Voor alle studentjes onder ons..

Gestart door xk., 24 juli, 2008, 19:14:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

xk.

zitten jullie er ookal tegen op om weer naar school te gaan?

aangezien benedictus er ookal tegen op zat dacht ik laat ik er maar een topic van maken, want er zijn er vast meer!!

hooop zo dat ik dat jaar ga halen, of dat ik uberhaupt aan mag beginnen... had gehoopt dat de vakantie goed zou doen maar helaas.. merk er nog weinig van!  :(

krijg echt een druk jaar, 3 dagen stage, 2 dagen school...
wat ik sowieso niet vol ga houden, mag al blij zijn dat ik van die 2 dagen school de belangrijkste lessen kan volgen, laat staan 3 dagen stage lopen erbij...

Benedictus17

Nou ja ik ben een goede leerling op school.. *Schept niet graag op maar het is gewoon zo..* Ik kan keihard werken, ik heb snel dingen in mijn hoofd etc. De afgelopen 4 jaar heb ik enorm goede prestaties gehaald. Maar ik hoop niet dat pfeiffer het dit jaar gaat verpesten. Ik ga vast wel over ofzo. Maar ik wil gewoon geen pfeiffer. (Hoewel ik dan vast ook niet hoef te gymmen etc... :$)

xk.

Ik wil ook geen pfeiffer meer, ben het echt zat....
maargoed niemand wil graag pfeiffer hebben

Ik heb verder niet veel toetsen enz. dus dat scheelt well.. alleen is 3 dagen stage lopen wel heeeeel erg vermoeiend..

Nine

ik heb wel weer zin om op school te beginnen :) moet dit jaar alleen 3 stages lopen, ik hoop dat het snel overgaat, wil de schapenstage niet missen! (schapen helpen met het lammeren) maar dat is pas in het voorjaar

xk.

Citaat van: Nine op 24 juli, 2008, 20:15:25
ik heb wel weer zin om op school te beginnen :) moet dit jaar alleen 3 stages lopen, ik hoop dat het snel overgaat, wil de schapenstage niet missen! (schapen helpen met het lammeren) maar dat is pas in het voorjaar
ik wil mn stage ook echt niet missen, leek me juist superleuk, maar over 3 weken gaat me dat echt nog niet lukken! :-\

verax

Ik heb wel zin om weer naar school toe te gaan.
Maar ik zie er tegen op dat ik dan niet kan rusten wanneer ik dat wil/nodig heb.
De dagen zijn dan een stuk langer en mijn school heeft al aan gegeven dat ik nie een aangepast rooster kan krijgen dus moet ik heel de dag op school blijven :-\.

Verax

xk.

Citaat van: verax op 25 juli, 2008, 12:00:17
Ik heb wel zin om weer naar school toe te gaan.
Maar ik zie er tegen op dat ik dan niet kan rusten wanneer ik dat wil/nodig heb.

Dat heb ik ook ja..

Waarom krijg je geen aangepast rooster dan??

Benedictus17

hm das bij mij wel makkelijk geregeld dan. Afgelopen schooljaar mocht ik komen en gaan wanneer ik wilde haha. Moest dan wel even zeggen wanneer ik er wel was ivm brandgevaar etc.
Maar ik wil dat dit komende jaar gewoon niet! Ik wil gewoon normaal functioneren..

xk.

ik mocht ook komen wnnr ik wouu.. das wel fijn kun je gewoon gaan wnnr je je het beste voelt..

verax

Ik weet niet waarom ze zo moeilijk doen op school.
Het enigste wat er tegen mij gezegt: "daar doen wij niet aan je moet maar in de vakantie goed uitrusten en dan na de vakantie gewoon   ???  naar school toe komen en met alles mee doen., Maar ik dnk dat het moeilijk gaat worden om de hele dag op school te blijven.
Dan vraag ik me af wa hebben ze liever dat ik de belangrijkste lessen naar school toe ga of heel de dag en dan de volgende dag(en) ziek zijn omdat ik te veel gedaan heb :S

Net alsof ik hierom gevraagd heb.
Ik vind het zelf tog ook nie leuk dat ik niet alles kan doen wat ik wil.

