Geloofd nou echt helemaal niemand me meer?!

Gestart door Anne2020, 19 mei, 2008, 21:17:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Anne2020

Zo, h?h? eindelijk vakantie! Wat ben ik daar aan toe zeg  :D.
Volgende week donderdag alleen nog even boeken inleveren en rapport ophalen en dan zit het schooljaar er weer op.

Thuis gaat het opzich wel goed. Iedereen is blij want ook m'n zusje is over die aan het begin van het schooljaar stuk of 8 onvoldoendes stond, en nu geen 1 meer.

Tsja.. ze weten dus niet wat het is, dus hebben ze geen behandeling voor me. Geen medicijnen dus.. Tsja, nu moet ik het zelf maar uitzoeken want zij weten het niet meer, erggg fijn  :-\. Weet niet zo goed wat we nu moeten, maar ik ga eerst vakantie vieren!

Hoe is het met jullie?
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Lowl


Bob_tails

En hoe is het met jouw Lowl,maar dat is een andere draadje h? ;)

Peetje

Anne, hoe gaat het ermee? Fijne vakantie gehad? Begin van het nieuwe schooljaar een beetje overleefd? :)

xk.

Las laatst op haar hyves nog iets over het flauwvallen, dus helemaal top gaat het volgens mij nog niet? Verder heb ik haar niet gesproken, dus ik heb geen idee. Zal binnenkort wel even een x op msn kijken..

Anne2020

Hoi allemaal!

Even snel een berichtje van mij, voordat ik zo naar school moet. Het gaat wel redelijk. Vakantie was super! Echt heerlijk !  ;D Ik ben het begin van het schooljaar ook doorgekomen, en zit nu in vwo 4. Dit jaar m'n profiel gekozen, en richt me nu voornamelijk op de vakken natuurkunde, Scheikunde en Biologie + alle standaardvakken (engels, nederlands wiskunde etc). Maar mijn profiel is dus Natuur en Gezondheid. Het gaat tot nu toe nog wel goed op school, maak me alleen wel zorgen over de toetsweek die van 1 tot 5 november is.. Moet je alle toetsen in 1 week doen. Maar, gelukkig hebben we vanaf vrijdag herfstvakantie en kan ik gewoon rustig optijd beginnen met leren.
Met het flauwvallen ging het een tijdje wel goed, maar vorige week was ik weer 4x flauwgevallen, dus dat was wat minder..  :-\ Naja, ik hoop dat het 1 week was die minder ging, en dat we niet weer hetzelfde krijgen als vorig jaar. maar, als het flauwvallen komende weken zo gaat als vorige week, kan er misschien wel wat geregeld worden met de toetsweek zij mijn mentor. Dus dat moeten we nog maar even bekijken hoe het gaat etc.

Verder, met de vermoeidheid gaat het redelijk. Ik merk gewoon echt dat ik dit jaar toch wel meer moet doen voor school, en vaak 's middags wel lang zit te leren, en verder niet heel veel tijd overhoud om bijvoorbeeld hier wat te posten of even tv te kijken. Ik kan nog steeds niet laat naar bed, 1 keer wat later slapen, en ik merk het de volgende dag wel meteen, en moet ik eerder naar bed. maar, vooralsnog red ik het nog met m'n schoolwerk, dus heb ik niet veel te klagen  ;).

ik kijk hier nog wel eens op het forum om te kijken hoe het met jullie allemaal gaat, maar ik heb weinig tijd om zelf ook even een verslagje neer te zetten. Nou, er is in de tussentijd nog wel het ??n en ander gebeurd hier, maar dat probeer ik een andere keer er wel even op te zetten, ik moet me nu gaan aankleden en naar school!

wel lief trouwens dat jullie aan me denken hier! hoe is het met jou peetje en xk?

groetjes!
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Peetje

Fijn om te lezen dat het in ieder geval niet slecht(er) gaat. :)
Ik hoop met je mee dat dat flauwvallen van afgelopen week een tijdelijk dipje was. Wel goed dat ze er op school wel rekening mee houden.
Alvast veel succes met je toetsweek!

