Ook maar even mijn verhaal.

Gestart door Benedictus17, 18 mei, 2008, 19:27:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

xk.

ik heb alleen uitslag van alle waardes die getest zyn en die zyn allemaal goed, dus dat is wel mooi.
de rest komt morgen of donderdag pas!

enne benedictus, dat aggresief worden ken ik niet haha, maar het zou natuurlijk kunnen! ;)

Benedictus17

Haha dan zal het wel aan mij liggen.

Vandaag latijn toets gehad. Kom ik op school, ben ik mn woordenboekje vergeten. Ik kon wel janken. (Okay, ik kan echt heel weinig hebben ofzo..)
Maar goed.. ik stond een 9 maar dat gaat nu dus niet meer lukken. (Mensen lopen te zeiken als je zegt dat je een 9 wilt staan, 'ja maar ik ben al blij met een 5! JA NOU IK NIET!)
Bah. MAar goed.. nog 1 toets...

xk.

dat is balen, naja hopelijk valt het cijfer nog mee!

Benedictus17

Ja, ik hoop het.
Om 2 uur ging ik slapen, maar eerst nog allemaal dingen in mn agenda schrijven etc. Ik was nog niet zo heel moe. Nou, toen was het iets voor 3 uur en ging ik liggen. Maar om half 4 kwam mijn broer thuis dus kon ik weer opnieuw beginnen met in slaap vallen. Toen ben ik toch in slaap gevallen en om 4 uur werd ik wakker. Ik dacht nog: Shit, kort geslapen! Maar ik bleef nog even liggen en ben opnieuw in slaap gevallen. Om iets voor half 6 werd ik wakker en ben nog even blijven liggen en om half 6 opgestaan. Gewoon de hele middag bezig geweest met (proberen te) slapen. Vaag.

xk.

misschien komt dat doordat je dan te veel bezig bent met: 'ik moet slapen!', dat heb ik zelf ook wel eens als ik 's avonds nog wat wil doen dan moet ik dus 's middags slapen & dan lukt het juist niet..

Benedictus17

Vandaag mijn laatste toets gehad. :)
Morgen naar mn vriend. (Beetje gezeur 'zou je dat nou wel doen' etc. maar goed, ik hoef alleen maar in de trein te zitten, dat kost minder inspanning dan wanneer ik een toets maak. -_- )

Peetje

Je hebt ook recht op leuke dingen, al kan ik je uit ervaring vertellen dat alleen maar in de trein zitten ook energie kost, al is het inderdaad wel minder dan een toets maken. Maar het vooruitzicht om weer bij je vriend te kunnen zijn, maakt een hoop goed. :)

Benedictus17

Ja precies. En ik kan daar 's middags ook gewoon slapen. En zondag wil ik zwemmen. Met een hele groep mensen van school. Okay, kost wat energie, maar ik heb die mensen 2 maanden lang nauwelijks gezien en mis ze eigenlijk ontzettend. Tenminste, ik zit hier maar thuis te zitten en zie haast niemand. Echt vervelend. En zwemmen.. Ach.. ik ga niks bijzonders doen. Beetje hangen en chillen in het zwembad. Patatje sat? eten. Veel lachen (okay d?t kost dan wel wat energie) en that's it. En op zondag is hij open van 12.30 tot 16.00 ipv 11.00 tot 16.00. dus dat scheelt weer 1,5 uur als we op zaterdag waren gegaan wat eerst in de planning zat. En als ik het niet meer trek ga ik op een bank zitten ofzo. En als het mooi weer is buiten. En als ik het echt niet trek ga ik gewoon weer naar huis. En er is ook zo'n heel lekker warm rond bad waar je echt kan relaxen dus ik denk dat ik me daar wel veel in ga bevinden. :) Laat ik maar niet van de glijbaan gaan enzo.

Benedictus17

Gisteren dus naar m'n vriend geweest. Wekker gezet om kwart voor 7 en daarna eten en douchen en naar de trein gebracht met de auto. (Scheelt weer een half uur durende busreis.) Toen naar hem toegegaan. Daar van 1 / half 2 tot half 3 geslapen ofzo. Ja, het was eigenlijk gewoon een relaxte dag. De terugweg wel met trein en bus gegaan. Toen was ik wel moe, maar toen ik eenmaal uitstapte liep ik volgens mij in normaal tempo (!!!!!!!!!!!) van de bushalte naar huis en 's avonds thuis had ik ook nog enorm veel energie. Ik heb tot iets voor 12 uur mijn kamer nog op staan ruimen, haha!
Heb nu wel een beetje spierpijn in mijn onderbenen. Maar ik was vanmorgen ook zo mijn bed weer uit. Heerlijk.
Als ik terugkijk op hoe het was, heb ik wel het gevoel dat ik echt wat vooruit ben gegaan. Mijn benen voelen minder vaak echt aan als lood. Ik loop nog niet helemaal in normaal tempo (dat merk ik dan als ik op school kom en iedereen loopt zo hard, haha!) maar het gaat wel echt stukken beter dan in het begin.

