje! Ik heb nu ongeveer 7 maanden pfeiffer en ik voel nu gewoon dat het iedere week beter gaat. Ik voel steeds meer energy, en echt, dat voelt zooo goed!! Ik kan opeens weer veel meer. Gewoon opstaan zonder duizelingen, niet meer iedere middag hoofdpijn, niet meer het idee dat je de wereld om je heen niet meer kan volgen enz.. Ik geniet er nu echt iedere seconde van!! Natuurlijk voel ik het nog wel, maar het is ook weer weg ofzo, ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen...

Wat ik hiermee bedoel is dat het echt over gaat, ook bij jullie, hoe erg het nu ook lijkt te zijn. Kom op mensen, laat de moed niet zakken!!

greetz ;)

Angel30

Bedankt voor dit positieve berichtje!! Ook weleens fijn te lezen, dat alles weer goed komt. Zeker als je zoals ik even een mindere week hebt.

xk.

Funest, ik herken het helemaal wat je hier neer hebt gezet!
Fijn he!! :)
Ik heb het nu bijna 1,5 jaar, maar het gaat gelukkig steeds beter nu!

Jef1980

Er moeten meer van dit soort berichten op het forum komen!
Ik heb er inmiddels (pas) 4 maanden last van, maar ik ben het zo spuugzat. Alles kost zoveel energie, en met alles wat je doet moet je rekening houden.

Kunnen jullie aangeven wat jullie gedaan hebben om meer energie te krijgen?
Ikzelf ben begonnen om onder prof. begeleiding mijn conditie te verbeteren. Daarnaast rust ik veel, maar heb het gevoel dat het rusten niet echt werkt. Volgende stap van mij zal zijn om bij de homeopathische huisarts op spreekuur te komen. Ben benieuwd....

Groet, Jef

Sam

met mij gaat het ook heel goed nu, vergeleken met eerst.
ik kreeg in maart 2008 pfeiffer en heb er tot oktober echt heel erg last van gehad.
vanaf oktober ging het telkens iets beter en nu ben ik nog steeds snel moe en dan ook veel erger als een gezond iemand, maar verder kan ik bijna alles weer wat ik voor de tijd ook kon dus ik denk dat dat laatste stukje ook vanzelf nog wel komt.

Jef1890, ik denk dat je wel goed bezig bent met conditie opbouwen.
succes nog, hopelijk gaat het met jou binnekort ook beter!

Jef1980

Bedankt voor de steunbetuiging Sam!

xk.

Jef1980, ik denk dat je goed bezig bent met conditie opbouwen.
Ik heb ook een paar maand fysio gehad en daardoor gaat het volgens mij nu wel beter.
Ben zelf vanaf januari bezig met revalideren en daar heb ik veel geleerd, dus ik heb denk ik wel wat tips voor je:
- Ritme (niet de ene dag heel veel doen en de dag erna niks doen)
Dus proberen om elke dag ong. hetzelfde te doen wat je redelijk goed afgaat(aan het eind vd dag mag je best hartstikke moe zijn, als je je de volgende dag maar weer netzo moe als normaal voelt) en dat telkens iets op proberen te bouwen per week bijv.
- Gezond eten, drinken
- Bewegen (maar dat doe je dus al) zodat je conditie niet nog verder achteruit gaat. Je zult waarschijnlijk ook op een punt komen dat het heel zwaar is, dat had ik ook(als ik van de fysio thuis was viel ik gelijk in slaap), maar ik ben toen gewoon doorgegaan en uiteindelijk merk je(ik dan) dat het toch iets beter gaat en dat het je steeds makkelijker af gaat met het sporten, ookal doe je steeds meer.
En je zegt dat je het idee hebt dat het rusten niet echt veel helpt. Nu weet ik niet of je zonder het rusten heel veel moeer bent? anders kun je misschien proberen steeds minder te gaan rusten. (ik rust eigenlijk helemaal niet meer overdag, nouja, heel soms dan als ik al teveel gedaan heb en nog wat moet doen).
Ik hoop dat je er wat aan hebt en het snel beter gaat!

solarfall

Ik herken het gevoel, maar elke keer als ik merk dat het beter gaat krijg ik kei hard een terugval. Ik hoop dat dat jou bespaart blijft. ;)

Misschien een tip, neem niet teveel hooi op je vork meteen ;)

funest

hi solarfall,

dat is dus ondertussen al gebeurd, kben weer is veel te enthousiast geweest :P. Maar goed, de dagen dat het 'weg' was waren echt heerlijk!