Vera

xk.

hee,

wel raar dat ze zo moeilijk doen ja.
nouja als je echt heel erg moe bent kun je het er miss nog is overhebben en desnoods een doktersverklaring ofzo aanvragen en dan naar school sturen..


verax

hee

Mijn moeder heeft een mail naar mijn mentrix gestuurd dat ze er niet mee eens is dat ook al gaat het niet dat ik de hele dag naar school toe moet en met alles mee moet doen (dus ook met gym). Omdat het nu vakantie is denk ik niet dat ze een reactie geeft. Ik probeer me er maar niet te druk om te maken.

Ik hou jullie op de hoogte


Vera

xk.

hee

nou hopelijk word er dan toch wat aangedaan.
't zou idd wel heel erg zijn als je wel alles moet volgen.
hoe ging het voor de vakantie dan? had je toen wel een aangepast rooster?

verax


Voor de vakantie hoefde ik niet veel naar school ik had geen aangepast rooster maar de laatste maand hoefde heel mijn school maar 5 uur of minder naar school. Voor die tijd ben ik bijna 4 weken niet naar school toe geweest en als ik wel de hele dag naar school toe ging hield ik het niet heel de week vol (toen wouden ze ook al geen aangepast rooster geven) er werd gezegt dat iedereen moe was omdat het einde van het schooljaar was. Daar moest ik maar genoegen mee nemen.

xk.

echt raar dat je school er zo mee omgaat.
hopelijk doen ze wel wat op dat mailtje van je moeder uit!
de meeste mensen weten niet hoe het is om pfeiffer te hebben, dat je niet 'zomaar' moe bent, en dat is soms wel heel erg vervelend.

nathalie123

ik zou 18 aug weer moeten beginnen met 5 dagen stage per week!
maar dat is echt nog te veel, gelukkig begreep het stageadres dat heel goed.
ik mag nu beginnen met 3 dagen stage per week en als dat teveel is mag ik er zelfs 2.
het vervelende is alleen wel dat ik met 3 dagen per week niet aan mijn uren kom..
dus dat moet ik nog met school regelen :(

xk.

Hee, wel fijn dat je stage-adres er niet moeilijk over doet.
hopelijk kun je met school ook wat regelen.

bij mij op school en stage is ook wel wat te regelen alleen kom ik dan ook nooit aan mn uren. miss dat ik dan iets langer door moet aan 't eind vd opleiding ofzo.. maar als ik daardoor geen heel jaar over moet doen heb ik dat er wel voor over..

die eerste week moeten wij kennismakingsweek organiseren enz. voor de 1ejaars maar weet niet of ik die week dan al naar school ga, omdat 't nu nog niet eens beter gaat na zoveel weken rust..  :-\

nathalie123

Ja idd, dat is het vervelende!
ik kom dan namelijk ook niet aan mijn uren, maar ik zou het heel raar vinden als ik dat in moet halen.
Ik kies er toch ook niet voor om deze ziekte te hebben:S
die 50 uur ofzo moeten ze eigenlijk maar gewoon door de vingers zien.

ik had 2 dagen geleden ook een verjaardag en ik was om 11 uur al heel erg moe dus ik ging slapen.
nou de volgende dag was ik zo moe en ben ik alweer om 8 uur gaan slapen.
ik ben dus heel erg bang dat ik met stage een terugval kan krijgen, dat wil ik echt niet!

xk.

Ik heb echt precies hetzelfde als jou.. maar mijn moeder belt binnenkort m'n coach een keer om te zeggen dat 't nog niet beter gaat en dat die bult in mn hals eerst weggehaald moet worden & dat 't daarna miss wel beter gaat. want ze denken dat dat misschien alles tegenhoud dat ik niet beter word.. maar kan ook wel zijn dat het niet echt wat met de pfeiffer te maken heeft dus heb ook niet echt zekerheid dat 't daarna beter gaat..
nog 3weken vakantie.. ;| ookal heb ik bijna niks gedaan, 't ging zooo snel voor mijn gevoel..

xk.

pff nog 2,5 week!!
hoe dichter het bij komt, hoe meer ik er tegen op ga zien..
had zo gehoopt dat 't in de vakantie beter zou gaan, had ook wel verwacht dat er dan eindelijk een beetje verbetering in zat!
vraag me echt af hoe ik het allemaal moet gaan doen volgend jaar ?!  ???