P.S. is het mogelijk om met pfeiffer naar walibi te gaan? Nou ja ,het is vast wel mogelijk met pfeiffer naar een pretpark te gaan, maar is het verstandig?

xk.

Hee!

Wat fyn dat het zo goed gaat!
Hoop voor je dat het echt beter gaat, wat wel zo lijkt nu! :)

En of je naar walibi moet gaan dat kun je denk ik zelf het beste beslissen.
Het is daar wel druk, zyn veel mensen & veel lawaai, ik zou daardoor wel heel snel moe zijn want dat heb ik nu al als ik even naar het dorp ga, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou is.

Als je denkt dat je het aankunt zou ik het wel doen, dan is het zonde om die leuke dingen te laten liggen.

nouja succes

Benedictus17

Ja want de vader van mn vriend is volgende week donderdag alleen vrij, en zijn moeder en hijzelf en ik ook dus dan wilden ze wat leuks gaan doen met ons viertjes.
Het lijkt wel of ik peper in mn reet heb, halleluja. Was ophangen, outfit uitkiezen, etc. Ik hoop dat ik de rest van de dag ook nog wat energie overhou, haha!!!

xk.

Ok?, dat is wel heel leuk!
maar als je echt heel moe zou worden, denk ik niet dat ze dan gewoon nog een paar uur blijven toch?

ik hoop ook voor je dat je de rest van de dag zoveel energie hebt, haha!

Benedictus17

Ik heb geen idee. Ik zie wel. Ik moet eerst maar eens kijken of ik wel mag van mn moeder enzo.. hihi.. Ik zou zondag zwemmen en maandag (op dinsdag) een slaapfeestje.. Moet dat ook maar voor elkaar zien te krijgen. :P

Benedictus17

Ik weet dat het niet zo slim is maar ik had net een dextro genomen (ze zijn z? lekker, ik kon er niet vanaf blijven, niet om meer energie te krijgen hoor, maar gewoon omdat het zo lekker is. :P)
En net helemaal hyper (vriendin was hier, en ik zie ze natuurlijk fucking weinig dus ik was toch al hyper)
En nu ben ik moe aan het worden denk ik. :P Maarja. Komt wel goed. :P

xk.

haha, ik vroeg me ookal af wat er zou gebeuren als ik red bull ofzo zou drinken.
ik denk eerst heel druk.. & dan supermoe!;P

Benedictus17

Ik kan nog steeds door, ik ga zo een krantenwijk lopen en daarna dan maar slapen he. :P
Ik ga over met:

NEderlands, Latijn, Grieks, Frans, Duits, Engels, Filosofie, Wiskunde A, Algemene Natuurwetenschappen: 8
Geschiedenis: 6
Maatschappijleer: 9
Aardrijkskunde, Lichamelijke opvoeding (oftewel gym): 7

Goed he!

xk.

Ja echt heel erg goed je cijfers! echt knap

Benedictus17

Hihi dankje. Jammer dat latijn toch een 8 is geworden en geen 9. Maar voor de eindtoets had ik alsnog een 7,5 (wat heel goed was aangezien ik woordenboek was vergeten en veel niet had ingevuld. :P)

Nou, vanmorgen dus een dextro genomen en ik zal eens even beschrijven hoe mijn dag er dus tot nu toe uitziet. :P

Gisteravond opgeruimd (was na 2 dagen helemaal down, helemaal vrolijk! dus dat geeft toch al energie). Vanmorgen opgestaan, allemaal dingen gedaan. Dextro genomen. Vriendin kwam langs, boek terug brengen. Dus helemaal hyper, kletsen, melig, hyper, vrolijk.
Naar school, beetje geirriteerd omdat ik w?l vrolijk was en wel overga en die vriendin plus nog een vriendin allebei bespreekgeval zijn. (Ja sorry hoor, heb ik eens een keer energie. :P) Twintigduizend keer alle trappen op en af gegaan, enorm hyper geweest.
Vanmiddag kranten gelopen (niet de hele wijk, maar wel in normaal tempo gelopen zoals al de hele dag.)
Toen naar huis, net proberen te slapen. (van half 5 tot nu). Maar het lukte niet. :P Voel me nu echt vet vaag. Heb maar even een paracetamol genomen als preventieve maatregel.. :P
Ik denk dat ik nogal gevoelig ben voor dat soort dingen. Extra energie en alcohol enzo. Ik heb maar weinig nodig om resultaat te boeken. :p
Ik heb besloten om ook maar geen dextro meer te nemen.. :P Maar goed, het was toch wel even leuk om te ervaren, zoveel energie!