Peetje

Inderdaad, bij een goede dag niet gelijk overenthousiast een hoop gaan doen, maar rustig opbouwen en dan zou het uiteindelijk steeds beter moeten gaan.
Wel erg fijn om een positief bericht te lezen. :D

funest

ja, rustig opbouwen is idd beter, anders ben je binnen een paar dagen weer terug bij af :-[

Jef1980

Ik ben het echt zo spuugzat... dat ik weer een stap verder ben gegaan in mijn zoektocht naar "de" verlossende oplossing... homeopathie.

Ik heb twee verschillende pilletjes gekregen die ervoor zouden moeten zorgen dat ik me over een maand weer energievol voel. Ik ben heel erg benieuwd! Maar in mijn zoektocht naar "de" beste behandeling ben ik bereid om stappen te nemen waar ik wellicht een beetje sceptisch (ik geef toe, komt door mijn onwetendheid over dit onderwerp) over ben.

Sporten blijft toch gewoon heerlijk! Ook al is het nog lang niet op het niveau dat het zou moeten zijn, ik geniet er elke keer weer van. Zeker met dit prachtige weer, dan is het geen straf om lekker buiten te zijn.

ChrisH

Jef, het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je baat vindt bij homeopathie. Tenminste, de 'echte'. Er staat ook op b.v. tubes SLR en Calendula dat ze homeopathisch zijn maar die zijn niet homeopathisch verdund.

Dan zijn er altijd mensen te vinden die er van overtuigd zijn dat het werkt maar er is mij geen enkel dubbelblind onderzoek bekend waarin homeopatische middelen beter scoorden dan placebo's.

Peetje

Baat het niet, dan schaadt het niet, toch? En misschien genees je er niet door, maar het kan allicht helpen om je wat beter te voelen.

solarfall

Citaat van: Jef1980 op 30 juni, 2009, 18:07:52
Ik ben het echt zo spuugzat... dat ik weer een stap verder ben gegaan in mijn zoektocht naar "de" verlossende oplossing... homeopathie.

Ik heb twee verschillende pilletjes gekregen die ervoor zouden moeten zorgen dat ik me over een maand weer energievol voel. Ik ben heel erg benieuwd! Maar in mijn zoektocht naar "de" beste behandeling ben ik bereid om stappen te nemen waar ik wellicht een beetje sceptisch (ik geef toe, komt door mijn onwetendheid over dit onderwerp) over ben.

Sporten blijft toch gewoon heerlijk! Ook al is het nog lang niet op het niveau dat het zou moeten zijn, ik geniet er elke keer weer van. Zeker met dit prachtige weer, dan is het geen straf om lekker buiten te zijn.

Dat heb ik ook geprobeerd, het is wel even wat beter gegaan maar dat duurde maar even. Ik geloof wel dat het iets doet, maar niet bij Pfeiffer.

mav

ben blij dat er ergens iets positiefs staat. Heb nu 5 maanden last van dat rotvirus en veel verbetering zit er niet in. Wordt er knettergek van. Heb nu op internet iets gevonden dat misschien hulp zou kunnen bieden. Dit heet CHD-FA oftewel Carbohydrate Dirived Fulvic Acid. Ik kreeg hier de volgende info over:
'CHD-FA is een natuurlijk stof die ongekend antibacterieel, -viraal en -schimmel werkt. Probleem met een Epstein Barr virus infectie = Pfeiffer is dat dit virus zich intracellulair (dus in de cel) verschanst en daar nagenoeg onbereikbaar is voor ons immuunsysteem. CHD-FA komt ook intracellulair. Verder speelt er bij Pfeiffer het probleem van de 'informatieblokkade. Dat betekent dat het meeste en snelste resultaat te behalen is met een combinatie van CHD-FA en een Pfeiffer nosode kuur.'
Dit heb ik gevonden op de volgende website: www.ccgonline.eu
Kan het altijd proberen. Zal nog hier op het forum nog wel een vraag stellen of iemand het kent.