Voor alle studentjes onder ons..

Gestart door xk., 24 juli, 2008, 19:14:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

xk.

Citaat van: nathalie123 op 14 september, 2008, 18:50:19
XK: Een vriendin van mij had laatst een operatie en moest dus ook onder narcose en toen is ze daarna nog 2 maanden moe geweest terwijl ze geen pfeiffer heeft.. ??? maar miss gebeurd dat niet bij iedereen, k heb geen idee.
hmm oke! :P
ik denk dat ik dan maar gewoon moet afwachten hoe het daarna gaat.

Citaat van: Cyprusje op 15 september, 2008, 17:42:01
Ik probeer inderdaad ook af en toe leuke dingen te doen. Ik wordt soms helemaal gek thuis. Krijg af en toe wat bericht van mijn collega's maar vrienden laten me mooi zitten... Vlieg hier tegen de muren op. Heb donderdag een feest van een vriend en zou daar zo graag heen willen, maar weet niet of het gaat lukken... Of gewoon maar doen en kijken hoe het gaat???  ???
volgens mij is het ook wel belangrijk dat je af en toe leuke dingen blijft doen, volgens mij ga je je er ook niet beter opvoelen als je altijd maar binnen zit.
ik heb ook heel vaak dat ik wel graag wat met mn vriendinnen wil doen, maar dat ik niet weet of het lukt.
als ik twijfel ga ik meestal gewoon en dan ga ik gewoon naar huis als ik te moe word (blijf sowieso nooit lang).
ik heb wel altijd dat ik die dagen erna dan weer kapot ben, van dat eventjes iets doen, volgens mij komt dat dan door de drukte ofzo..

had vandaag stage, was wel weer leuk.
toen ik uit bed kwam vanmorgen dacht ik; hoe ga ik dit volhouden??
was echt heel erg moe en duizelig en ook misselijk (heb ik wel vaker als ik eet & ik ben heel moe)
als het een beetje druk in de klas is gaat ook de helft langs me heen, net alsof ik dan niet alles meer kan volgen ofzo of dat alles te snel gaat, ik weet niet precies..
toen ik in de trein naar huis zat, werd ik in 1 x ook echt heel erg moe.. was echt blij dat ik thuis was ;)
donderdag en vrijdag nog 2 uurtjes naar school & dan een weekje niks! ;)

& hoe gaat 't bij jullie ? :)

sifabale

Cyprusje, het probleem is dus dat je met geneeskunde geen tijd hebt om dat na te luisteren...Met alleen al een hw opdracht ben je zo'n 3 uur bezig en dan moet je ook nog van alles voorbereiden voor de volgende dag en allerlei literatuur lezen!! Zelfs de "normale" mensen lopen achter en die hebben nog gewoon al hun concentratievermogen ;)

Bolletje

geneeskunde is ook gewoon ontzettend zwaar inderdaad :o
is het niet mogelijk om bijvoorbeeld de helft van de vakken te volgen dit jaar en dan volgend jaar weer in te stromen als de pfeiffer weg is?

Voor mezelf snap ik nog steeds niet dat ik pfeiffer heb, voel er echt helemaal niets van  ???

Sam

xk., dat heb ik ook als het druk is in de klas, dan kan ik het allemaal niet meer volgen.
ik weet niet of je moeer word van een narcose als je pfeiffer hebt, hoop het niet voor je!

Bolletje, er zijn veel mensen die niet merken dat ze pfeiffer hebben (gehad).
iets in de 90% (geloof ik) heeft het virus voor zn 40e een keer doorgemaakt.
waarvan een hele hoop mensen het niet heeft gemerkt of er geen last van heeft gehad.

ik heb de eerste twee dagen weer overleefd! :P
ben wel echt moe nu, maar morgen een dagje vrij.. :)

xk.

zoals Sam al zei, niet iedereen merkt het dat hij/zij pfeiffer heeft of heeft doorgemaakt.

