Geloofd nou echt helemaal niemand me meer?!

Gestart door Anne2020, 19 mei, 2008, 21:17:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peetje

Succes morgen en een grote virtuele knuffel.
Dat flauwvallen is gewoon echt niet goed, ik neem tenminste niet aan dat het een 'simpel' gevalletje van lage bloeddruk is. Ik hoop dat ze gaan vinden wat er aan de hand is. :)

Anne2020

haha, misschien is het wel gewoon een lage bloeddruk hoor.. je weet maar nooit  :P naja, ik ben benieuwd!
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Bob_tails

Anne,wat blijft het stil aan jouw kant.  :-\
Is alles goed met je...

m.vr.gr.

Anne2020

Oh, sorry voor de late reactie! Uhm, het ging wel goed bij de kinderarts.
Eerst kwam de coassistent meten, wegen allerlei vragen stellen en lichamelijk onderzoek doen. Daarna, ging ze het overleggen met de kinderarts, en kwamen ze samen terug. Ik heb een ECG laten maken, om te kijken of ik hartritmestoornissen had, maar dat filmpje was prima. Ik zit nu aan dat dieet voor m'n darmen, en van haar mag ik dus maar maximaal 2 sneetjes brood per dag. Ik eeet die 2 sneetjes brood op school, dus ik start de dag met een omelet of zo. Nou, nu vindt hij dus dat ik te weinig eet. Ik krijg te weinig koolhydraten binnen. Maar, ik viel ookal flauw voordat ik met dit dieet begon, dus ik vind het een beetje makkelijk gezegd! Zij weten ook niet precies waardoor ik flauwval, dus word het hier maar op afgeschoven. Maar, ik heb vrijdag bloed laten prikken om o.a mijn suiker te kijken, HB, schildklier, bijnieren, magnesium, zink, en nog wel wat. Volgens die orthemoleculaire therapeut heb ik een groot tekort aan zink, en ook een tekort aan magnesium. Nu ben ik benieuwd of dat er ook uit komt met het reguliere bloedonderzoek. Ik krijg alleen pas over 2 weken de uitslag, omdat een aantal dingen op de kweek moeten enzo. Dus naja, we moeten het maar afwachten!
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Lowl

Dit vindt ik belachelijk :$ ze schuiven het gwn simpel af lekker hoor! Je loopt al heel lang met deverse klachten en volgens mij wordt het zo alleen erger (of niet?..) En dat je aan zink etc tekort hebt is wel wat maar niet genoeg want zoals ik al eerder zei: Je loopt al lang met die klachten rond. Ik denk dat er wat meer er achter hoort te zitten?.. Gelukkig is dat hartfilmpje goed! Mijn hart ging ff bij dat woord tekeer ;o
Waneer mag je stoppen met het dieet???
En hoe voel jij je ???? (naast het vreselijke flauwvallen).Ik hoop dat er wel grondig onderzoek wordt gedaan en dat er niet iets ernstigs wordt gevonden maar wel dat je klachten weg gaan naja.. je snapt me wel hoop ik xD
Veel sterkte.

Anne2020

tsja, hoe ik me voel? Ik voel me heel raar.. ene dag voel ik me redelijk vrolijk, andere dag zakt de moed me echt diep in de schoenen en kan ik zo chagarijnig/verdrietig zijn. Ik kan echt zo omslaan van stemming.. Verder voel ik me nogal moe.. Heb gistermiddag 2 uur geslapen.

Met het dieet mag ik pas over 2 maanden of zo stoppen. Het hangt er een beetje vanaf hoe het gaat, en of het werkt etc. Ik weet niet wanneer ik weer terug moet naar haar, dus dat zie ik wel.

ja.. ik loop nu gewoon al 2,5 jaar rond met die eeuwige vermoeidheid.. Ik zou gewoon echt niet meer weten hoe het voelt om niet moe te zijn.