Ik heb overigens wel het gevoel, als ik nu terug kijk op het begin, dat ik echt aan de beterende hand ben. Okay ik juich misschien iets te vroeg, maar goed. Het gevoel voelt wel fijn. :p

xk.

ik zou idd ook precies het zelfde doen als jou als ik weer veel energie had, 't is ook zo moeilijk om dan rustig aan te doen h?.
maargoed misschien gaat 't nu ook wel echt beter & krijg je er geen last van, dat zou mooi zijn!

Benedictus17

Nou, gisteravond nog tv gekeken. Mn ogen wilden op een of andere manier wel dicht maar mn lichaam wilde nog wel gewoon door. :P Echt, wat een vaag gevoel was dat. En toen ook nog een beetje opgeruimd en ik lag weer rond 12 uur ofzo in bed. En om kwart voor 10 mn bed uit vanmorgen.
Ik heb wel enorme spierpijn in mijn onderbenen, maar ik weet (helaas) precies waar dat door komt. En waarschijnlijk ook nog omdat ik dus een tijd niet echt inspanning heb geleverd.
Morgen zwemmen. Whii^^

xk.

mooi dat 't zo goed gaat.
hopelijk gaat het zwemmen morgen ook goed!

ik heb idd ook wel snel spierpijn als ik weer iets gedaan heb, dat komt volgens my ook gewoon omdat in 1 x veel minder bent gaan doen.

Benedictus17

Ik ben nu wel een beetje moe enzo, maar ik heb het gevoel dat het nu anders is.
Eerst liep ik langzaam en sliep ik overdag.
Maar nu slaap ik niet overdag maar ben wel weer langzaam. (Wat in mijn ogen vooruitgang is, want dan ga ik daarna vast steeds sneller, haha!)
Maar goed. Ik moet mezelf nu wel echt dwingen om gewoon even rustig te blijven zitten etc.

Benedictus17

Vanmiddag even gelegen. Daarna verjaardag neefje. Nu weer thuis. Ga weer even liggen, ik denk niet dat ik kan slapen maar even liggen zou wel fijn zijn. :)

Benedictus17

Gisteren gezwommen. Het was z? leuk! Echt gezellig. We waren met 11 mensen en daarom waren we ook niet de hele tijd bij elkaar, maar ook steeds verdeeld in kleinere groepjes. Echt helemaal geweldig. (a) En mn vriend was ook doodop want die had de nacht daarvoor doorgehaald, dus we waren samen echt best moe op het laatst. :P
Maar ik mocht achterop (wat ook wel inspanning kostte, mn voet sliep de hele tijd haha!).
En vandaag lekker uitgeslapen. Om 5 uur begint het feestje en ik heb er echt zin in. Mn vriend is momenteel ook nog bezig met uitslapen en komt vanmiddag hierheen. En dan gaan we samen naar die jongen toe en tent opzetten en varen en eten enzo. Het zal vast wel gezellig worden. En ik ga geen bier nemen. :P
Ik heb gisteren trouwens overdag dus weer geslapen! Toen we thuiskwamen zijn we op mijn bed gaan liggen en ben ik in slaap gevallen. Half uurtje / drie kwartier ofzo. Voor het eerst sinds twee dagen. Maarja, misschien vanmiddag nog even liggen, want het zal vanavond wel laat worden. (Hoewel ik geen moeite heb met laat opblijven.)

xk.

mooi dat 't zo goed ging!
er zit nu wel echt vooruitgang in bij jou ofniet?
dat is wel mooi, kun je nog wel leuke dingen doen in de vakantie!