nathalie123

Waarom zie je er dan zo tegen op??
Ik zie er zelf ook wel een beetje tegenop maar nu ik heb geregeld dat ik 3 dagen per week mag, zie ik er al minder tegenop.
ook al denk ik dat ineens 3 hele dagen natuurlijk wel veel is, want ik werk nu helemaal niet.
Jij zal toch ook wel iets kunnen regelen?
Misschien dat je je stage later in het jaar kan inhalen als je je weer beter voelt?
ik heb namelijk in feb weer een stage periode dus dan zou ik opzich wel wat meer uren kunnen halen!
ik ga er toch wel vanuit dat het dan over is!:D

Ik hoop dat het bij jou ook goedkomt met je stage, en die eerste week met kennismaken.. tja
misschien kun je daar ook nog iets voor regelen met school?? ze zullen het toch wel begrijpen?

xk.

omdat... ik bang ben dat ik nooit aan m'n uren kom en dat ze het niet goed vinden.. want ik heb natuurlijk vorig jaar ookal heel wat weken stage gemist (1 dag in de week stage)
en ik zie er ook tegen op om weer heel veel te gaan doen, naar school enz. omdat ik nu als ik niks doe nog steeds heel erg moe ben.
terwijl ik het liefst gewoon hele dagen alles deed hoor, ik vind 't echt niks om thuis te zitten!
maar ik ben bang dat 't dan zo weer veel erger word wat ik op 't laatst ook had afgelopen schooljaar.. terwijl ik toen ook bijna niet naar school ging, maar dat was zelfs al teveel..

en ja er valt wel wat te regelen, maar nu is een halve dag stage en 2 dagen zoveel mogelijk naar school nog teveel denk ik.. en vraag me af of ze dat ooit goed gaan vinden..

en ja die eerste week kan ik denk ik nog wel iets regelen, ze begrijpen het op school wel heel goed dus.
maar ik moet ook nog geopereerd worden waarschijnlijk.. en dat zal ook pas zijn als school weer begint want binnen 2 weken zal wel heel snel zijn.

achja ik wil er ook niet meer over nadenken!;P

Sam

Ik zit ook erg tegen school op, examenjaar, dus gaat me veel energie kosten om toch nog alles bij te houden ookal kan ik (bijna) niet naar school.
Ik ben wel overgegaan omdat ze dachten dat het in de vakantie wel een stuk beter zou gaan, maar dat is helaas niet zo.
Dus dat word heel hard werken dit jaar.

xk.

Hee, dat heb ik nou ook! 't gaat gewoon niet beter in de vakantie, echt kut is dat he!
En examenjaar is al helemaal rot, hopelijk lukt het je om alles bij te houden, maar idd dat kost ook heel erg veel energie!
Misschien dat je ook wat dingen niet hoeft te maken, de minder belangrijke dingen, als dat kan in het examenjaar, je hebt natuurlijk wel tentamens enz. die je moet maken.. nouja succes iig!

sifabale

Ik zat het afgelopen jaar ook in mn examenjaar en heb het geluk wel gehaald. Mijn mentor en leerjaarcoordinator hadden het zo geregeld dat ik de "nutteloze" vakken niet hoefde te volgen..Belangrijk waren eigenlijk alleen de profielvakken, nederlands en engels omdat ik daar examen in moest doen. In de toetsweek probeerde ik zoveel mogelijk toetsen te maken, maar als ik me niet lekker voelde mocht ik me tot 5 minuten voor aanvang van de toets ziekmelden bij de leerjaarcoordinator...mssn dat je aan je mentor kan vragen of ze ook zoiets voor je kunnen regelen... ;)

Sam

Wel goed geregeld van je school vind ik, er zal vast ook wel iets te regelen zijn zal wel een keer mailen/bellen ofzo met ze

sifabale

Ja ik had met mijn school wel geluk ja en ik ben ze allemaal ook super dankbaar voor alle moeite die ze voor mij hebben gedaan!! ;D

Ik denk dat het makkelijker is als je langsgaat met je rooster en dat je dan aangeeft hoelang jij denkt dat je naar school kan enzo. Dat werkt makkelijker dan via de telefoon.

Wat je ook kan doen is tijdsverlenging aanvragen voor je centrale examens. Dan heb je namelijk voor elk examen recht op een half uur extra tijd. Hoe dat moet kan je beter navragen bij je school.