Sam, hoe gaat 't op school dan? krijg je nog bijles of is dat niet nodig?
ik ben morgen ook nog een dagje vrij.. ben ook nog wel heel erg moe van stage gisteren, toch wel lang 4 uur achter elkaar iets doen(met reizen erbij dan).

Cyprusje

Sifabale, ik was er al bang voor! Daarom ben ik ook met mijn opleiding orthopedagogiek gestopt. Ik zou namelijk ook nog een schakeltraject doen omdat ik al een HBO master heb. Alles zou dus drie x zo snel gaan.. En voordat ik beter ben is de opleiding al bijna afgelopen!
Het is misschien inderdaad een idee om maar een deel van de vakken te doen. Misschien ben je dan maar een half jaartje kwijt. Wel jammer van het extra geld, maar ik heb begrepen dat de school daar bij ziekte voor in kan springen. Moet je maar eens navragen.

XK, misschien moet ik donderdag dat feestje gewoon maar een uurtje proberen. Alleen jammer dat ik er ook naar toe moet rijden (en terug natuurlijk). Maar misschien kan ik daar dan een oplossing voor zoeken... Laat het nog weten!

Bolletje, geniet er maar van dat je niet veel van de pfeiffer merkt! Lekker zo houden!  ;)

Sam

Citaat van: xk. op 16 september, 2008, 18:14:06
Sam, hoe gaat 't op school dan? krijg je nog bijles of is dat niet nodig?
ik ben morgen ook nog een dagje vrij.. ben ook nog wel heel erg moe van stage gisteren, toch wel lang 4 uur achter elkaar iets doen(met reizen erbij dan).
Ik krijg nog geen bijles, kan het nu thuis nog allemaal bijhouden (moet er wel veel voor doen, maar het lukt wel).
Hoef ook niet al mn huiswerk te maken en heb ook maar een bepaald aantal toetsen dat ik moet maken, het gaat meer om de SE's die zijn het belangrijkst.

4 uur achter elkaar wat doen is idd best lang, ik doe ook maar 2,5 uur wat als ik naar school ga.
Ik was ook echt nog moe vandaag, hoop dat ik wel naar school kan morgen want heb geen zin om nog meer te moeten missen.
Jij al een beetje bijgekomen van je stage?

Soms heb ik het idee dat mn hele leven om school draait, ik ben de hele tijd met school bezig.
Het hele weekend moet ik rustig aan doen, omdat ik anders niet naar school kan 's maandags.
En de tijd dat ik me een beetje goed voel besteed ik aan huiswerk.
Na school moet ik gelijk weer gaan rusten/slapen omdat ik anders de volgende dag veel te moe ben om naar school te gaan.
Hebben jullie dat ook?

sifabale

Ik heb morgen geen les, dus ben van plan om dan een afspraak te maken bij de huisarts en dan gewoon even praten (lees: proberen hem te overtuigen mij door te sturen naar internist of in ieder geval bloed te laten prikken).

Cyprusje, ik denk dat ik eerst  even ga kijken hoe de eerste tentamens gaan. Als dat redelijk goed gaat, dan denk ik dat ik gewoon het normale curriculum ga volgen.

Sam, ik weet precies wat je bedoelt! Dat gevoel had ik vorig jaar en dat heb ik nu weer...

sifabale

Nou ik was vandaag dus bij de huisarts en ik mocht weer bloedprikken. Maar dit keer wel voor andere dingen dan normaal: bezinking, leukocyten, leukocyten differentiatie, T4, vit B12 en chroniche Hb. In lekentaal: algemeen bloedbeeld, witte bloedcellen, ontwikkelingsstadia van bloedcellen, schildklier, vitamine en bloedarmoede. Nou wilde ik eigenlijk dat hij naar mijn leverwaarden keek, maar het is me niet gelukt hem daarvan te overtuigen :P

Mijn huisarts heeft trouwens wel zijn mening bijgesteld over pfeiffer: hij beweert nu niet meer dat het hoogstens 3 maanden duurt maar hoogstens 6 weken xD

xk.

