Voor alle studentjes onder ons..

Gestart door xk., 24 juli, 2008, 19:14:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tesjex


Sinds deze avond even een dipje, voormiddag leek alles zo goed, toffe projectgroep, toffe begeleiding van het project en een tof onderwerp mooier kan het toch niet zijn! En eenmaal ik op gesprek ging met men begeleiding bleek dat ik eigenlijk best veel gevoelens verdrongen had waardoor het geleidelijk allemaal naar de oppervlakte, ik wist wel dat ze er zaten, maar ik had het in eerste instantie liever niet gedeeld! Nu is dit dan toch gebeurd, ergens wel een opluchting..maja hoe moet het nu verder ???

xk.

Hmm, lastig Tesjex
Het is wel goed om over dingen te praten, vooral omdat je zelf al aangaf dat je CVS daar ook mee te maken heeft.
Kan idd soms wel even als een opluchting voelen! Is juist goed.

Hoe gaat het nu?

Tesjex


@ xk, ja inderdaad het voelt nu wel als een opluchting. Het gesprek met de psycholoog stond op het juiste moment. We zijn eruit geraakt en hebben mijn gevoel duidelijk gekregen.. En hebben gekeken wat er na de vakantie nog moet gebeuren! De psycholoog zei wel dat men gevoel eigenlijk een teken was dat ik met mijn grenzen probeer om te gaan en dat vond ze natuurlijk wel goed. Maar ik mocht de uitdaging niet uit de weg gaan omdat het doel onzeker was en toen zijn we op zoek gegaan naar het 'punt' waarop het voor mij wel goed aanvoelde en al men angsten daarrond besproken. Nu moet ik na de vakantie nog praten met mijn begeleidster op school over hoe we de communicatie moeten aangaan met de docenten.. want dat zijn er 4 voor ??n vak, dus ik wil wel als dat efficient verloopt! Maar het was een goed gesprek, ik was op een maand weer goed vooruit gegaan, ik bood minder weerstand en ben bezig met mijn grenzen!

Nu ga ik eens in de zetel kruipen met een filmpje!

xk.

Mooi dat je de afgelopen maand vooruit gegaan bent.
Hopelijk gaat het met de vermoeidheid daardoor straks ook wat beter.

Heb je nu vakantie?
Ik volgende week, maar ik ga wel 1 of 2 dagen stage lopen.
Verder druk bezig voor de eindopdr.!

Verder weinig te vertellen, 't gaat wel goed eigenlijk!

Tesjex


Natuurlijk ook gewoon leuk om te horen dat het goed gaat met jou!
Ah, jullie hebben volgende week pas vakantie, wij hier inderdaad deze week.
Deze kwam eigenlijk net op tijd, ik werk nu wel regelmatig voor school, maar max 2 blokken van 30min. Om mijn concentratie in stand te houden, maar als het eens niet lukt is het dan ook niet erg.  Gelijk morgen ga ik nog naar de inline skate club voor mijn vrienden nog eens te zien. En zo heb ik nog wat leuke dingen gepland, maar allemaal binnen mijn eigen perken! Het is nu mijn laatste week vakantie van het jaar, want pasen is veel werk voor project, examens juni voorbereiden enzovoorts. Het enige dat ik echt moet doen deze vakantie is mijn gesprek van trajectbegeleiding voor na de vakantie voorbereiden. :-)
ivm die vooruitgang, het is inderdaad tof en ja het kan zijn dat ik door mijn grens te stellen mij ook beter ga voelen, maar dat ik wel binnen mijn grenzen moet blijven funtioneren, want anders kan het weer verkeerd gaan, maar dat is gewoon experimenteren en kijken wat wel en niet kan, maar voorlopig doe ik alleen school en alle vrijetijdsactiviteiten staan stil zoals mijn vrijwilligerswerk! Ik hou je op de hoogte;)
Jij in elk geval nog v???l succes met je stage, eindproject,... Doe da goe en hou ons op de hoogte! Het is leuk dat het beter gaat met jou! super! doe zo verder!!

xk.

Nou, maar even flink genieten van je vakantie dan!

Danku! Jij natuurlijk ook veel succes nog de komende tijd.

xk.

Tesjex, hoe is het nu?
Nog een beetje kunnen genieten van je vakantie? Ookal moest je gewoon door met leren etc.

Morgen nog een dag stage en dan een paar dagen vrij!
Woensdag ga ik schaatsen en die andere dagen voor school bezig denk ik.
En de olympische spelen volgen, deze week is schaatsen gelukkig niet midden in de nacht.