Ik weet niet of ze het er echt op afschuiven, maar het zou er natuurlijk wel mee te maken hebben. Ik eet nu weer m'n normale hoeveelheid brood, en alleen ben ik gisteravond en vanochtend weeeeer flauwgevallen  :-X

Verder hebben we ons rapport vandaag gekregen. Ik sta nu 0 onvoldoendes! Vind het best knap van mezelf, ondanks het vele afwezig/ziek zijn!
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Peetje

Op zich is het ook wel logisch, dat als je (te) weinig eet, je flauw gaat vallen. Maar jij valt al langer flauw dan dat je dat dieet volgt, dus zou het een andere oorzaak moeten hebben.
Ik ben benieuwd wat de bloeduitslagen gaan zeggen. Je hoopt toch iedere keer weer dat er iets uit komt. Tenminste, ik wel.

Hartstikke goed van je dat je ondanks alle (gezondheids)problemen toch nog allemaal voldoendes hebt weten te halen! :D

Bob_tails

Complimenten Anne,voor je rapport. ;)
TOPPIE
Ondanks alle problemen die je ervaart.
Je mag best een beetje trots zijn op jezelf,je verdiend het.

groetjes

Anne2020

Ik had het gisteren echt helemaal gehad. Was voor de 4de keer flauwgevallen deze week, en ik was het zo ontzettend zat!  >:( Moest daarna naar de orthemoleculaire therapeut, en heb alleen maar zitten janken. Kwam overstuur binnen, heb 3 kwartier gehuild daar, en toen ging het weer wat beter. Ze had een soort programma met me gedaan wat je rust geeft. Dan krijg ik banden om m'n hoofd, polsen en enkels en zet ze een programma aan via de pc. Het klinkt allemaal een beetje zweverig, maar ik werd wel wat rustiger.

Verder gaan m'n darmwaardes wel wat voorruit, dus dat is wel fijn. Beetje balen alleen dat ik me niet goed voel.. Dat flauwvallen word alleen maar erger, en ik word er echt helemaal gek van. M'n vader heeft de kinderarts weer geprobeerd te bellen omdat we het nu wel echt zat zijn, maar de kinderarts was deze week de hele week weg. Dus die kunnen we niet bereiken  :-\

Volgende week heb ik stageweek, en ga ik samen met een andere jongen bij de boswachter stage lopen. We gaan zelf tabak verbouwen enzo. Haha, word wel leuk denk ik  :D. Beter dan de hele week school!

Fijn weekend allemaal!
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Bob_tails

Anne, met respect, het klinkt inderdaad niet alleen zweverig.
Deels herken ik dit van een jaar of twee geleden,ben daar onmiddellijk
mee gestopt.Dan gebruik die man maar een ander 'proefkonijn' voor z'n
nieuwe (?) speeltje. Wat een onzin!

Vier keer flauwgevallen deze week?
Dat is niet mis.

Oh ja,je had het ook eens erover dat je een b12-tekort had,constateerde
de orthomoleculaire therapeut.
Echter,zij mag geen B12 voorschrijven omdat zij een 'therapeute' is.
Dus geen idee hoe zij dit gaat oplossen.
In tabletvorm zul je weinig hebben,want waarom val je anders zo vaak flauw...

Daarom is het des te bijzonder dat je desondanks,een mooi rapport heb
gekregen. Maar ten kostte van wat?

m.vr.gr.


Anne2020

Hoebedoel je dat met het speeltje enzo? Sorry, ik volg het niet meer helemaal. Ze deed een soort accupunctuur bij me, alleen dan niet met naalden.

"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Bob_tails

@Anne: *Moest daarna naar de orthemoleculaire therapeut, en heb alleen maar zitten janken. Kwam overstuur binnen, heb 3 kwartier gehuild daar, en toen ging het weer wat beter. Ze had een soort programma met me gedaan wat je rust geeft. Dan krijg ik banden om m'n hoofd, polsen en enkels en zet ze een programma aan via de pc. Het klinkt allemaal een beetje zweverig, maar ik werd wel wat rustiger. *

Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit een soort acupunctuur is.
Zoiets soortgelijks is ook in Veldhoven namelijk.
Vandaar dat er speeltje staat.
Daar laat ik het maar bij.

xk.