Met mij gaat het ook wel redelijk, al is mijn redelijk slechter dan dat van jou. :P Maar als ik terug kijk, merk ik toch nog steeds dat het wel heel langzaam iets beter gaat, al zijn de stapjes wel heel klein. Ik kan in ieder geval wel weer af en toe iets leuks doen, al merk ik dan wel weer dat ik eigenlijk te veel heb gedaan.
Verder kun je nog wel wat lezen in mijn topic, al post ik daar ook niet heel vaak, eigenlijk alleen als er iets bijzonders te melden is.

xk.

Ik hoop ook voor je dat het flauwvallen even een 'dipje' was. Blijft toch wel vreemd!?

Hier gaat het goed. Ook heel druk met school en dat is te merken. Maar het lukt nog, dus ik mag niet klagen.
Verwacht toch niet dat het qua vermoeidheid nog beter zal gaan, het zit nu al zo lang op 1 lijn.
Maar ik kan bijna alles weer doen wat ik wil. Af en toe even gas terug nemen, maar zo erg is dat ook niet.

Zaterdag lekker naar Malta, dus even wat anders aan m'n hoofd.
Al moet ik wel veel leren, maargoed.. beter op Malta dan in Nederland!;)

Ik moet weer aan de studie, ik spreek je nog wel Anne.
Groetjes!

xk.

Anne is vandaag jarig! :D
Maar het gaat niet zo goed met haar met het flauwvallen.
Wel heel vervelend & raar dat ze er geen oorzaak voor kunnen vinden!?
Maar succes met je tentamens volgende week, die je nog in moet halen, 't komt vast goed!
& een fijne avond natuurlijk nog!

Anne2020

Hoi allemaal! Hier even snel een berichtje van mij. Het gaat hier helemaal niet goed. Ik val zo ongeveer elke dag flauw, en m'n ouders kunnen me ongeveer elke dag van school halen. Ik moet volgende week donderdag nog een hyperventilatietest doen in het ziekenhuis, en ik kan 2 december pas naar mijn eigen kinderarts. Vorige week ging het weer fout, en moest ik weer mee met de ambulance. Ik heb er nu 'nieuw' bij dat ik nadat ik ben flauwgevallen ontzettend ga trillen met m'n benen en het pas na 3 uur stopt vaak. Van dat flauwvallen word je echt vreselijk moe. Vandaaag ging het weer fout, en toen heb ik 2 uur geslapen. In de toetsweek ben ik ook een aantal keren flauwgevallen en nu moet ik nog 5 toetsen inhalen. Probleem is alleen dat ik vaak niet eens het einde van de dag haal, en ik wel wil inhalen, maar het dus gewoon niet gaat. Ik baal echt verschrikkelijk, en het is allemaal zo'n gedoe. Ik vind het ook zo vervelend dat m'n ouders me elke dag van school moeten halen enzo. Waarschijnlijk komt het flauwvallen door iets met m'n zenuwstelsel, en trekken m'n bloedvaten niet snel genoeg open en dicht ofzo. Daarom val ik ook vaak flauw als ik opsta. Naja, ik hoop dat ik snel echt meer duidelijkheid heb, als ik bij de kinderarts ben geweest, want dit gaat nu ookal 2,5 week zo slecht.

Hoe is het met jullie?

"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Peetje

Jeetje zeg, het zit jou ook niet mee. Ik ga voor je duimen dat ze nu eindelijk eens iets gaan vinden, want zo schiet het ook niet op.

Hier gaat het voor mijn doen best goed. Nog niet super, maar wel redelijk constant, geen grote terugval meer gehad sinds begin dit jaar.

xk.

Wat rot! En ik las net op hyves dat je vandaag alweer flauw bent gevallen? Jeej, echt vervelend!
Ik hoop voor je dat ze snel weten wat het is!

Hier gaat het ook wel goed, school kost me veel energie, maar het lukt nog!

Bob_tails

Hoi Anne2020

Lang geleden maar wanneer je het kan opbrengen,laat nog eens iets
van je horen. ;)

m.vr.gr.

