Voor alle studentjes onder ons..

Gestart door xk., 24 juli, 2008, 19:14:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

nathalie123

goed dat jullie roosters niet al te zwaar zijn!
hopelijk missen jullie niet teveel lessen.

bij mij gaat het wel goed op stage..
het wakker worden sochtends is wel makkelijk en ik ben ook niet echt moe als ik werk.
Als ik thuis kom begin de vermoeidheid wel weer te komen en krijg ook steeds zo'n last van hoofdpijn.
Maarja ik ga er maar van uit dat ik gewoon even moet wennen en dat ik dus geen terugval krijg!
dus ik ga nu elke dag rond half 8 mijn bed uit en dan werken van half 9 tot half 1.
daarna ga ik thuis een beetje op bed tv kijken, maar niet slapen. en dan ga ik savonds rond 8 uur alweer slapen.
Veel vrienden zie ik doordeweeks dus niet, maar met deze werktijden is het wel vol te houden gelukkig!

ookal wil ik nu liever weer stoppen want ik vind stage lopen niet leuk!! hahaha :P

xk.

Fijn dat het goed gaat met je stage!
Hopelijk blijft het ook goed gaan.

Vind je stage lopen niet leuk? ik vind dat juist leuk! :P

Martine1702

CiteerOoh dat is idd wel fijn!
Kun je die dag mooi uitrusten..
Alleen maandag is dan echt een lange dag, verder valt het best mee toch?

Ja, ben er wel blij mee! Ja maandag is dan wel even doorzetten, maar ik voel me toch vaak pas later moe en dinsdag kan ik dan lekker uitslapen enzo! Hoe heb jij het dan met school?

xk.

ehm. ik ga gewoon zoveel mogelijk die 2 dagen dat ik school heb.
denk die vrijdag vooral zoveel mogelijk lessen volgen, omdat ik daarna sowieso weer 2 dagen kan uitrusten.
en dan misschien een halve dag stage erbij..
dan kan ik tussendoor elke x wel weer een dag of 2 dagen uitrusten! :)

Benedictus17

Vandaag van half 9 tot 1 uur op school geweest. (Gym ben ik niet naartoe gegaan.)
Toen ik thuis kwam heb ik gegeten en ben ik om 13.50 in bed gaan liggen. En heb geslapen tot 15.15 (is echt lang want had al een paar dagen alleen in bed gelegen maar niet geslapen).
Toen moest ik naar het postkantoor en de ANWB om de snorfiets op mijn naam en verzekering te zetten. Vervolgens moest ik eten en was het al iets van 6 uur en heb ik huiswerk gemaakt. Heb last van kleine beetjes hoofdpijn. En heel veel gapen overdag. :P Maar morgen word ik nog met de auto gebracht naar school, want ik trek het vanavond niet echt meer om nog te leren hoe die brommer uberhaupt werkt en of ik niet op mn bek ga als ik erop ga rijden.

xk.

Haha, nja het is wel goed gegaan dus?
Nee dat risico zou ik ook niet nemen, dat je morgen niet weet hoe die brommer werkt! :P

Benedictus17

Ja ging wel goed. Morgen tot tien over 3 op school. En maandag van half 9 tot 4 uur maar dan ga ik tussendoor slapen.

xk.

Nou vanmorgen even naar school geweest.
Ga op donderdag van half 1 tot hoelaat ik het volhoud, laatste les is 10 voor 4 dan afgelopen. (dat is wel iets te lang denk ik ;) )
& Vrijdag de 1e 2 uur, als ik het langer volhoud dan, kan ik zo langer blijven.
en hoef volgende week sowieso nog niet naar stage, dan die week erop miss een x kennismaking met de klas waar ik kom, & ga daarna wschynlyk 1 middag stagelopen dus van 1 tot 3.
dus dat is wel vol te houden, en als het iets beter gaat kan ik zo iets opbouwen.

Sam

ja vind het ook heel fijn dat het allemaal zo is geregeld!

@ xk., bij jou is het ook wel goed geregeld ofniet?
dus je gaat nu 2 dagen naar school en straks 1 middag stage?
nou hopelijk hou je dat een beetje vol, je kunt tussendoor iig wel mooi uitrusten, dat is wel fijn denk ik ofniet?

ik denk dat ik de woensdag ook thuis ga blijven omdat dit al heel erg vermoeiend is, heb wel een dag rust nodig tussendoor anders hou ik het echt niet vol.

succes allemaal met alles nog!! :)

Benedictus17

Gisteren tot tien over 3 op school gezeten. Heb tussen 1 en half 2 wel een paracetamol genomen, want ik had weer.. Hoe noem je dat. Te veel prikkels ofzo? Een soort van duizeligheid. Ik kan het niet uitleggen, er zijn vast wel mensen die het herkennen.
En toen ging het wel weer.
En vandaag hoef ik pas om 11.20 op school te zijn dus ik heb tot 9 uur uitgeslapen. :) En ik ga vandaag op de snorfiets naar school!

xk.