Anne, je bent niet de enige die het niet snapt hoor! Haha;)

Maar wel vervelend van al dat flauwvallen enzo!
Hoop voor je dat ze snel weten hoe dat komt.

Bob_tails

Citaat van: xk. op 16 april, 2010, 18:58:38
Anne, je bent niet de enige die het niet snapt hoor! Haha;)

Sommige mensen bedrijven therapie?n waar de pati?nten weinig verder
mee komen.Maar het levert wel geld op.

MSamantha123

SUPER ANNE
van je rapport!
goed gedaan, ik sta nog 1 onvoldoende en de rest 6 of hoger..
dus het valt me mee !

weet je nog wat over het flauwvallen ofzo?

xk.

Sommige mensen ja.
Maar ik ken ook genoeg goede alternatieve therapieen.
En als Anne er wat aan heeft, lijkt het mij niet dat het weggegooid geld is.

Peetje

Ik snap er ook niks meer van, hoor. Eerst wordt orthomoleculaire therapie de hemel in geprezen en een paar weken later afgebrand?
Zal wel aan mij liggen...

Bob_tails

Citaat van: Peetje op 17 april, 2010, 20:24:08
Ik snap er ook niks meer van, hoor. Eerst wordt orthomoleculaire therapie de hemel in geprezen en een paar weken later afgebrand?
Zal wel aan mij liggen...

Om met je laatste zin te beginnen,daar zeg je goed wat bij!
Ben je nu zo na?ef?
Er is namelijk verschil tussen een orthomoleculaire arts en therapeut(e).
Datgene wat bij Anne gebeurde,komt inderdaad nogal zweverig over.
Zij heeft iets meer nodig,de tijd zal het leren...

Anne2020

Mijn orthemoleculaire arts is een arts. Zij kan mij bijvoorbeeld ook magnesiumtabletten geven. Ja, het klinkt inderdaad zweverig, maar als het werkt?

@ samantha: nee, ik weet niks meer over het flauwvallen. Krijg over iets meer dan een week de uitslag. M'n vader heeft vrijdag nog  wel de kinderarts geprobeerd te bellen maar die was de hele week weg of zo. Naja en dan bellen we om te zeggen dat het erger word, en dan? De uitslagen hebben ze nog niet binnen..
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Bob_tails

Omdat je het eerder over een orthomoleculaire therapeute had Anne,en
later schreef je over een arts.Daar is verschil in zoals je weet.

Zij zal je best wel magnesiumtabletten of capsules mogen voorschrijven,
dan zal zij ook weten dat er verschil is tussen de soorten magnesium,
zoals b.v. magnesium orotaat of magnesium met taurine.


Gupke85

Hoi Anne,

ik ben net jouw verhaal gaan lezen, dat begon 2 jaar geleden. En bij de laatste berichten zie ik dat dit onderwerp nog steeds actief is, je hebt nog steeds problemen dus?

Allereerst: ik heb ook Pfeiffer gehad, toen ik 18 was (ik ben nu bijna 24) en volgens mij heb ik er nog steeds af en toe last van: ik ben vaak verkouden, en dan ben ik ook heel erg moe. Ik slik magnesiumcitraat-pillen om meer energie te krijgen. Maar mijn huisarts, daar geloof ik ook al jaren niet meer in.

Ten tweede: ik moest echt huilen toen ik je eerste berichten las, over je school/leraren/leerlingen en je ouders. Schandalig! :(

Anyway, ik probeer het een beetje te volgen en misschien heb ik ook nog wel tips voor je.

groetjes

Anne2020

Hoi!

Uhm ja.. ik heb nog steeds wel problemen. Maar het grootste probleem is dat ik nog steeds niet van die vermoeidheid af ben! En op dit moment gaat het ook weer even een stuk slechter. Kan soms echt m'n ogen niet meer openhouden 's middags, en dan ga ik maar even slapen. Ik baal er gewoon zo van.. :-\

Het is allemaal zo ingewikkeld, om duidelijk te maken hoe je je voelt.. Ik vind het ook moeilijk om te zeggen omdat ik weet wat voor reacties ik kan verwachten..

verder: Uitslag over flauwvallen komt als het goed is dinsdag.. Ik ben deze week weer 3 keer flauwgevallen..
ik had deze week stage week, en dat was echt dodelijk vermoeiend. Heb echt elke dag moeten slapen tussen de middag. Nu gelukkig weekend, en maandag gaan we op excursie naar Rijkswaterstaat. Ik hou m'n hart vast hoe dat zal gaan..

