Lees het maar gewoon ;)

Gestart door Nelsza, 19 mei, 2008, 14:14:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nelsza

Ik word er echt helemaal niet goed van, ik ben nu vanaf de herfstvakantie al vaak een week ziek geweest enzo en een maand ofzo geleden bleek dus dat ik pfeiffer heb. Maar ik had pas een periode dat ik 4 weken ofzo thuis zat... daarna voelde ik me erg goed ik ging weer naar school, een week later was het vakantie. Aan het einde van de vakantie had ik een voetbaltoernooi in belgi?, wat 3 dagen duurde, ik was maar 2 dagen gegaan om toch een beetje voorzichtig aan te doen. Het ging allemaal erg lekker, ook in de avond best redelijk geslapen(wat je niet verwacht in een tent met je teamgenoten). Maar wat denk je? toen ik weer thuis was was ik helemaal verrot, ik kreeg weer heel erg hoofdpijn en daar begint het weer opnieuw. Ik zit nu alweer voor de tweede week thuis en ik heb er helemaal genoeg van. Ik verveel me dood, ik kan alles maar een halfuurtje. Ik hoop dat ik er vrij spoedig eindelijk klaar mee ben. Ik hoop echt niet dat hierdoor nu blijkt dat ik moet blijven zitten. (2 vwo)

Jelle (13)

Benedictus17

Dat is inderdaad vervelend zeg. Juist als je denkt dat je weer dingen aankan, dat je dan daarna weer instort.
Probeer in iedergeval goed je best te doen voor school, zo goed en kwaad als het gaat. School is wel heel belangrijk en het zou zonde zijn als je door zoiets stoms moet blijven zitten. (Ik ga nu alleen naar lessen waarvan ik zelf vind dat ik het zinvol vind en dat gaat tot nu toe prima. :) )