Prestatie? Zeg het hier

Gestart door Alexandra123, 10 maart, 2009, 22:09:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alexandra123

Ik ben vorige week met mijn sport karate,  2e geworden op de Nederlandse Kampioenschappen van de dames   :D

En dat terwijl ik Pfeiffer heb (met veel klachten), dus dat maakt mij extra trots!

Heb jij ook iets behaald, of iets rete-goed op school/werk gedaan? Ik vind dat je er dan hartstikke trots op mag zijn dus meld het hier! :)

just_me

ik heb zondag 20 km gefietst, een mooie prestatie voor iemand met pfeiffer ;), vorige week een goede beoordeling op stage en mijn eindwerkstuk is goed gekeurd, dus op naar de examens. dat leek me wel genoeg om trots op te zijn ;D

Hidde

Haha! Daar mag je inderdaad trots op zijn! Gefeliciteerd allebei!

MSamantha123

Ik heb een uur lang modern&klassiek ballet gedaan !
Daarna viel ik neer en heb ik 2 dagen lang niks gedaan,
MAAR ik heb een uur gedanst! :D

Lowl

Ik was 3e geworden met run bike run  ;)
Dus: 5km rennen 11 km fietsen 5km rennen

MSamantha123

wooh lowl, super goed !
rennen fietsen rennen, dat kan ik nog lang niet haha !

xk.

Lowl, dat doe je goed met pfeiffer! (of had je toen nog geen pfeiffer?)

Nou ik vind het toch wel een prestatie dat ik mijn opleiding gewoon haal. Terwijl ik 1,5 jaar van de 3 jaar bijna niet naar school ben geweest en geen stage kon lopen. Gelukkig ging het dit schooljaar wel steeds beter (kon al vanaf het begin gewoon hele dagen stage lopen, maar nog wel met erge vermoeidheid) en heb ik alles van 2 jaar stage in 1 jaar kunnen doen en nu heb ik dus alles af!! Was even hard werken, maar ben zo blij dat het gelukt is!

Peetje

En dat is zeker een heel groot compliment waard!