goh het word steeds erger met de verhalen hier van de huisartsen volgens mij.
het is bijna bijzonder dat mijn huisarts gewoon zegt dat het wel een jaar kan duren (of langer).
maar zoals bij mij zat de pfeiffer na 4maanden nog actief in mn lichaam, hoe kan het dan hoogstens 6 weken duren? ben heus niet de enigste waarbij het langer in het lichaam zit.. dat maakt een huisarts toch wel is vaker mee lijkt me?
achja, zolang je het zelf maar wel weet.
wanneer krijg je uitslag?

sam, dat heb ik ook wel.. terwijl ik maar 2 dagen naar school ga & 1 morgen stage, die andere dagen ben ik er ook de hele tijd mee bezig, want moet wel rustig aan doen anders lukt het me niet om die dag erna bijv. naar school te gaan.
was vandaag nog steeds wel moe van maandag maar ben wel naar school gegaan..
hoop dat ik wel naar school kan morgen, kan volgende week de hele week niet! (dus ik weet nu al dat ik zeker ga, ookal ben ik hartstikke moe :P)

Peetje

Ach, ik had vorige week een 'leuke'  UWV-arts die wist te vertellen dat het niet uitmaakte of je wel of niet doorwerkte als je Pfeiffer had. Been there, done that, maar dat doorwerken is me toch niet echt goed bekomen.

sifabale

Ik heb zelf in acute fase van 5 maanden gezeten, maar dat werd ontdekt door de reumatoloog ???. Mijn vorige huisrta (die nu met pensioen is) zei ook al dat het heel erg per persoon kon verschillen (van een paar weken tot een paar jaar).

Uitslag duurt 2 tot 3 dagen, maar ik weet nooit of weekend ook meetelt, dus ik bel dinsdagmiddag wel voor de uitslag ofzo...

Sam

Het weekend telt volgens mij niet mee, bij ons in ieder geval niet.
Wel raar dat je huisarts zei dat het maar 6 weken duurt.
Nja uitslag maar even afwachten dan...

Nu lekker weekend! :)

xk.

oke, als je uitslag hebt moet je het maar even hier neer zetten :P ben wel benieuwd.

ik wordt morgen geopereerd!! mag maar tot 8u smorgens eten dus ik moet er ookal lekker vroeg uit, half 11 in het ziekenhuis zijn en word begin vd middag geopereerd.
en dan eindelijk butloooos!!! :D
toch wel raar na bijna 8maanden, dat hij dan eindelijk weg is!
kan ik me weer normaal over straat vertonen! :)

moet wel een paar dagen blijven, hoelang precies weet ik niet.. maar als ik daar op internet kan zal ik wel een x een berichtje hier achter laten!

jullie allemaal veel succes deze week met school enzo! ;)

Sam

veel succes morgen en sterkte.. !!

nathalie123

Heel veel suc6 XK!! ;D hoop dat het allemaal goed gaat.

Ik begin morgen bij de spoedeisende hulp, dus ik hoop dat het daar net zo goed gaat.
K wordt alleen wel helemaal gek van die pfeiffer.. :-\ vind het nog steeds moeilijk te accepteren.
En het blijft raar dat je bij de kleinste dingen al zo snel moe wordt.. Mijn hersenen kunnen dat denk niet begrijpen haha :D
Ik denk dat ik aankomende week toch maar weer een keer de dokter ga bellen, ookal kan zij denk ook niks meer doen.
K vind het zo vervelend dat het zo langzaam gaat! Ze zouden is een keer een medicijn moeten ontwikkellen voor pfeiffer!! :'(

xk.

dankjewell! :)

misschien dat je nog wel een x bloed kunt laten prikken dan.
ik snap dat soms ook nog niet dat ik zo moe ben, dat blijft ook wel raar vind ik..
en ja als er een medicijn voor pfeiffer was, was dat wel fijn geweest!
jij ook succes dan bij de spoedeisende hulp, zal wel wat drukker zijn denk ik ofniet?