Benedictus17

Er is wel vooruitgang, maar hoeveel precies is een beetje onduidelijk. :P Ik ben nu bijvoorbeeld best wel weer moe, dus ga vanmiddag nog even slapen denk ik. Ik ben bang dat ik nu ineens te veel ga doen in een keer, maar het is gewoon een beetje zo'n week dat we officieel nog geen vakantie hebben maar ook geen les meer hebben. Dus dat is d? ultieme tijd om feestjes te geven enzo. :P
Maar goed. Iedereen mag vanavond 1 biertje van zn ouders, maar ik denk dat ik het toch maar niet doe.. Lijkt me niet zo slim.
Stomme pfeiffer!

xk.

Ik weet ook niet of alcohol verstandig is nee.
De dokter zei tegen mij dat ik absoluut geen alcohol moest gaan drinken & ook heel erg op moest passen met vet eten.
Maar dat is denk ik bij iedereen ook weer verschillend, & ik weet niet of je leverwaarden verhoogt waren met bloedprikken, anders zou ik het sowieso niet doen!

Benedictus17

Waren wel verhoogd ja, maar dat is ook alweer ruim een maand geleden. Maar ga het toch maar niet doen. En vanmiddag even slapen..

Peetje

Fijn om te lezen dat het wat beter gaat en dat je een leuke dag hebt gehad.
Als het goed is, is het feestje nu in volle gang, dus ik hoop dat je het naar je zin hebt en niet te snel moe wordt. Ik verheug me op een enthousiast verslag. :)

xk.

Haha ik ook!

Ben benieuwd hoe het nu met je gaat!

Benedictus17

Pfffft het feestje was ontzettend leuk. :P Ik had gistermiddag zoiets van: eeuhm, volgens mij gaat mn lichaam dit niet leuk vinden. Maar toch erheen en 's avonds had ik gewoon energie, en de hele nacht door eigenlijk ook. Rond 4 uur gaan slapen, alleen dat lukte niet omdat de rest gewoon niet naar bed ging. Dus heb echt maar een paar uurtjes geslapen. En vanmiddag nog steeds niet geslapen. Ga zo maar even doen.
Ik ben op zich wel moe, maar ik heb niet het gevoel dat het door pfeiffer komt. Maar gewoon doordat ik te weinig slaap heb gehad. :P Ik snap het gewoon niet. Doe ik nu wel genoeg rustig aan? Maar goed, het was in iedergeval leuk. Ontzettend leuk.
We hebben trouwens eerst gisteravond gevaren, fikkie gestookt op een eilandje, toen weer teruggevaren (en mensen in het water gedonderd, ik niet. :P). Toen gegeten. En voor de rest 's avonds met 3 tenten rond een vuurkorf op hun erf en lullen en bier (ik niet.. iemand anders wel, dat was heel grappig.... :P) en ik dus ook nog wel redelijk wat slapen.
Vanmorgen gegeten en gevaren. En toen nog wat kloten en tent opruimen enzo. En dat was het. :P (En vanmiddag nog dorito's en dippas gekocht en babybell en dat opgegeten, maar dat was niet meer op het feestje.)
Geslaagde dagen dus. En vanavond koor.. -_-

Benedictus17

Net eventjes geslapen. Vet brak, maarja. Zo naar koor, ik overleef het wel. :)

xk.

Heee,

Mooi dat 't feestje zo leuk was & dat 't goed ging.
Het is nu ook niet raar dat je moet bent idd. Je hebt er nu iig een reden voor! :D

groetjes

Benedictus17

Vannacht lekker geslapen. Heerlijk lang. Tot vanmorgen 11 uur. En om 2 uur weer in bed gaan liggen tot 3 uur maar weer niet geslapen. Wel weer wat uitgerust wat wel heel fijn is.

Benedictus17

Gisterochtend naar mijn vriend gegaan. Anderhalf uur treinreizen. Ik werd er zo ontzettend vrolijk van! Ik hyperde zowat op station schiphol, haha! Rondspringen en zingen. Die mensen daar zullen ook wel gedacht hebben..
En toen ik bij mn vriend was zijn we naar avifauna gegaan, dat is een vogelpark. De hele ochtend plus stuk van de middag rondgelopen. Dat kostte wel wat energie, maar het was ergens ook wel heel relaxt. Thuis ga ik me toch ook alleen maar drukmaken, maar dan met opruimen en dat soort dingen. Dus een dagje vogelpark is dan betere energiebesteding, haha.
En vandaag met mijn vriend samen terug gegaan naar hier en naar mijn school gegaan voor de rapportuitreiking. En nog in het dorp rondgelopen en ik heb onverwachts een toffe bikini gekocht! Okay, wel veel gelopen vandaag. Maar we moeste ook nog naar een bushalte lopen... *zucht..* en ook nog zeker een kilometer naar mijn huis.. Dat was me wel weer even teveel. Dus vanmiddag toch nog even geslapen. Het waren wel weer leuke dagen hihi. Nu eindelijk officieel vakantie. Ik moet echt uitrusten nu. Wat ik dus echt niet kan. Misschien moet ik morgen maar gewoon een film gaan kijken ofzo. Ja, laat ik dat maar doen.