Tesjex


Hallo allemaal, hoe gaat het hier?

@ xk? Goh, ik heb het rustig aan moeten doen, ik ben een half week ziek geweest. Vermoeidheid die uitbrak & door nog eens meer rust te nemen brak dat feller en feller uit h?. En de vakantie is weer om, weer er ingevlogen. Maar ik zit al 3 dagen boven men maximum uit qua concentratie. Het is moeilijk een evenwicht te vinden tussen mezelf en de werking van de groep. Ook gaat er in de loop van de week contact opgenomen worden met de docenten van mijn 2de vak om te kijken hoe het daarmee verder moet zoals welke lessen ik wel eens kan missen, welke juist niet en die dingen allemaal! Normaal kwam ik vrijdag redelijk Nederland meer bepaald Utrecht, maar ik kan jammer genoeg niet mee, tis fysiek te zwaar om dat er deze week nog bij te nemen.

Dus nu deze week hebben jullie vrij?
Dan ga je vandaag schaatsen? Toftof!
Ohh volg je de olympische spelen? Altijd al gedaan? Sjiek!

Nu ga ik mij nog even rusten want binnen 2uurtjes is het weer richting vergadering van mijn project!
Groetjes!

xk.

Het gaat dus nog niet echt goed, zo te lezen?

Schaatsen was leuk!:)

De olympische spelen vond ik altijd al wel leuk om te zien, maar dit jaar heb ik het echt goed gevolgd.
Vooral schaatsen!

Verder weinig te vertellen.
Fijne zondag!

Tesjex


Tis een ellendige zondag als ge naar het weer kijkt :-)
manman wat een wind :)
Ohoh ik heb eigenlijk totaal niets gevolgd van de winterspelen, maar ik heb ook geen kabel tv op mijn kot dus is het dan al moeilijk om te zeggen ik ga eens naar een wedstrijd kijken. En via de krant is dat niet zo intressant omdat volledig te volgen.

Op school vlak kan ik het niet meer zeggen.. ik vrees wat voor mijn opleiding.. Ik kan mijn persoonlijk grens niet volgen, en daardoor kan ik het groepstempo niet aan, ik heb nu een mail gedaan.. maar weet niet als hier nog een oplossing uit geraakt. Kzit even een dipje, ik weet het allemaal niet meer zo goed, ik hoop dat ik snel mail terug heb..

Fijne zondag
& een toffe week..


xk.

En.. heb je mail terug gehad??
Vervelend dat je in een dipje zit/zat!
Hoop voor je dat je gewoon door kunt gaan met je opleiding, ondanks alles.

Hier gaat het wel goed.
Wel drukke week gehad op stage, vergadering, tussenevaluatie en er is iemand overleden op de groep (16jr), dus dat was een heftig weekje.
En dat was te merken, maar echt helemaal op ben ik niet.
M'n tussenevaluatie ging trouwens heel goed, ze waren erg tevreden!:D Nu alleen de opdrachten op stage afmaken en dan ben ik hopelijk dit jaar klaar met alles!
Nu nog uitzoeken wat ik volgend jaar nou wil, ik vind het maar lastig. Heel veel vind ik wel leuk, maar ook weer niet super. Dus ik moet me nog maar weer goed laten informeren.

Tesjex


Heyhey

@ xk: Ohh tof dat je tussenevaluatie goed ging! sjiek! da gaat dik in orde komen om te slagen dit jaar! Is het al iets duidelijker geworden wat je volgend jaar zou willen doen?

Hier is het dipje zowa over, maar ik doe te teveel. Ik zit met men eindproject en das keii veel werk! en ik probeer dan al iets minder taken op mij te nemen, sommige momenten ook gewoon niet deel te nemen, maar ik blijf niet onder mijn grens. ik ben opgelucht dat ik morgen naar trajectbegeleiding en vrijdag naar de psycholoog kan gaan. Want anders gaan we toch weer eens tilt slaan vrees ik.. Ik heb ook nog nieuws :-)! Ik heb mijne uitslag.. 2 geslaagde vakken en 1 buis.. Die buis is wel balen want ze is zwaarder dan ik had verwacht! Maja! Er zit al wat evolutie in.

Xk, doe dat nog goed h?!


Hoe is het met de andere studentjes op het forum??