Cyprusje

Xk heel veel sterkte morgen!!

Mijn ene huisarts is gelukkig goed op de hoogte van pfeiffer. Zij zegt dat je echt rustig aan moet doen als je het hebt. De andere heeft het helaas allemaal nog niet zo door. Die zei dat ik best wel weer kon werken... Mijn UwVarts is gelukkig wel goed. Hij geeft me alle tijd en ik mag zelfs alleen belafspraken maken tot ik weer goed genoeg ben om naar hem toe te komen. Mijn directrice heeft toevallig een man die pfeiffer heeft, en daardoor begrijpt ze heel veel. Daar heb ik echt heel veel geluk mee.
Ik merk wel dat veel mensen (ook vrienden) niet begrijpen wat pfeiffer precies inhoudt. Ze denken dat je na een weekje wel weer beter bent. Of dat je dan wel moe bent, maar dat je rustig een dag kan gaan shoppen. Het verschil tussen gewoon moe zijn en pfeiffer hebben begrijpen ze gewoon niet...

Anne2020

Heel veel succes h?!  :) hoop dat je je na de operatie wat beter gaat voelen!

Ik zal aan je denken de komende dagen!

:-*
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Anne2020

Hoe is je operatie gegaan? Ik hoop dat alles goed met je gaat, en je snel weer naar huis mag! Wel even laten horen he als je internet hebt daar!  :)

Sterkte!

:-*
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

xk.

bedankt allemaal.
nou het is helemaal goed gegaan hoor.
viel heel erg mee!
heb na de operatie ook nergens last van gehad.
alleen welmoe.. maar dat is logisch
mag woensdag naarhuis als het goed is.
:)

Sam

Fijn dat de operatie goed is gegaan!
Hoe gaat het nu met je? alweer thuis?
Veel beterschap  :-*

xk.

hee.
dankjewel!
ja ben weer thuis.
mocht eigenlijk vandaag naar huis, maar was gisteren zo moe.
kon daar echt niet slapen dus toen mocht ik om 9u ofzo naar huis & gewoon thuis slapen.
en de pijn word ook steeds minder dus.
hoe gaat 't met jullie?

nathalie123

Gelukkig dat het goed is gegaan!! :D
met mij gaat het nog t zelfde.. de spoedeisende hulp is heel rustig.
dus ik ben eigenlijk meer aan het gapen dan aan het werken :-\
en k heb gister ineens opgemerkt dat ik allemaal rode stipjes/vlekjes op mijn benen heb.
zou dit wat met pfeiffer te maken kunnen hebben? ik heb geen antibiotica geslikt ofzo. ???

Beterschap nog!

xk.

bedankt!

aan de ene kant wel fijn dat het rustig is op de spoedeisende hulp, maar als je wat doet gaat de tijd wel veel sneller voorbij.
van die stipjes/vlekjes op je benen, heb ik geen idee van wat dat kan zijn.
weet iemand in het ziekenhuis dat toevallig niet? ;)

was gisteren trouwens nog flauwgevallen, was al heel erg moe en toen moest ik naar de andere kant van het ziekenhuis lopen (mocht wel in rolstoel, maar dat wou ik niet, lijkt zo stom vind ik als je aan je hals geopereerd bent) maar toen was ik daar en toen werd de drain (buisje in de wond) eruit gehaald en toen ging ik ineens hyperventileren, hele handen en armen waren verkrampt & toen viel ik flauw.
en vond 't ook wel spannend, dus denk dat dat er ook wel mee te maken had.

Benedictus17

Hele kleine rode stipjes? Uitslagachtig? Had ik namelijk wel. Had antibiotica gehad en toen kreeg ik dat ofzo.. Het kan nog gaan jeuken als het dat is.