@ Gupke: Ik wil graag tips hebben, dus vertel ze maar als je er een aantal weet! ;)
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Bob_tails


Anne2020

Fijn dat je even aan me denkt Bobtails!  ;)

Alweer bijna een maand geleden dat ik heb gepost. Vandaag naar kindercardioloog geweest.. hartecho & filmpje gehad maar dat was wel goed. Ik was het alleen even zo zat dat ik begon te huilen daar.. Altijd maar moe zijn, ik ben het zoooo zat. Waarom is er geen medicijn tegen.. Hij wil dat ik met een psycholoog ga praten, en misschien is dat maar even beter op dit moment. Voor dat flauwvallen krijg ik waarschijnlijk medicatie, maar ik weet niet of ik dat wil.. dan wil hij me misschien antidepressiva voorschrijven, of betablokkers of zo.. Nou, vooral over dat eerste heb ik ernstig mijn twijfels.. Volgens mij denkt hij dus dat ik depressief ben omdat ik moet huilen daar.  :-\ Ik krijg ook weer een inspanningstest, maar daar zouden ze over bellen, aangezien er eigenlijk pas 8 juli plek is.. :o maar ik moest op korte termijn, dus daar zouden ze nog over bellen wanneer ik terecht kan.

Verder, gisterochtend weer erge ruzie gehad met m'n moeder. Ik lag als sinds donderdag ziek op bed, maar kwam er zaterdagochtend even uit omdat mijn team moest hockeyen. Achteraf had ik het nooit moeten doen, want het ging echt slecht maargoed. Naja, dus ik kom maandagochtend m'n bed uit, en zeg dat ik nog ziek ben. Komt m'n moeder even later weer helemaal boos naar boven. 'Ja, je gaat gewoon naar school, je praat jezelf ziektes in en je bent helemaal niet ziek. Alle uren die je niet gaat heb je gespijbeld, want wij melden je niet ziek'. Tsja.. toen had ze me naar school gebracht en zei ze vlak voor school:'Als je het maar niet waagt om iemand te bellen die je kan komen ophalen'. Maar ik voelde me echt ziek, en durfde niet meer naar huis. Toen ben ik maar na 15 miuten school naar een vriendin gegaan die 300 m van school af woont, en waarvan de moeder thuis was. Daar heb ik m'n verhaal kunnen doen, en kunnen uithuilen. Ik was echt overstuur.. Gelukkig was ze erg begripvol dus dat was fijn :). Haar moeder wou wel mijn moeder bellen om het te vertellen. Toen kwam ze thuis en negeerde ze me ongeveer. Iedereen had al gegeten, en ze riepen mij ook niet of zo  :-X.

Vandaag was ze 's ochtends ook nog boos, maar ik ook.. Ik kan gewoon niet meer tegen m'n ouders zeggen wat ik voel of zo, want dan knapt er ook bij mij iets. Gewoon puur doordat ik elke keer een reactie krijg dat ik me aanstel of iets in die richting, durf ik het eigenlijk niet meer te vertellen..

Bah, ik ben het echt zat om altijd moe te zijn..
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Lowl