Groetjes

Peetje

Ik ben wel geen studentje, maar ik wil je wel feliciteren met je 2 gehaalde examens! Hartstikke goed dat je dat toch voor elkaar hebt gekregen! :D
Moeilijk blijft dat toch, om je grenzen niet te overschrijden, helemaal als je iets heel graag wil.

xk.

Mooi tesjex dat je er 2 gehaald hebt!:) Knap hoor!

Ben vrijdag weer naar een open dag geweest en ik ga het 1e half jaar 5 opleidingen doen, want ik twijfel tussen maatschappelijk werk en dienstverlening en toegepaste psychologie en die zitten alle 2 bij die 5 opleidingen. En dan na een half jaar moet je kiezen, dan krijg je nog een half jaar les (1e half jaar krijg je ook wel les, maar dan meer algemeen). En dan kun je uiteindelijk ook gewoon in het 2e jaar van de gekozen opleiding instromen. Dus je verliest er geen jaar mee..

Heb je nu wat meer rust of nog steeds erg druk met school?
Je doet het in ieder geval niet voor niks! Dat zie je nu wel weer met die 2 geslaagde vakken.

Ik ben voor de 4e x vanaf januari verkouden, echt heel erg weer.
Moet morgen naar de revalidatiearts, blijf verder de hele dag thuis van school.
Kan wel even wat extra rust gebruiken.

Ciao! xx

Tesjex


heyhey
@ peetje: Mercikes!

@ XK: Ohhh daar had ik nog nooit van gehoord van zo een systeem! 5 opleidingen das kei v??l! Maar ik vind dat wel een goed systeem want dan je u keuze veel beter maken na dat halfjaar! Goed idee om het zo aan te pakken! Die systemen kennen we hier in Belgi? niet echt! Hoe vaak moet je nog naar de revalidatiearts? Ben wel benieuwd, laat zeker weten hoe het gegaan is ! en dan daarna maar goed rusten dat je lichaam even de tijd krijgt om weer te herstellen! Super, hoe je bezig bent, maar dat mag ook wel na zo een tijd he  8)

Goh, het is inderdaad heel erg druk met school, maar vorige week hebben ze ingegrepen zowel op school als bij de psycholoog! Door mijn enthousiasme, mee willen draaien in groep, ...  en daardoor respecteerde ik mijn grenzen niet meer, ik skipte wel dingen maar onvoldoende! Tot ik op gesprek naar school moest en toen is mijn lessenrooster daar eens onder handen genomen! Echt man! Gewoon gehalveert :-(, nu is het morgen een leuke les en dan mag ik maar de helft gaan! en zo bijna bij elke les nu! Ik mag ook niet mee naar het buitenland voor ons project! en ik moet meer gaan communiceren en nog verschillende opdrachten! Dus conclusie het gaat een zware week worden! Ik begrijp mijn begeleiding wel, maar het is toch weer confronterend! en die 'speciale' uitzonderingen! Op momenten steekt dat tegen, maar ik moet volhouden, zeker weer na deze 2 vrijstellingen!

XK: V??l succes morgen h?!!
& Tot de volgende keer!

xk.

Hee!

Ik hoef niet meer naar de revalidatiearts!
Ze was tevreden (had ook niet anders verwacht) en ze verwachtte geen erge terugvallen meer, dus dat was de laatste keer gisteren!:)
Ja, voor zover ik weet heb je dat hier ook maar op 1 school die 5 opleidingen bij elkaar het 1e half jaar. Zijn allemaal wel sociale studies, dus de basis zal wel een beetje hetzelfde zijn.

Hm, lastig he om binnen je grenzen te blijven.
Wel goed dat school dan ingrijpt, maar fijn is het natuurlijk niet.
Jammer dat je niet mee mag naar het buitenland! Waar zou je anders heen gaan?
Nou, succes deze week en op tijd je rust nemen he!!

Ciao!

MSamantha123

ik heb geen zin meer in die stomme school! >:(
grrrrrr !
moest ik even kwijt hoor. sorry  :P

