ontstoken tandvlees

Gestart door Armanda, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Armanda

Hoi!
Nuttig forum Maaike.
Ikzelf weet sinds maandag dat ik Pfeiffer heb en zit nu nog met de keelontsteking koorts en zwakke lever, maar ook is mn tandvlees aan 1 kant ontstoken en mn wang is helemaal opgezwollen. Mn oogleden zijn trouwens ook opgezwollen,maar dit doet geen pijn. Herkent iemand dit?

Groetjes Armanda

Patty

Hoi, Ik heb al 3,5 mnd Pfeiffer en ik heb al een aantal keren mijn tandvlees onstoken gehad. Ik heb van andere mensen, die ook Pfeiffer hebben gehad, gehoord dat zij dat ook hadden. (Blijkbaar heel normaal dus)
In de eerste weken was mijn gezicht, ogen en nek helemaal opgezwollen en dat is vanzelf weggegaan.
Veel sterkte  ;) en ik hoop dat je er sneller vanaf bent dan ik. Ik zit nu nog steeds met opgezette klieren thuis!  :'(
Groetjes Patty

Gast

Dankje, Armanda.

Ik heb het zelf niet gehad, ik heb alleen wel heel dikke klieren gehad waar ik behoorlijk last van had. Maar geen ontstoken tandvlees ofzo. Vervelende bijkomstigheid, zeg.

Gast

Hoi Amanda,

Even een tipje voor je ontstoken tandvlees:
Ik poets sinds 2 weken mijn tanden met paradontax gel met fluoride en sindsdien heb ik geen last meer van ontstoken tandvlees.  ;D
Deze tandpasta smaakt niet echt lekker, maar je bent er zo aan gewend!

Groetjes Patty

Armanda

Hoi!

Ik ben inmiddels naar de tandarts geweest (als spoedgeval nog wel, de kno-arts schrok geloof ik een beetje ;)) die heeft een verstandskies getrokken en de ontsteking met waterstofperoxide schoongespoten, en nu is het al wel wat minder, iig niet meer pijnlijk en ik kan weer eten:) , het bloed nog wel tijdens poetsen maja. Ik spoel nu nog met waterstofperoxide en binnenkort moet ik weer een afspraak maken bij de tandarts.
Paradontax smaakt idd heel vies, iedereen hier in huis gebruikt het, maar ik gebruik nog even Zendium dat schijnt ook te helpen (hoop ik) en als het me te lang duurt zal ik wel even doorbijten en ook met paradontax gaan poetsen, in ieder geval bedankt voor de tip. Hopelijk loop ik er over een tijdje weer zo  ;D bij.

Groetjes Armanda