Hee!
Jaa het is idd wel goed geregeld, kan tussendoor elke x wel uitrusten, dus dat is idd wel fijn!
Hoop ook dat ik het allemaal een beetje volhoud, ben echt zoo super moe van gister van school!
Heb gistermiddag al heel veel geslapen & vannacht nog 13 uur maar ben nog steeds net zo moe als gisteravond.
Ben wel blij dat ik nu weer een paar dagen uit kan rusten, hoef donderdag pas weer.

Jij blijft dus de woensdag waarschijnlijk thuis?
Nja, wel fijn zo'n dag rust tussendoor, ik hoefte vorig jaar ook nooit op woensdag naar school maar dat scheelde wel!

Jij ook nog veel succes met school enzo..

MyMarijke

Ik ben alweer naar school:s
Maar dit jaar wil ik echt geen pfeiffer.. Denk alleen dat ik het heb nu..(zie ?:()
Dit jaar doe ik namelijk examen..:S

xk.

niemand zit er op te wachten om pfeiffer te hebben, zoiets komt nooit goed uit.
maar als je echt pfeiffer hebt dan is er wel wat te regelen met school, normaal gesproken.

Sam

@ xk., gelukkig maar dan dat je donderdag pas weer hoeft
kun je mooi uitrusten nu.
ja ik ga de woensdag thuis blijven, heb het gisteren geregeld. :)
verder ging het wel goed op school ik was wel elke keer heel erg moe als ik thuis was maar dat is ook niet zo raar.
ben nu ook heel erg moe, na zo'n weekje!

@MyMarijke, ik zit ook in het examenjaar, maar ben blij dat ik het nu heb en niet aan het einde van het jaar als ik midden in de examens zit.
en zoals xk. al zei, dan is er wel wat met school te regelen normaal gesproken!

sahahanne

Ik heb mijn rooster! En als het zo blijft ( wat waarschijnlijk weer niet zo is omdat alles slecht geregeld is op onze school ) ben ik er wel tevreden mee!
Maandag: half 9 - tien over 3
Dinsdag: tien voor half 10 - tien voor half 3
Woensdag: tien voor half 10 - 4 uur
Donderdag: tien voor half 10 - 4 uur
Vrijdag: tien voor half 10 - 5 voor 1

Hmm, als ik zo kijk is het nog veel, maar het is in ieder geval beter dan 3x tot 5 uur ;)

Nu maar hopen dat ik het bij kan houden met leren!
Moet volgende week Duits mondeling inhalen en het leren lukt me echt gewoon niet, iemand tips?
Everything will be alright in the end, if it's not alright it's not the end.

xk.

ik heb je net al een tip gegeven in je eigen topic haha.
hoop dat je er wat aan hebt!
succes iig

nathalie123

zoo de eerste week zit erop!
K ben nu alleen erg verkouden en heb hoofdpijn en keelpijn :-\
denk dat dat vooral komt omdat ik stage loop in een ziekenhuis en mijn weerstand is nu natuurlijk niet zo hoog.
maja door die verkoudheid heb ik vanacht ook amper geslapen dus ben nu nog erg moe :-\
ik hoop maar dat ik wel gewoon naar stage kan deze week, want ik wil niks missen!

hoe gaat het met jullie? goed uitgerust dit weekend?

xk.

dat is niet zo fijn dat je zo verkouden bent enzo
denk ook dat dat idd komt omdat je weerstand niet zo hoog is en in zo'n ziekenhuis zijn natuurlijk veel zieke mensen...
hopen dat 't deze week wel lukt..

ik ben wel erg moe nu, donderdag even naar school geweest daarna echt hartstikke moe & vrijdags ook nog.. gister ging het wel weer wat beter maar toen ben ik savonds nog even naar een vriendin geweest dusss nu ben ik weer heel erg moe;P
maar ik hoef pas donderdag weer dus dat scheelt..

succes volgende week! ;)

Sam

ik ben vandaag ook nog maar thuis gebleven, was erg moe van vorige week!
ga morgen wel weer even en dan woensdag kan ik weer thuis blijven, hopelijk kan ik dan donderdag en vrijdag wel gewoon de lessen volgen die ik moet volgen.

iedereen succes met stage en school deze week!

xk.

hee, ben jy ookal zo moe van die eerste week?
ik ben maar 1 morgen geweest voirge week, maar ben ook nog steeds heel erg moe (zat. avond ook even naar een vriendin geweest en daar ben ik ook altijd heel erg moe van, dus daarom nog moeer..)
ik had wel het idee dat ik in de vakantie pas echt merkte hoeveel rust ik nodig had, was de eerste weken ook echt kapot van die paar uurtjes school in de week wat ik die 4 maanden daarvoor had gedaan.. misschien dat ik daarom nu ook veel moeer ben, nu ik weer naar school ben geweest..
hadden/hebben jullie dat ook?!