Tesjex


@ XK! SUUPEER!! Dat je niet meer terug hoeft te gaan! Eindelijk een 'rot'periode die je stap voor stap achter je kan laten! Tof! Een nieuwe school volgend jaar een nieuw hoofdstuk:-)! Ben blij voor je!
Ja, die grenzen liggen laag h?, 3u/dag van de dokter, maar mijn grens is 2u/dag! Maar daarbij haal ik het niet! Maar ik moet wel toegeven dat ik ergens ook wel opgelucht ben dat school heeft ingegrepen zenne, want ik kon het zelf niet meer. En van mijn begeleidster daar accepteer ik het wel dat ze het gedaan heeft, dus dat doet ook al veel natuurlijk! Gisteren nog een heel open gesprek gehad met mijn projectgroep..weer een heel hoop concrete punten of afspraken geformuleerd!een opluchting, maar nu ook wel wat emotioneel een terugslag..want nu voel je u zo de persoon met CVS.. Maar ze reageren wel goed!   Ook nog een lijst opdrachtjes meegekregen van begeleidster! Dus hiphoi :-)! Mijn groep komt naar Nederland:-) Utrecht, Amsterdam, Rotterdam,..
Merci, en jaja ik neem men rust nu wel, ik luister al 3 dagen :-)- en morgen terug op gesprek dat ik eventjes alles terug kan overlopen!

@ Samantha: Hoe kommet? Welk jaar zit je?
Sterkte:-)
Groetjes!

MSamantha123

@ Tesjex

Nou weetje,
ik heb nu al 9 maanden pfeiffer en op school doen ze er gewoon niks aan. Mn moeder heeft 2 verschillende zorgco?rdinatoren, mentor, teamleider, andere leraren, iedereen aan de telefoon gehad en zelfs een gesprek gehad met mij+mentor+teamleider, maar uiteindelijk komen we geen moer verder, 'en je moet maar gewoon alle lessen volgen hoor, we doen toch niet voor niets twee keer per week engels!'
Noujaa dat vind ik nogal stom, ziek is ziek en ze moeten na al die maanden toch wel snappen wat pfeiffer is? :-\

Dus vandaar mijn berichtje, haha.
Trouwens, ik zag dat je CVS had, maar hoe weet je eigenlijk of het chronisch is of niet?
Vroeg ik me even af ;)

x

Peetje

CVS is een symptoomdiagnose. Er moet minimaal 6 maanden sprake zijn van vermoeidheid en een handjevol andere klachten, die niet verbeteren door rust en geen andere aanwijsbare oorzaak hebben.

xk.

Tesjex, fijn dat je projectgroep wel goed reageerd!
Jammer dat je niet mee kunt, en dan nog wel naar Nederland!! Zo'n mooi land, haha..
Goed van je dat het je al 3 dagen lukt! Ik weet hoe moeilijk het is.:P

Ja, dat heb ik mooi weer afgesloten het hele revalidatiegebeuren!:)
Ik heb ook zeker zin in volgend jaar, helemaal een nieuwe start idd.
Kijk er echt naar uit!

MSamantha123, vervelend dat ze er op school geen rekening mee willen houden.
In welk jaar zit je nu?
Misschien kan je een medische verklaring van je huisarts vragen? Kan zijn dat school daar wel wat mee doet.

Ik ben morgen lekker een dagje vrij!
Moet wel bezig voor school, maar wel fijn even een dag geen stage.
Best druk allemaal, maar heb vandaag weer heel wat opdrachten af kunnen laten tekenen en allemaal voldoende!:D

Ciao!  :-*

Tesjex


OHhh, het weer is zooo zalig h?:-),

@ samantha, Ik heb inderdaad diagnose CVS. Ik heb in eerste instantie ook pfeiffer gehad, maar de infectie was uit mijn bloed maar het ging eigenlijk totaal niet beter! Daarnaast waren er ook wel symptomen die al een 3 tal jaar aansleepte en dan ben ik doorgestuurd geweest naar een arts en heb ik een deel onderzoeken gehad om andere ziektes uit te sluiten. En dan vervolgens heb ik de diagnose van CVS gekregen!
Het lijkt mij inderdaad wel ontzettend moeilijk als ze het op school niet begrijpen! Misschien proberen dat de arts contact met de school neemt! Hierin moet ik toegeven dat ik geluk heb gehad, misschien ook omdat ik op een sociale richting zit, zowel docenten als studenten, directie iedereen staat er achter en krijg ik steun van! Ik heb dan ??n persoon op school waar ik bijna wekelijks naar toe ga om het op te volgen en te kijken hoe het verder moet!(moet binnen 1,5uur al weer daar zijn) Al waren ze eerst wel verbaasd op school dat ik er mee door ging.:)

@ XK: Super dat je zo een nieuwe start kan maken! je verdient het! Ohh ook maar een beetje genieten van de zon h?, niet de hele opdrachten :-)!
Ja, het is wel leuk dat projec zo goed gereageerd heeft! Twas een opluchting, maar emotioneel ook wel moeilijk..omdat nu voel je u zo meer de persoon met CVS! Maar dat zal ook wel weer goed komen! Ik had via facebook groep over CVS, een filmpje gevonden en dat heb ik ook laten zien dat heel verhelderend was, want zo kon ik het gewoonweg niet uitleggen! :-) Nu nog even rust want binnen een uurtje moet ik vertrekken! :-) Groetjes

