kan het Pfeiffer zijn?

Gestart door Liana, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Liana

hallo,

Ik ben nu een week ziek thuis. Ik ben steeds heel moe, en ik ben duizelig en heb last van mijn keel.
 Maar ik slaap wel heel goed. Ik slaap zelfs langer dan normaal. En Maaike en Chantal zeiden dat ze helemaal niet goed sliepen toen ze pfeiffer hadden.
 Mijn vriendinnen zeggen dat ik een test moet doen om te kijken of ik de ziekte van pfeiffer heb omdat dit niet de eerste keer is dat ik ziek thuis ben met deze klachten.
Daarom vraag ik eerst even of je wel pfeiffer k

Gast

hay liana,
ik heb nu al 10 maanden de ziekte van pfeiffer en bij mij is het ook door heel erg moe zijn begonnen. ik sliep wel goed, erg lang maar werd wakker alsof ik al een dag hard gewerkt had. het beste is om naar je dokter te gaan en je bloed te laten testen. dan weet je het zeker. ook voor je zere keel, misschien een keelontsteking, kan je dan medicijnen krijgen. dus t is verstandig om even langs te gaan. veel succes en sterkte ermee,

groetjes sandra

Gast

Je kan idd best Pfeiffer hebben als je wel goed slaapt. Dat is natuurlijk per persoon verschillend.

Je kunt natuurlijk altijd even laten testen, kan geen kwaad en weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ik ben benieuwd! Ik hoop het beste voor je.