Benedictus17

Zo, lekker uitgeslapen (half 11). Ik heb elke ochtend als ik uit bed kom last van vermoeide ogen. Het gevoel dat ik weer verder wil slapen, hoewel ik net uit bed kom. En mijn lichaam is volgens mij ook niet zo heel erg moe.
Lekkere druilerige dag vandaag. Veel regen momenteel. Een echte niks doen dag. (Hoewel ik nog van alles wil doen! Opruimen, piano spelen, strippenkaart kopen, etc.) Hihi.

Benedictus17

Ik ging om iets voor 2 uur in bed liggen. Cd'tje aangezet. Was ie na 3 kwartier ofzo afgelopen. Ben ik uiteindelijk toch nog in slaap gevallen. Tot tien over vier!!! Whaaa...

Benedictus17

Vanmorgen rond kwart voor 9 opgestaan. Van 12 tot kwart over 1 in bed gelegen. Cd'tjes geluisterd, haha. En vanmiddag 3 uur bij een vriendin gedrumd, piano spelen, herrie maken dus. En het was tof! We hebben ongeveer een half liedje geschreven ofzo. Het was echt zo geweldig.. Dat had ik net even nodig, ondanks dat ik nu moe ben. Geestelijk even opgeladen!

Benedictus17

Herkennen jullie het als ik het heb over verschillende soorten moeheid?
Ik heb er volgens mij twee of drie.

- De eerste begint 's morgens. Als ik uit bed kom willen mijn ogen steeds maar weer dicht eigenlijk, hoewel mijn lichaam niet moe is.
- De tweede komt opzetten rond het middaguur. Dan word ik een beetje duizelig. (Ik ben dan bijvoorbeeld 's morgens actief, en zolang ik actief ben merk ik niet dat ik moe word. Zodra ik stop voel ik pas hoe moe ik ben, bijvoorbeeld als ik even rustig ga zitten o.i.d.) Dan kom ik ook nog maar langzaam vooruit. Vermoeide benen.

Dan ga ik dus slapen.

- De derde komt na het slapen. Dan word ik eerst brak wakker en ben ik nog even moe. Daarna gaat het wel. En als het einde van de dag steeds meer nadert dan word ik ook meer moe. Zo is mijn lichaam nu niet zo heel uitgeput maar mijn ogen willen dolgraag dicht.


Ohja, mijn vriend die slaapt tegenwoordig heel slecht. Hij heeft vannacht maar 2 uur geslapen. (En het gebeurt wel vaker de laatste tijd; dat hij in bed ligt maar de slaap maar niet kan vatten.) Ik weet niet of hij pfeiffer heeft. Maar ook niet of dit een symptoom zou kunnen zijn, want het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben. Als iemand dit duidelijk herkent hoor ik het heel graag.

xk.

heee

volgens mij heb ik hier wel vaker gelezen dat mensen 's nachts heel slecht sliepen met pfeiffer, maar weet 't niet zeker.
misschien is het handig als hij zich voor de zekerheid laat testen, je weet maar nooit!

en ik herken dat wel van die verschillende soorten moeheid!
ik heb;
- 's morgens dat ik gelijk weer moet gaan liggen op de bank ofzo, omdat ik dan nog heel moe ben en duizelig (& ik slaap 's nachts sowieso 12uur!)
- 's middags rond 1/2uur, heel erg moe en dan ga ik echt in bed liggen zodat ik goed slaap (1,5/2 uur meestal)
- en dan als ik wakker word ben ik meestal nog wel moe, zo'n duf gevoel & ga ik vaak weer op de bank liggen en dan gaat het soms wel weer na een tijdje, maar als ik een slechte dag heb dan blijft dat gevoel de rest van de dag maar dan ga ik vaak gewoon op de bank liggen en niet meer in bed.
- en dan rond half 9 / 9 uur ben ik echt weer zo moe dat ik moet gaan slapen, als ik dat dan niet doe heb ik daar de volgende dag echt heel erg last van.

naja eigenlijk ben ik de hele dag door wel moe, maar idd niet de hele dag dezelfde moeheid! :P