Sam

Bedankt voor je berichtje, ik ga het proberen al hoop ik dat tegen de tijd van mn examens het wel weer een stuk beter is! :)

sifabale


Sam

Nog iets langer als een week en dan begint school weer  :-[
De vakantie ging zooo snel voor mijn gevoel.

Benedictus17

Heb vandaag weer een goede dag net als gister. Hoop dat ik in 1 keer slaag voor mn brommerrijbewijs. En dan moet het op school ook allemaal goedkomen! Zowel lichamelijk als geestelijk!

xk.

Bij mij begint school ook over iets meer als een week, alleen moet ik de 1e schooldag al naar het ziekenhuis dus begint goed.

sifabale

Dat is niet echt een lekker begin op je eerste dag al naar het ziekenhuis moeten :( Mag ik vragen waarvoor je dan naar het ziekenhuis moet xk?

Hehe, ik begin pas 22 september weer met school 8)..helaas ben ik al een paar weken aan het blokken voor toelatingsexamen en heb ik niet echt vakantie gehouden xD

xk.

Ik had sinds dat ik pfeiffer heb een bult in mn nek die steeds dikker werd, ze dachten dat het een opgezette lymfeklier was maar ze vonden het wel lang duren en hy was (is) wel heel erg dik dus toen moest ik voor de zekerheid naar een internist en ook omdat de pfeiffer niet beter werd, maar het blijkt een cyste te zijn en die moet weggehaald worden, ze weten niet of dat de reden is dat de pfeiffer niet beter word, doordat mn lichaam dan ook tegen die cyste aan het vechten is zeg maar. en nu moet ik eerst naar de kno-arts en hij gaat kijken hoe hij weggehaald kan/moet worden, maar hij is zo groot (4bij3bij4ofzo) dat ze niet eens weten of dat in een normaal ziekenhuis kan ofdat ik naar een acedemisch ziekenhuis moet.
wel toevallig dat dat tegelijk met de pfeiffer kwam.

xk.

trouwensss 22 september pas weer naar school! dat is wel lekker, heb je nog even vakantie.
ookal heb je niet echt vakantie gehad doordat je zoveel moest doen voor het toelatingsexamen.. maar ben je al wel toegelaten dan of weet je dat nog niet?

Sam

jeetje dat is ook rot dat je dat er bij hebt
en die bult is wel heel erg groot zeg!!  :o
wel toevallig dat het tegelijk met de pfeiffer kwam.
beterschap en sterkte in ieder geval :)

sifabale

wow dat is idd een grote bult xk!!

Nee ik ben nog steeds aan het leren. Ik heb over ongeveer een week een soort voorbereidende cursus en dan 26 augustus het toelatingsexamen. Ik hoor dan 2 september of ik ben toegelaten

xk.

oke, dus dat is nog even afwachten dan!

ja die bult is idd heel groot, ga niet meer over straat zonder sjaaltje of een wat hoger vest zeg maar!
hoop dat de pfeiffer daarna ook wat beter word..

Sam

Ja je zult hem wel goed zien zitten, wel vervelend
en het is idd te hopen dat het daarna wat beter gaat met de pfeiffer,
hoelang hebben jullie het nu al?
ik heb het nu een maand of 4 weet het niet precies

heb trouwens mn mentrix gebeld en ze zou er achteraan gaan dan hoor ik volgende week meer over hoe ik het dit jaar moet gaan doen :)
dus dat zal wel goed komen denk ik !

Sifabale, jij heb dus nog wel ff vakantie maar goed je hebt ook veel moeten doen voor school dan en dan weet je nog niet of je wel aangenomen word?? nouja hoop voor je van wel!! ;)

Martine1702

Aankomende vrijdag moet ik boeken ophalen, en maandag over een week weer naar school... Het is vandaag precies 6 maanden geleden dat ik ziek werd. Heb nog steeds heel veel dagen, ook (juist) nu in de vakantie dat ik gewoon 's middags 2 uren moet slapen (en dan wil ik nog langer), nadat ik minstens 9 uren heb geslapen 's nachts, of hoofdpijn, ook al zo handig... En haaruitval, ach allemaal van die kwaaltjes he  ;) Ik zie wel op tegen dit schooljaar, kom in de 6e klas, het examenjaar, dus het zal best wel druk worden. Maar ja, dat geld vast voor heel veel van ons, dat het druk gaat worden ;-)