Ik snap je totaal. Maar je bent niet depressief? Die man moet toch wel snappen dat je het gwn ff helemaal zat bent? dat je al zo lang er mee loopt? en niemand je serieus neemt? Wat een zak -.-
En wat vreselijk! Ik heb ook wel eens ruzie met mijn moeder (dankzij mijn moeheid probleem..).
Mijn moeder zegt ook dat ik me ziektes inpraat etc. Naja aan het eind van de dag geven ze wel om je.. ook al laten ze het niet blijken als ze boos zijn. Maar ik snap je moeder wel een klein beetje want als je ziek thuis bent krijgt zij gezeur aan d'r kop ( hangt er van af hoe vaak je in het jaar ziek bent of uren gemist hebt etc) Want mijn moeder wou mij laast ook niet thuis houden terwijl ik diarree had en wakker werd midden in de nacht en ff niet kon lopen van de pijn (buikpijn) en ik zweet ook er bij etc. Ik herken ook jou probleem ik durf op school niet meer te vertelen hoe ik me voel.. want dan krijg ik een reacite van: (ik heb me zin nog niet eens af  gemaakt!!!) JA HALLO JE OVERDRIJFT NU JA!.
Anyways hou vol :)
Je hebt het al een paar jaar volgehouden.. Je kunt het wel!  ;D
En een tip voor bij de dokter: Gewoon durfen en doen!  ;)

Anne2020

Nou, ik weet niet of hij denkt dat ik depressief ben. Dat antidepressivia schijnt goed te werken tegen het flauwvallen. Volgens mij heb ik dat verkeerd begrepen. Anyway, het gaat nu wel weer redelijk. Ik hield vandaag m'n huildag, en was het vooral in het ziekenhuis echt even goed zat.

Bedankt trouwens voor je reactie Lowl!  :D
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Bob_tails

Anne,heb je soms al de uitslag van je bloedonderzoek (reguliere)?

Anne2020

ohja, dat bloedonderzoek. haha sorry ik heb hier echt al heel lang niet gepost merk ik al :P. uhm, dat bloedonderzoek was goed, alleen waren m'n ontstekingswaarden wat verhoogd  ;).
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Peetje

Toevallig, bij mij zijn die ontstekingswaardes ook steeds licht verhoogd. Geen arts die zich er zorgen om maakt, maar het is wel toevallig dat ze nooit normaal zijn. Je zou toch gaan denken dat er nog ergens stiekem een ontsteking ofzo zit.

Op zich fijn dat die hartecho goed was, maar wel jammer dat ze niks gevonden hebben. Bij ieder nieuw onderzoek hoop je toch weer dat ze eindelijk een oorzaak gaan vinden en dan is het toch wel een teleurstelling als alles goed blijkt te zijn.

Anne2020

ja, eigenlijk wel he..

mijn bezinking was 20 geloof ik. en die van jou? of weet je dat niet?  ;)
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Peetje

Niet uit m'n hoofd en door die verhuizing ben ik van alles kwijt. Zal wel ergens in een doos zitten, maar ik moet nog een heleboel uitzoeken. :P
Ik dacht dat de maximale normaawaarde 10 was, dus dat zat ik geloof ik op 14 of 15 ofzo. Laatste keer was eind vorig jaar in Nijmegen.l

xk.


Bob_tails

Tis zo stil Anne rondom jouw.
Hoe gaat het nu met je?

groetjes

MSamantha123

jaa hoe is het in het peiffer leven?
bij mij ging het super goed.. maar nu heb ik weer een terugval helaas..
jammer jammer, want ik ben bijna jarig en vlak na mijn verjaardag heb ik een jaar pfeiffer.
psycholoog is trouwens hartstikke handig hoor anne ! :D

Anne2020

Het gaat niet zo goed met me. Ik ben zo vreselijk moe. Heb echt dagelijks het gevoel door m'n benen te zakken, en gewoon niet meer op te kunnen staan. Benen die als lood voelen de hele dag, vreselijk.. Ben echt toe aan vakantie, eindelijk rust en uitslapen. Ik zit hier dus ook niet meer vaak op het forum, want als ik vrije tijd heb ga ik wel slapen. bahbahbah, elke dag maar moe opstaan enzo, ik ben het zat.

Gelukkig weer bijna een schooljaar overleefd, want zo voelt het voor mij. Ondanks weer veel missen enzo, waarschijnlijk wel gewoon overgaan. Nu nog even m'n best blijven doen voor school, dan komt het denk ik wel goed..

Heb vorige week donderdag fietstest gehad in het ziekenhuis, over 2 weken een belafspraak geloof ik, hoe het verder moet. Inspanningstest ging opzich wel goed, na afloop alleen erg duizelig, dus moest ik even gaan liggen..