Sam

ja dat had ik dus precies het zelfde
ik denk ook dat ik voor de vakantie niet genoeg rust nam ookal had ik dat toen niet echt door
ben nu ook veel moeier dan voor de vakantie als ik een paar dagen naar school was geweest, toen ging ik ook 2 uur 3/4 keer in de week.
morgen maar weer proberen om naar school te gaan ;) :)

sahahanne

pfoe, ben vandaag voor een uurtje naar school geweest en er moest even een vriendin achterop de fiets voor 5 minuten en ik was kapot toen ik op school kwam, iets op school maakt dat ik volkomen hersendood word. Daarna kon ik gelijk al niet meer leren.
Ohgod, ik haat het echt :p Was nog h?lemaal niet toe aan school!

morgen eerste echte lesdag
Everything will be alright in the end, if it's not alright it's not the end.

xk.

heee!
dat idee had ik ook well dat ik eigenlijk nog niet toe was aan school, die dagen erna! ;)
ben nog steeds heel erg moe!
moet donderdag er weer heen, maar verheug me er nu alweer op haha, ben dat thuis zitten wel zooo zat!!
en vind het altijd wel leuk om weer even naar school te gaan, anders heb je allemaal van die nutteloze dagen.. vind ik!
heb volgende week wel een drukkere week, achja overleef het vast well! :P
Succes vandaaag, hopelijk gaat het goed! :D

nathalie123

hoii allemaal!
Jaa het lijkt waarschijnlijk nu allemaal veel zwaarder, omdat we een tijdje vakantie hebben gehad.
ik denk dat je lichaam nu vooral weer moet wennen aan alles.
dat heb ik tenmnste wel, ik sliep namelijk in de vakantie altijd uit en nu moet ik steeds vroeg mijn bed uit maar daar ben ik nu wel aan gewend.
ik heb vandaag stage gelopen van half 9 tot 1 uur dus alwer een half uurtje langer! haha. ik heb wel even tussen 2 en half 4 op bed gelegen, maar niet geslapen.

XK: Lekker zeg dat je donderdag pas hoeft!
Sahahanne: Jeetje ik wordt al moe als ik eraan denk dat er iemand bij me achterop de fiets moet! haha

Hoelang hebben jullie nu trouwens al pfeiffer??
ik heb het nu bijna 3 maanden, maar ik wordt er helemaal gek van!
mijn hele zomervakantie is verpest, k kon geeneen keer uit en ik kon bijna niet afspreken met vriendinnen! :-\

xk.

Oke, gaat stage verder goed dan :) ?
Ik heb het nu langer als een half jaar zonder verbetering, word er ook echt gek van! ;P
Ben ook nog niet weer uitgeweest. ;) lukt me ook echt nog niet!

Sam

ik heb het nu iets langer als 4 maanden (en ik word er ookal gek van :P)

ben gister even naar school geweest, voelde me wel weer beter na 3 dagen echt rust
vandaag dus weer heel rustig aan doen en dan hoop ik dat ik donderdag en vrijdag nog vol kan houden.

succes iedereen! :D

xk.

mooi dat 't goed ging!

het ging vandaag eindelijk iets beter na een paar slechte dagen,
morgen school gaat dan vast ook lukken, hopelijk vrijdag ook nog. :D

sahahanne

ik wist eerst niet dat ik pfeiffer had, ik dacht dat het aan school lag dat ik zo moe was, dus ik ben gewoon doorgegaan, toen ze het prikten bleek dat ik het al gehad had maar het werd maar niet beter, zelfs slechter. Ben naar de internist geweest en die heeft gezegd dat ik het chronisch vermoeidheids syndroom heb, ben nu ongeveer een jaar moe. ;)
Everything will be alright in the end, if it's not alright it's not the end.

Peetje

Er zijn wel meer internisten die na een jaar vermoeidheidsklachten zeggen dat het CVS is. Dat betekent echter niks anders dan 'langdurig vermoeid zonder duidelijk aanwijsbare oorzaak'.

twinklingstar

CVS is inderdaad geen stempel voor de rest van je leven. Ik denk dat het interessant is om op zo'n moment naar psycholoog te gaan om samen met deze persoon te plannen hoe je je leven stilaan terug kan opbouwen en dit dan wekelijks kan bespreken. Met CVS heb je sowieso hulp nodig!

nathalie123

ja bij mij gaat stage goed.
ik heb gister en vandaag geen middagdutje gedaan haha
en opzich voel ik me hetzelfde als vorige week.
dus het gaat wel al wat beter en mijn verkoudheid wordt ook al minder :D
maar ben savonds nog wel veel moe, k ga meestal rond half 9 naar bed.

iedereen heeft het dus wel al langer dan mij!
pff wat vervelend zeg :-\ ik wordt nu al gek ervan!

xk.

