@ jawi: Was jij niet degene die het steeds koud had en met blauwe vingers rondliep? Of ben ik dan in de war met iemand anders?
Hier nog iemand met ijshandjes en -voetjes. Gelukkig niet continue, het lijkt alsof het bij vlagen gaat.
's Nachts slaap ik met een kruik, want zodra ik m'n schoenen of pantoffels uit doe, krijg ik koude voeten. Al is het de ene dag erger dan de andere.
En de koude handen lijken het meest op te treden als ik zit te lezen, dus een boek vasthou, of achter de pc.
De temperatuur in huis lijkt er niets mee te maken te hebben, ik heb het ook als het 20 graden is en soms niet als het maar 17 of 18 graden is. Wel is het erger geworden sinds de buitentemperatuur onder de 20 graden is gezakt. Sindsdien slaap ik dus ook weer met een kruik
Zoals ik in m'n eigen topic heb verteld, is er pas ontdekt dat ik een gaatje in m'n hart heb, dus ik hoop eigenlijk dat die koude handen en voeten daardoor te verklaren zijn. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat dat bij jou ook het geval moet zijn!