Anne2020

Hoi allemaal!
Leuk dat je/jullie nog aan me denken! Hier even snel een kort verslagje over hoe het met me gaat! Ik kijk hier trouwrns nog wel regelmatig op het forum om te kijken hoe het met iedereen gaat etc! Ik heb het alleen zo druk met school etc dat ik weinig tijd heb om zelf ook wat te typen!

Al met al gaat het best goed hier! Het flauwvallen gaat de laatste welen weer een stuk beter, dus dat is erg fijn! Tot voor de kerstvakantie is het een redelijk groot drama geweest, n viel ik bijna elke dag flauw. Na de laatste keer dat ik dus hier gepost had is het nog een tijdje bij slecht gegaan. Ik volg nu een therapie in het ziekenhuis voor het flauwvallen en dat lijkt wel te werken! Daar ben ik dus erg blij mee! Ik moet nog wel veel toetsen inhalen, maar daar ben ik nu druk mee bezig! Veder, met de vermoeidheid gaat het wel goed, zolang ik wel optij m'n rust neem. Ik kan nog niet zo lang doorleren 's avonds want dan ben ik echt te moe. Ik leer dus meestal gelijk als ik uit school kom In de  weekenden
moe ik vaak wel even bijtanken, en dodoltdwerrls wel optijd naar bed! Maar al met al gaat het wel goed!
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Anne2020

Haha, ik typ dit vanaf m'n iPod en ik kan op een gegeven moment niet meer zien 'wat ik typ, en dan kan ik het ook niet verbeteren :s maar die laatste zin was dus dat ik in het weekend wel even moet bijtanken en doordeweeks redelijk optijd naar bed, en dan gaat het allemaal wel redelijk! Hoe is het verder met jullie? Ik zal proberen wat vaker te laten horen, maar ik hb het op dit moment zo druk met toetsen inhalen enzo, dat ik daar al m'n energie voor nodig heb!

Ik ben wel erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat zeg! :) ik zal de reacties sowieso nog wel lezen, en ik zal proberen te antwoorden!

Groetjes!
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Bob_tails

Fijn je weer eens te horen Anne ;)
ook bij ons is het een en ander gebeurd, maar zal dit een andere keer
laten weten. Ben t? beroerd om te schrijven nu...

pas goed op jezelf meiske en groetjes

xk.

Fijn dat het flauwvallen wat minder is geworden!
Hoe zijn je toetsen gegaan?

Peetje

Inderdaad goed om te lezen dat het flauwvallen minder is geworden en dat ze dus in het ziekenhuis blijkbaar iets hebben gevonden wat helpt. Fijn ook om weer even wat van je te horen. :)

Zelf heb ik een flinke griep gehad, waardoor ik een paar weken niet online ben geweest, maar begin nu langzaam op te krabbelen. Vandaar ook mijn late reactie. Verder gaat alles z'n gangetje, niks bijzonders.

Anne2020

Wauw! het is zo lang geleden dat ik hier op heb gekeken en een berichtje heb achtergelaten! Ik zie dat er ook niet heel veel leden meer actief zijn dan toen ik nog veel actief was. Ik heb helaas vwo 4 over moeten doen afgelopen jaar, dus doe het nu opnieuw. Maar het gaat super! echt heel goed! aankomende week is nog de toetsweek en dan is het ongeveer alweer het einde van het jaar! met het flauwvallen gaat het ook goed. Ik heb er dit schooljaar alleen nog last van gehad wanneer ik binnen moest gymmen in een te warme gymzaal met de verwarmingen aan. Nu we weer buiten gymmen gaat het prima! Op school gaat het ook heel goed! ik sta allemaal 7'ens en 8'en nu. mede doordat ik het jaar natuurlijk over doe. Ik ben benieuwd hoe het komend jaar zal gaan in vwo 5, maar eerst genieten van de zomervakantie over een paar weken! heerlijk!  ;D

Ik ben overigens niet vaak moe meer. Ik merk alleen wel dat ik nog gewoon genoeg slaap nodig heb. Ik heb me daar gewoon bij neer gelegd en ik merk wel dat het slijt zegmaar. ik hoef steeds minder lang te slapen. Gewoon 's avonds redelijk op tijd naar bed als dat kan met school, en dat gaat alles goed! Verder kan ik gewoon alles doen wat ik wil! echt heel fijn!

Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat hier! Peetje, hoe is het met jou? Zit er al wat vooruitgang in?
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Peetje

Super dat het nu zo goed met je gaat! :D En ik ben ook echt blij dat je dat komt vertellen.

Met mij gaat het naar omstandigheden vrij goed. Ik kan nu denk ik op een goede dag zo'n 30 procent van wat ik vroeger kon, en gelukkig heb ik voornamelijk goede dagen. Het scheelt natuurlijk dat ik nu al een paar jaar m'n eigen dagen in kan delen en dus zelf kan bepalen hoeveel energie ik waar aan besteed. Op deze manier is er goed mee te leven, al zou ik het helemaal niet erg vonden als er ineens een geneesmiddel zou zijn. ;)

xk.

Super om te horen Anne, dat het goed met je gaat! Ook mooi dat het flauwvallen veel minder is geworden.
Ik had al wel het idee dat het beter ging, want ik lees op fb nooit meer 'slechte' berichten. Nou super!

Peetje, denk je dat het ooit nog beter gaat of heb je je hier nu wel een beetje bij neergelegd? Jij loopt er nu echt al veel jaren mee zeg, jeej! Idd een geneesmiddel zou echt geweldig zijn! Ik blijf wel voor je hopen dat er een wonder gebeurd hoor! ;-)

Hier gaat het goed! Ik heb bijna vakantie nu, volgende week nog twee tentamens en dan zit het 2e jaar er alweer op! Volgend jaar ga ik een jaar stage lopen, heb er wel heel veel zin in, maar ook dit zal wel vermoeiend zijn. Al heb ik wel heel veel aan ritme in m'n dagen en dat heb ik dan wel. Als ik daar 1 x aan gewend ben, denk ik dat ik me beter voel dan hoe ik me voel als ik 3 dagen school heb en de rest vrij heb. Dat heb ik nu het afgelopen jaar gehad en dat maakt me juist moe, omdat ik dan de ene dag wel veel doe en de andere dag niks, dan kak ik helemaal in en uiteindelijk word ik weer moeer. Als ik in de vakantie een week werk, dan voel ik me veel fitter. Dus dat zal wel echt aan het ritme liggen en dat ik mijn lichaam ook elke dag activeer zeg maar, anders is het net of ik er niet door kom. Ik vind het ook altijd fijn om 's morgens een stuk hard te lopen.
Verder gaat het op school goed, ik haal over het algemeen goede cijfers. Af en toe wel eens een onvoldoende, maar ik doe nu iets rustiger aan dan vorig jaar. Vorig jaar wilde ik per se mijn P halen en dat is me toen ook in 1 keer gelukt, maar dat kostte me wel al mijn energie en sociale leven. Nu besteed ik ook nog heel veel tijd aan mijn vriend en vriendinnen, dus dat is wel beter!
Dit was het wel geloof ik. Ik zal binnenkort mijn weblog weer eens updaten, misschien vanavond nog wel even. Daar heb ik al bijna een jaar niks opgezet. Goed teken, dat wel! ;-)

Peetje

Of het ooit nog beter zal gaan, geen idee. Ik heb me er wel min of meer bij neergelegd, al is 'ermee leren leven' waarschijnlijk een beter omschrijving, want ergens blijf ik toch hopen dat het ooit beter zal gaan.
Ik probeer inderdaad ook een beetje een vast ritme aan te houden, ongeveer op dezelfde tijd uit bed, 's middags nog een dutje en minimaal 1 keer per dag naar buiten, even een paar boodschappen doen bijvoorbeeld. En niet te veel plannen, want dan raak ik het overzicht kwijt en kan ik mijn energie niet meer goed verdelen.

xk.

Anne, hoe gaat het met je? Mocht je hier nog wel eens komen..
Hoe gaat het met het flauwvallen?