Oke, mooi dat je stage goed gaat!
& fijn dat het wat beter gaat.

Ik ben vanmorgen even naar school geweest, was wel weer gezellig! :)
Was wel heel erg moe op school, maar toen vroegen een paar uit m'n klas of ik nog even mee het dorp in ging, even wat eten ergens. nouja daar kon ik natuurlijk geen nee opzeggen haha! ;) had sommigen ook nog helemaal niet weer gesproken dus..
toen ik thuis was op de bank gaan slapen (werd well elke x wakker want ze zyn met het huis bezig ::))
Ben nu nog wel erg moe, hoop dat ik morgen nog even 2 uur naar school kan, maar dat denk ik well! daarna weer 2 dagen uitrusten dus :P

heb volgende week alleen woensdag niks. :o hoop maar dat ik do/vrij nr school kan!

ik ga trouwens savonds ook rond half 9 / 9 uur naar bed. maar 's middags moet ik sowieso wel slapen.. anders hou ik het echt niet voll tot savonds.. denk dat ik zoals vandaag na het eten ook nog wel even moet slapen, iig wel uitrusten ;)

xk.

ben net 1,5 uur naar school geweest..
zat zo erg te twijfelen vanmorgen of ik moest gaan, toen toch maar gegaan.
& ben nu wel heel erg moe, maarja! ;)

heb gisteravond ook nog 1,5 uur bijna geslapen op de bank & om half 9 naar bed gegaan..
valt toch echt wel tegen om weer naar school te gaan.
't gaat eerder slechter dan beter nu ?!

maar ik ga nu eerst ff slapen ahah!;)

Martine1702

Wat jij hebt Xk, had ik donderdag (gister dus :P) ook heel erg! Ik voelde me al best wel moe en niet helemaal fit, dus twijfelde heel erg, maar ben toch heen gegaan. En het resultaat ligt nu hier op bed, vandaag moest ik wel thuisblijven... Stom he, dat we altijd teruggefloten worden. Valt toch wel heel erg zwaar, weer met school beginnen...

xk.

jaa, zo stom is dat he!
ik vind het ook echt wel erg tegenvallen, weer naar school.

maar nu weer 2 dagen uitrusten.. ;)

Sam

Hoi!

Ik vind school ook echt wel tegenvallen! pff
echt vermoeiend

maar hoe gaat het met jullie?
beetje uitgerust dit weekend?
ik wel volgens mij, hoop dat ik straks 2 dagen achter elkaar naar school kan.
vorige week ookal gelijk zoveel gemist

succes iedereen aankomende week met stage en school
Groetjes Sam!

xk.

ik ben wel een beetje uitgerust
nog wel steeds heel erg moe..
volgens mij ga ik aankomende week niet overleven, als ik alles ga doen wat ik eigenlijk van plan ben.
achja zie wel hoe het gaat.
is rot he als je zoveel mist

jij ook veel succes! :D

xk.

Ben vanmorgen even naar stage geweest
was echt heel erg leuk!
wel vermoeiend :P maar dat had ik ook wel verwacht
ga nu op maandagmorgen stage lopen, hoelang enzo moet ik zelf nog kijken.. als ik het volhoud ga ik gewoon de hele morgen want kan daarna 2 dagen weer uitrusten. ;)

hoe gaat het met jullie dan ? :)

nathalie123

gelukkig dat je stage leuk is!  ;D
oja het is wel handig als je dan 2 dagen uit kan rusten.

ik loop nog steeds 5 halve dagen stage en soms blijf ik iets langer.
dit gaat wel goed.. smiddags slaap ik niet meer ookal ben ik wel moe.
als ik wel ga slapen dan kom ik savonds erg slecht in slaap.
Volgende week dinsdag heb ik een dagje school en dan kan ik eindelijk overleggen hoe we dit nou moeten regelen met het te kort aan stage uren.

xk.

dat is wel fijn dat het zo vol te houden is..
ik moet smiddags wel blijven slapen anders ben ik rond een uur of 3/4 echt heel erg moe & duizelig enzo.. en dan lukt het me echt niet meer om wakker te blijven.
ook als ik de hele dag niks heb gedaan moet ik dat wel doen, anders ben ik de volgende veel moeier.
succes allemaal nog