Sam

xk. fijn dat je weer thuis bent!
wel vervelend dat je flauwgevallen was..
hopelijk gaat het nu snel weer beter met je!  :)

nathalie123, huiduitslag kan wel bij pfeiffer horen he ookal heb je geen antibiotica gehad.. misschien dat dat het is?

xk.

ja hoop ook dat 't snel weer iets beter gaat, slaap nu wel heel slecht kan niet op mn rug liggen omdat die wond al achter mn oor begint! litteken is 7cm ofzo, netzo groot maarja beter als zo'n bult! :P

en trouwens nathalie123, vriendin van me heeft ook pfeiffer gehad en die heeft al sinds die tijd (nu 2/3 jaar later) nog steeds uitslag op haar been, oook kleine rode stipjes.. de dokter wist alleen zeker dat het niks met de pfeiffer te maken had. maar het word wel gelijk weer erger als ze moeer is, dus denk dat het er wel mee te maken had :P
ik heb trouwens ook wel ecseem nog steeds.. maar heb dat ookal vanaf dat ik pfeiffer heb. maar dat zijn geen kleine rode stipjes..

nathalie123

hmm oke.. bedankt voor jullie reacties.
ik had het idd ook in het ziekenhuis gevraagd aan de spoedverpleegkundige maar die wist het ook niet echt.
het zijn hele kleine rode stipjes en het jeukt ook nog niet. gelukkig is het nu winter haha.
ik wacht nog wel even af, misschien trekt het weer weg.

k wil eigenlijk nog steeds naar de dokter, maar nog steeds geen afspraak gemaakt.
Ze kan denk toch niks doen :-\ maar als die rode plekjes blijven ga ik denk toch maar even langs ;)

Hoe gaat het nu met jou XK ?

xk.

jaa, je kunt altijd een afspraak maken.. want je wou toch ook weer bloed laten prikken? ik dacht dat toen ook wel, die dokter kan er toch niks aan doen maar was achteraf wel goed dat ik langskwam.
ik ga volgende week waarschijnlijk weer naar de dokter of die week erop want dan is de operatie ook 2 weken geleden ongeveer! ;)
& loop inmiddels al langer als 7 maanden met pfeiffer zonder verbetering, dus wil wel graag een x weer bloed laten prikken om te kijken of er nu verbetering in zit.

maar met mij gaat 't wel redelijk goed.. heb nog wel pijn maar dat is ook wel logisch, al die zenuwen en spieren worden tijdens zo'n operatie aan de kant gelegd, dus dat voelt nu echt helemaal een beetje gekneust ofzo.
en ben wel erg moe, maar slaap ook veel slechter nu.
moet dinsdag voor controle komen dan mag het verband er helemaal af blijven en gaan de pleistertjes oook van de wond af en dan ziet het er allemaal wel wat beter uit denk ik, want nu ziet het er wel een beetje gruwelijk uit.
ga nog geen stage lopen maandag, maar ga die do/vry wel weer naar school.

doeidoei! :)

Cyprusje

Fijn dat het zo goed is gegaan XK!! Ben je daar ook weer vanaf!
Ik had vorige week het idee dat het eigenlijk best wel weer wat beter ging. Ben zelfs even op een feestje geweest en was daarna niet eens echt moe! Deze week helaas weer een mega terugval...  :( Ben weer net zo moe als in het begin. Waarschijnlijk toch wat te enthousiast geweest..  ;)

xk.

jaa idd ben er gelukkig vanaf! dinsdag controle & uitslag van die cyste maar volgens die kno-arts zag dat er heel normaal uit, dus daar hoef ik volgens mij niet bang voor te zijn.. ;)

wel balen dat je nu een terugval hebt!
dat heb ik idd ook wel is gehad, iets te lang naar school geweest waardoor ik de rest van de week weer kapot was.
zo lastig is dat he, om dan rustig aan te doen terwijl je dan denkt dat het wel lukt.
( en waar je dan later wel weer voor gestraft word :P )

sifabale

Zo...een paar dagen niet achter de laptop gezeten en heb gelijk het idee dat ik heel veel gemist heb...

Allereerst: hoe gaat het met iedereen? Lukt het allemaal nog met school enzo?