Ik stop nu maar weer even, m'n ogen vallen dicht. Binnenkort meer nieuws denk ik!
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

Peetje

Ik snap pat je geen zin hebt om achter de pc te kruipen als je ogen toch al dichtvallen, maar ik ben wel blij om weer een berichtje van je te lezen.
Gelukkig is het bijna zomervakantie, dan kun je hopelijk weer uitrusten. Hartstikke goed van je dat je ondanks alles waarschijnlijk wel over gaat!

Waarom was die inspanningstest? Vanwege het flauwvallen of kijken hoe het nu ging in vergelijking met de vorige keer?

Bob_tails

bedankt voor je berichtje Anne en
veel sterkte toegewenst.

m.vr.gr.

MSamantha123

thanks voor je berichtje an =)
zo jaa ik ben zo toe aan zomervakantie he..
val echt 3x per dag in slaap, word steeds erger
ben helemaal kapot
en ik denk jij nog erger!
beterschapsknuffel !

Anne2020

Ben ik weer even. Ik ben nog even een laatste eindsprintje aan het inzetten wat school betreft. Volgende week de laatste week, en dan weer een jaar 'overleefd'. pff, het voelt voor mij echt als een jaar overleven met ziek zijn en veel gemist te hebben. En als het goed is ga ik voor het derde jaar over ondanks dat ik weer vanalles hebt gemist.. maar dat kan niet zo doorgaan.. ik wil ook niet nog 3 jaar zo doorgaan, dat trek ik echt niet.

afgelopen week ging het niet zo goed. 2 keer gym gehad, en ik ben dan ook wel weer zo eigenwijs om mee te doen. Het werd al vrij warm, en daar kan ik dus echt niet tegen. Op het begin ging het nog wel, maar daarna moesten we gaan sprinten, en daarna moest ik echt op de grond gaan liggen, anders viel ik om. Ik voel het flauwvallen tegenwoordig wel wat vaker aankomen, dus dan kan ik gaan liggen of zo, maar eigenlijk kan ik beter flauwvallen. Als ik het telkens probeer te voorkomen voel ik me de hele tijd slecht, en na het flauwvallen voel ik me ook slecht, maar gaat het na een tijdje wel weer beter. Dus dat gymmen was niet zo'n succes! Volgende week doe ik denk ik niet meer mee. Heb geen zin om het mijn gymleraar/mentor klasgenootjes en mezelf aan te doen, want het is vrij vervelend en ik schaam me dood als iedereen naar een andere kleedkamer moet omdat ik niet lekker ben geworden in de andere kleedkamer. Nee, niks voor mij om in het middelpunt van de belangstelling te staan  :-X.

Nog een weekje school doorkomen volgende week en dan zit het er al weer op! Lekker vakantie! We gaan 1 week naar de bergen, en 3 weken naar Saint Tropez dit jaar. En als we dan terugkomen ga ik ook nog een week met een vriendin mee op vakantie naar Zwitserland en Duitsland. 5 weken weg dus  :o. Echt heel erg veel. Naja, die 3 weken in Saint Tropez zitten we lekker aan het strand, en hebben we zwembaden bij het appartement, dus ik zal hopelijk wel kunnen uitrusten.. Helaas is het feit dat als ik 1 dag op school ben geweest ik me weer net zo voel als voor de vakantie..  :-\

Naja, ik ga nu nog even snel mijn 2 toetsen voor morgen doorkijken, en dan snel slapen! Volgende week trouwens belafspraak met de kindercardioloog over de vervolgbehandeling.

Bedankt voor jullie reacties trouwens!  :D
"Pas als er iets mis is, zien mensen hoe belangrijk het is".

xk.

Knap dat je toch over gaat, Anne!
Maar ik snap ook heel goed dat je dit niet nog 3 jaar volhoudt.
Hoe gaat het nu eigenlijk thuis?
Ben benieuwd wat de kindercardioloog er verder van zegt! Hopelijk kom je dan iets verder.