MSamantha123

@xk. ; ik zit in 4vwo, best zwaar maar ik ga wonder boven wonder als het goed is over!!  ;D En mn moeder heeft nu met de directeur gepraat, en hij praat weer met mn teamleider & mentor en nu gaan ze wat regelen als het goed is.
Ik mag nu ook zelf bepalen hoe lang ik op school zit; halve dagen enzo, en dan gaat het eigenlijk wel goed  :)

Doeeeg x


xk.

MSamantha123, dat is mooi dat ze goed gereageerd hebben!

Tesjex, fijn dat je het dmv dat filmpje wat duidelijker hebt kunnen krijgen voor de anderen.
Hoe gaat het verder nu met je?

Tesjex


@ Xk, Hier gaat het rustig aan, Ja dat filmpje is echt goed! Moest je facebook hebben moet je eens kijken (en als je wilt lid worden) op het profiel "wijvscvs" daar vindt je dat ook op, de moeite! Met de muziek erbij enzo gaf het ook wel een speciale sfeer, maar de groep vond het verhelderend, want CVS is voor hen niet echt iets waar ze mee geconfronteerd worden, enkel vanuit de boeken! Nu heb ik ??n week dat ik echt onder mijn grens zit! En ik moet zo een positief evolutielijstje bijhouden en eerlijk gezegd ik vond het op het begin echt maar niets zenne, maar nu ik er mee werk moet ik toegeven dat het werkt! Ik  verplicht mij dagelijks 2 positieve dingen op te schrijven en dat maakt dat je er op moeilijke momenten even naar kunt teruggrijpen en kunt zien wat goed gaat! En dat brengt dan rust.
Nu gaan we weer een weekje voor onder mijn grens te blijven :) En jaja Xk, tis jammer want ik was graag richting Nederland gekomen!

Samantha: Veel succes!!

Groetjes!

xk.

Ik heb je toegevoegd op facebook. Ik zit daar alleen nooit op, snap er niet zo veel van. In Nederland is dat nog niet zo populair, hyves wel!:P
Die groep zag ik en heb hem toegevoegd, kan nu alleen nog niks zien.

Goed dat je elke dag 2 positieve dingen opschrijft!

xk.


Tesjex


Ondetussen hebbebn we al op facebook gepraat:-), Maar ook wel eens benieuwd hoe met de rest op het formum gaat!

Ik zelf zit inde paasvakantie, maar op zich vind ik het niet echt erg dat ze bijna om is..omdat vanaf zondag ga ik terug naar mijn kot
waar ik mijn eigen structuur, rustmomenten enzovoorts kan inlassen, terug naar school gaan is een andere zaak :-), daar heb ik niet super veel zin in! :-)!

Dus benieuwd hoe het met jullie gaat?

xk.

Volgens mij zijn er verder niet zo veel meer hier!:P

MSamantha123

haha nee inderdaad..
met mij gaat het wel aardig, de enige dingen (die ik nu moet doen) die ik echt niet kan, zijn traplopen en tegen de wind in fietsen.
maar ik kan er neit om heen helaas :P
hoeist met jullie?

xk.

Kun je helemaal niet traplopen dan?
Hoeveel ga jij nu naar school?

Hier gaat het wel goed. Merk wel dat ik op het randje zit van wat ik aan kan.
Dus misschien binnekort maar even een paar dagen vrij nemen van stage.
Mijn eindopdr is wel af en ingeleverd (hopen dat hij goed is) en nu moet ik nog met de laatste proeves op stage bezig.
Verder weinig nieuws eigenlijk!

Fijn weekend allemaal!

MSamantha123

noujaa ik kan wel traplopen,
maar ik zit altijd op de 2e verdieping en dan kun je me opvegen :P
jij wel dan?
ehm op het moment rond de 4-5 uur en dan is het wel weer genoeg! :P
en jij?

xk.

Oke! Ja, dat gevoel herken ik van het traplopen. Maar gelukkig heb ik dat al lang niet meer gehad.
Met mij gaat het ondertussen al weer heel goed, dus ik ga gewoon naar school en stage (dinsdag tot vrijdag stage van 8:45 tot 15:45 en maandag school).
Maar ik ben in totaal 1,5 jaar 2 tot 4u per week maar naar school geweest.
Hoe lang loop jij nu met pfeiffer?

