Zooo, wat rustig hier zeg!
Was hier al een paar maanden niet meer geweest, maar niks gemist hier in dit topic iig.. haha!
Hoe gaat het hier met iedereen? Tesjex spreek ik af en toe nog wel eens op Facebook. Ben ook wel benieuwd hoe het met Peetje gaat! Heb verder nog niks gelezen, misschien dat het hier ook wel ergens staat. En Anne.. ik heb jou ook af en toe nog wel eens gesproken op Facebook, maar ben benieuwd hoe het nu gaat. Laatst weer flauwgevallen zag ik? Dat is minder, want het ging best goed ofniet? Ik weet ook niet of jullie hier nog wel komen, volgens mij ook niet echt meer.
Hier gaat het wel goed. Qua vermoeidheid gaat het wel weer iets minder de laatste tijd. Ben veel moe en heb weer even wat meer slaap nodig. Het ging ook wel erg goed hoor, ging al bijna nooit meer voor 10 uur naar bed. Dat kon ik een jaar geleden nog niet. Dus nu moet ik weer even goed opletten dat ik genoeg rust krijg. M'n hele lichaam is ook weer moeer, wat ik ook had toen ik pfeiffer had. Dat is wel vervelend, want dan kun je niet telkens doorgaan. Maar misschien dat het juist ook wel goed is dan, anders ga ik weer te veel over m'n grens heen. Heb wel een fijner rooster nu op school, waardoor ik weer wat meer rust krijg. Maar ik probeer 's middags niet te gaan slapen (alleen als ik echt niet wakker kan blijven en ik heb 's avonds nog wat anders), ben veel te bang dat ik dan weer terugval in dat oude ritme. Nu lig ik vandaag ook wel de hele dag in bed, maar wel met laptop etc, ik ga niet slapen.. maar m'n lichaam krijgt zo wel rust.
Maargoed, moeilijk is het wel om rust te nemen als je naar school moet, stage moet lopen, moet werken af en toe en je vriend en je vriendinnen ook nog regelmatig wil zien. Ik vind het allemaal veel te leuk om daarvan iets af te moeten zeggen.
Nou, ik ga even een kopje thee pakken! Lekker een relaxt dagje!
Groetjes!