Hoi allemaal!
Even snel een berichtje van mij, voordat ik zo naar school moet. Het gaat wel redelijk. Vakantie was super! Echt heerlijk !

Ik ben het begin van het schooljaar ook doorgekomen, en zit nu in vwo 4. Dit jaar m'n profiel gekozen, en richt me nu voornamelijk op de vakken natuurkunde, Scheikunde en Biologie + alle standaardvakken (engels, nederlands wiskunde etc). Maar mijn profiel is dus Natuur en Gezondheid. Het gaat tot nu toe nog wel goed op school, maak me alleen wel zorgen over de toetsweek die van 1 tot 5 november is.. Moet je alle toetsen in 1 week doen. Maar, gelukkig hebben we vanaf vrijdag herfstvakantie en kan ik gewoon rustig optijd beginnen met leren.
Met het flauwvallen ging het een tijdje wel goed, maar vorige week was ik weer 4x flauwgevallen, dus dat was wat minder..

Naja, ik hoop dat het 1 week was die minder ging, en dat we niet weer hetzelfde krijgen als vorig jaar. maar, als het flauwvallen komende weken zo gaat als vorige week, kan er misschien wel wat geregeld worden met de toetsweek zij mijn mentor. Dus dat moeten we nog maar even bekijken hoe het gaat etc.
Verder, met de vermoeidheid gaat het redelijk. Ik merk gewoon echt dat ik dit jaar toch wel meer moet doen voor school, en vaak 's middags wel lang zit te leren, en verder niet heel veel tijd overhoud om bijvoorbeeld hier wat te posten of even tv te kijken. Ik kan nog steeds niet laat naar bed, 1 keer wat later slapen, en ik merk het de volgende dag wel meteen, en moet ik eerder naar bed. maar, vooralsnog red ik het nog met m'n schoolwerk, dus heb ik niet veel te klagen

.
ik kijk hier nog wel eens op het forum om te kijken hoe het met jullie allemaal gaat, maar ik heb weinig tijd om zelf ook even een verslagje neer te zetten. Nou, er is in de tussentijd nog wel het ??n en ander gebeurd hier, maar dat probeer ik een andere keer er wel even op te zetten, ik moet me nu gaan aankleden en naar school!
wel lief trouwens dat jullie aan me denken hier! hoe is het met jou peetje en xk?
groetjes!