Tesjex

Hopelijk zijn dan ook al deze mensen beter h?,
dan zou het allemaal goed zijn!
Hier gaat alles rustig aan, vandaag weer terug naar school, weer nieuwe afwegingen maken, welke les volg je wel of niet, onder mijn grens blijven, het is de laatste spurt voor de examens, manman hier gaat het nog druk worden? en met jullie?
Ik heb deze vakantie geprobeerd om mijn planning te verhogen tot 4uur maar dat is absoluut niet mogelijk, als ik 3uur bezig ben dan is het gedaan voor de rest van de dag.. Vandaag moet ik zo een verplicht onderdeel volgen, ik mag wel vroeger stoppen, maar ik ga toch proberen die 3uurtjes uit te doen want we moeten daar een verslag van maken voor de examens, dus wel een kei belangrijke les natuurlijk!

Wow, samantha op het 2de verdiep, wel normaal denk ik dan dat je kei moe bent van die trappen te maken, hopelijk kan zich dat langzamerhand herstellen! Geraak jij dit jaar volledig door als je bepaalde uren mist? En wanneer heb je examens?
Xk, inderdaad goed dat je opdracht nu af is h?, nu rustig aan er voor gaan en inderdaad misschien een paar daagjes rust pakken om weer even op laden! Succes!

MSamantha123

wooow xk. jij gaat echt lang :O
jaa ik loop er nu 9/10 maanden mee..

tesjex,bij mij wordt het over 7 weken heel druk, dan heb ik 2 weken toetsweek.. aaargh !
maar als het goed is ga ik gewoon over, al heb ik wel veel gemist. op school heb ik trouwens eindelijk hulp gekregen, een mevrouw helpt me met het plannen om achterstanden in te halen bij verschillende vakken.
maarja dat traplopen.. ik mag nog met de lift dus das fijn !
ik heb trouwens pas over 2 jaar examen, zit in 4vwo :P

Tesjex


Heyhey,

Ik blijf versteld staan van het nederlands systeem ivm examens enzovoorts :-), zie je de toetsweek wat zitten nu je toch veel gemist heb! Ja, ik heb ook een begeleidster op school, dat doet wel veel af h??
Hier op dit moment een "dip", maar "sterk","stoer" gedrag is wat doorprikt door mijn begeleidster en is dan echt mijn gevoel besproken dat ik een laag energieniveau had op dit moment, ik voel mij gewoon 'leeg', mijn kop voelt echt raar aan! Met gevolg emotioneel kei zwaar gesprek met men begeleidster, nu maar de beslissing genomen om naar de dokter te gaan, mama komt mij sebiet nog halen en hopelijk weet ik morgenvroeg dan wat meer hoe en wat..

Tesjex


Dus gisteren naar de dokter gegaan... en voor een week op 'rust' gezet, een week niet naar school, minder schoolwerk verrichten,... Heel raar maar sinds ik men lichaam rust heb toegestaan wordt ik gewoon zwakker. De dokter zei dat men lichaam in een 'downmoment' moment zit en dat ik zo overmoeid ben waardoor mijn heel systeem ontregeld is. Ik vind het in elk geval ma niets, ik krijg er echt het gevoel van dat ik mijn groep in de steek laat, moet werk uit handen geven en verliest op die manier gewoon controle. Gelukkig besef ik rationeel wel dat het moet, beter nu en dan eind juni halen natuurlijk! Maar het gaat toch een lange week worden. Ook ga ik weer eens andere voedingssupplementen krijgen om meer energie, ik ben in elk geval benieuwd, binnen de week moet ik er al iets van gaan voelen. Laat ons hopen zeker!

xk.

Was hier al een tijd niet meer geweest, maar ik heb je ondertussen al wel weer gesproken.
Maar hoe gaat het nu? Lukt het nog met school?
Ik ben bijna klaar! Ben echt druk geweest, maar het einde is in zicht.. finaly!
Verder weinig bijzonders.;)

Hoe gaat het met de rest?

xk.

Het is hier echt rustig.
Tesjex hoe gaat het met jou?

Hier gaat het goed. Moe, maar het lukt nog.
Volgende week de laatste proeves op stage en moet op voor m'n theorie.. als ik dat haal, heb ik weer rust!
Verder druk,druk!

Tesjex

Heyhey

Ja, idd het is hier h??l rustig, Goh hier ga