Hoofdmenu

bittere smaak

Gestart door stephanie, 30 maart, 2009, 08:46:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

stephanie

Hoi allemaal,

Weer een nieuwe lotgenoot erbij... ik weet sinds vorige week dat ik Pfeiffer heb (ik ben 25 en volgens de huisarts dus een 'late'), dus ik snap nu ook wel waarom ik steeds zo vreselijk moe ben. Maar goed, dat hoef ik jullie natuurlijk niet uit te leggen (in tegenstelling tot de rest van de wereld ;))

Sinds een aantal dagen krijg ik telkens nadat ik iets heb gegeten of gedronken, en dan vooral als het iets zoets is, een vieze bittere smaak in mijn mond. Ik vroeg me af of iemand dit herkent bij Pfeiffer en/of weet wat de oorzaak kan zijn. Het is behoorlijk vervelend, en ik maak me er toch wel een beetje zorgen over eerlijk gezegd. En als ik niks meer lekker vind dan ga ik natuurlijk nog meer afvallen!

Clien

Volgens mij kan het komen van je lever die veel moet verwerken.
Maar het is dan ook te zien wat je precies eet , want het ene is beter dan het andere.
Ik heb namelijk als ik iets heb gegeten een gele tong en een licht ruikende adem dus ik denk dat het daarmee zal te maken hebben maar zeker ben ik het niet.
Groetjes

Desi

Hey stephanie

DAt komt wss omdat je (keel) ontsteking heb, hoef je verder niet zoveel van te merken, ik heb het ook regelmatig als het even wat minder gaat, valt verder niks aan te doen, ik krijg altijd de nijging om paprika chips te gaan eten omdat daar een sterke smaak aan zit;)

tara90

Citaat van: stephanie op 30 maart, 2009, 08:46:40
Hoi allemaal,

Weer een nieuwe lotgenoot erbij... ik weet sinds vorige week dat ik Pfeiffer heb (ik ben 25 en volgens de huisarts dus een 'late'), dus ik snap nu ook wel waarom ik steeds zo vreselijk moe ben. Maar goed, dat hoef ik jullie natuurlijk niet uit te leggen (in tegenstelling tot de rest van de wereld ;))

Sinds een aantal dagen krijg ik telkens nadat ik iets heb gegeten of gedronken, en dan vooral als het iets zoets is, een vieze bittere smaak in mijn mond. Ik vroeg me af of iemand dit herkent bij Pfeiffer en/of weet wat de oorzaak kan zijn. Het is behoorlijk vervelend, en ik maak me er toch wel een beetje zorgen over eerlijk gezegd. En als ik niks meer lekker vind dan ga ik natuurlijk nog meer afvallen!

Ik heb hier ook last van en heb ook pfeiffer dus maak je geen zorgen;)

sandy

 hoi
wat grappig dat ik dit nu lees,ook heb ik achter op me tong zo,n bittere smaak
en dat proef je de hele dag door,ook als je iets gegeten hebt
heb dit nu sinds een week eigelnijk, en inderdaad oko weer wat last van me keel weer
dus waarschijnlijk een combinatie?