En dan kom ik bij mijn tweede punt, uitslag bloedonderzoek:
*tromgeroffel* er kwam "verassend genoeg" helemaal niks uit. Alles was helemaal PERFECT in orde, dus ik mag over een paar weken weer terug komen als ik dan nog moe ben. Heb met mezelf sfgesroken dat ik dan ga vragen om een verwijzing naar de internist, want ik word nou wel een beetje doodziek van dat nutteloze bloedprikken elke keer...

Derde punt:
Ik was gisteren bij de studieadviseur. We hebben een tijdje gepraat en het kwam er uiteindelijk op neer dat zij nu nog heel weinig voor me kan doen, omdat pfeiffer nou eenmaal een vage ziekte is (behalve voor de mensen die het hebben) en dat ik beter eerst het eerste tetamen af kan wachten. Ook moest ik een verklaring van huisarts zien te regelen waarin hij verklaart dat ik pfeiffer heb, maar aangezien huisarts daar niet in geloofd zei de studieadviseur dat ik dan maar een brief moet regelen waarin hij verklaard dat ik lijd an ernstige vermoeidheidsklachten waarvan hij de oorzaak nog niet heeft kunnen achterhalen :P. Dus dat ga ik binnenkort maar eens doen ;)

Verder heb ik eigenlijk niks te melden, dus ik laat het maar even hierbij

xx

Sam

xk., hopelijk word de pijn snel minder dan.
wel groot 7cm, maar zo'n bult lijkt me ook niet echt fijn :P

nathalie123, hoe gaat het nu met je 'rode plekjes' ?

cyprusje, vervelend dat je nu een terugval hebt.
maar dat herken ik ook! heb het ook een paar x gehad, iets te enthousiast geweest en dan die week erop te moe om iets te doen.

sifabale, jij bent toch al heel erg lang moe? of was jij dat niet?
maar ik snap dan niet helemaal van je huisarts waarom je pas over een paar weken terug mag komen als je dan nog steeds moe bent.
duurt allemaal al wel lang genoeg lijkt me!
lukt het bij jou nog een beetje met school dan? want dat is wel zwaar ofniet?

met mij gaat het wel goed, nouja netzo als normaal!
niet beter en niet slechter..
misschien dat ik binnenkort ook maar een x weer bloed ga laten prikken ???

sifabale

#234
Ja duurt al redelijk lang ja. Ik en Pfeiffer zijn al ruim 15 maanden "bevriend"

Mijn vorige huisarts vertelde mij dat het heel lang kan duren (soms een paar jaar) maarja hij is nu met pensioen..Mijn nieuwe huisarts vind nu dat het maximaal 6 weken duurt en dan echt klaar moet zijn. Dus hij loopt mij elke keer op van alles te testen maar daar komt natuurlijk helemaal niks uit!!

Nou ga ik denk ik over een week gewoon naar hem toe hoor! Dan vraag ik om verklaring en om een doorverwijzing naar internist...

School gaat eigenlijk niet zo lekker, maar zoals ik al zei, omdat het niet helemaal duidelijk is wat ik precies heb is het voor hen heel moeilijk om maatregelen te treffen. Ze kunnen dus eigenlijk pas iets doen wanneer er een diagnose is gesteld...

nathalie123

@ Sifabale: Wat vervelend dat je een terugval hebt :-\ heel irritant!
@ Sam: Jaa die rode plekjes zitten er nog.. het jeukt nog steeds niet, dus ik wacht het nog maar even af. k blijf gewoon zo veel mogelijk van mn benen af.

Ik had gister een goede dag.. niet echt moe en ik kon opblijven tot half 10.
vandaag heb k gewinkeld, maar dat was wel heel zwaar :-\ maar ik ben nu niet echt heel moe ofzo, dus dat valt dan weer mee.

vrijdag had k een gesprek op stage en ik mag volgende week gelukkig weer in het ziekenhuis werken dat dicht bij mijn huis is
en ik ga volgende week een x een middag proberen ipv een ochtend.

Het past eigenlijk niet echt in dit Topic.. maar ik vraag me af hoe bij jullie een doordeweekse dag eruit ziet? en hoe jullie je dan voelen?
Ik sta altijd om half 8 sochtends op dan ga ik daarna met de fiets (10 min) naar stage.
daar loop ik dan 4 uur stage en dan fiets ik weet naar huis.
in de middag zit ik meestal achter de tv of computer en ik loop een rondje buiten.
savonds kijk k vooral tv en ga ik rond 9 uur slapen.
ik begin smiddags wel al moe te worden, maar ik ben pas echt moe rond half 9 savonds.

sifabale

hoe een gemiddelde dag eruitziet:

Word wakker om 6.00uur of 6.30uur. Dan douchen enzo (eten krijg ik 's chtends nooit door mn keel :S)
Om 7.25uur met de fiets 3 minuten naar metrostation fietsen en dan zo'n 35 minuten met de metro. Dan nog zo'n 5 minuten lopen tot aan de collegezaal/computerzaal. Dan een hele dag school. Soms ben ik om 13.15 ofzo al uit, maar soms zit ik er ook tot 18.30..

Daarna weer met de metro terug naar huis en dan eten en slapen of slapen en dan eten. Vervolgens hw maken (of juist niet maken, als ik geen kracht meer heb). Dan slapen en de volgende dag begint het circus weer van voor af aan...

xk.

ik heb maar 3 dagen dat ik wat doe eigenlijk doordeweeks.

stage - rond 7u eruit, kwart voor 8 naar het station fietsen, 8.00 tot 8.10 met de trein, 10min naar stage fietsen, tot ong. half 12 stage (ga naar huis als ik te moe word) dan weer naar station fietsen, met trein, naar huis fietsen.
smiddags slapen, rest vd dag op de bank liggen (soms even op pc/tvkijken/honduitlaten), ben na stage vaak echt te moe om nog iets te doen (en die dag erna vaak ook) en ga dan savonds om half 9 ong. naar bed.
school - dan ga ik 2u naar school vaak (veschillend hoelaat, 1 dag rond 12u andere dag rond 8u met de trein), maar wel weer een kwartier naar het station fietsen, 10min met de trein en dan ong. 5min weer naar school fietsen, en dat ook weer terug dan.
dan ben ik de rest van de dag ook wel echt moe & dan ga ik smiddags weer slapen, & de rest van de dag ook veel op de bank liggen en meestal om half 9 slapen, sowieso als ik die andere dag nog weer naar school moet.. doe soms op vrijdagavond nog wel iets met vriendinnen dan word het dus wel iets later 10u ofzo maar dan ben ik 't weekend ook echt weer kapot..

de dagen dat ik niks hoef, heb ik vaak wel echt nodig om uit te rusten.. maar dan probeer ik iig wel een rondje met de hond te lopen.

ik ga donderdag weer naar school, heb dan toch ruim 1,5 week niks gedaan.. maar afgelopen week was ook wel heel erg vermoeiend dus zal er wel niet zo heel veel van merken.. dat ik zoveel rust heb gehad! :P

@sifabale, wel jammer dat 't niet echt goed met school gaat.. je hebt er wel een goede reden voor maarja fijn is het niet.

Sam

ik ga (meestal) 4 dagen naar school, 's morgens om half 9 uit bed, om kwart over 9 naar school, van half 10 tot 12 uur school, kwartier naar huis fietsen, slapen, huiswerk maken als dat lukt en verder lig ik veel op de bank tv te kijken (soms even op de pc)
's avonds ga ik vaak tussen 8 uur en 9 uur naar bed.
die woensdag (en het weekend ook) dat ik thuis ben doe ik niet veel, dan lig ik de hele dag veel op de bank te slapen.

Benedictus17

Ghehe, heb alleen nog maar cijfers tussen de 8,0 en de 8,8 gehaald.. (A) Het gaat goed op school hihi. Slaap nog wel elke middag. (Nou ja, soms neem ik maar gewoon een beker zwarte koffie.. )