Ook maar even mijn verhaal.

Gestart door Benedictus17, 18 mei, 2008, 19:27:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benedictus17

Vannacht werd ik om kwart voor 4 wakker. En heb toen even met mn vriend gesmst (die toevallig ook wakker was) en ik sliep denk ik weer om 5 uur. (die avond was ik om half 12 in slaap gevallen denk ik) En vanmorgen ging mn wekker weer om 8 uur. Maar werd om kwart voor 8 wakker. En ik moest om 10 uur een koor begeleiden in de kerk, dus heb vanmorgen maar een lekkere zwarte koffie in mn mik gegoten hahaha.

Benedictus17

Ga ik om 12.50 in bed liggen en zet ik mijn wekker op 13.50.
Ik wilde eerst niet naar bed gaan want ik voelde me zo lekker en fijn en energie enzo.
Word ik wakker, is het 15.15. Weer verslapen dus, al hoefde ik dit keer nergens heen...

Wat een tijdverspillende schema overhoop gooiende ziekte. Blegh.

Peetje

Het kan erger. Ik ging om ongeveer dezelfde tijd even op bed liggen, werd ik om kwart over 4 wakker.

dominique1987

ik heb zo ook veel overuren gemaakt op de bank.
zo om 14 uur gaan liggen en had dagen dat ik pas om 19.45 wakker werd >:(
wel net op tijd voor mijn tv-soap te zien :D

Benedictus17

Haha. Ach ik ga dan in bed liggen en zet mijn wekker op een uur later omdat ik anders bang ben dat ik 's avonds niet meer slaap. Meestal val ik na een half uur ofzo wel in slaap en heb ik dus nog een half uur slaap. Maar had al 2 dagen liggen piekeren overdag in bed dus het was niet gelukt.. En nu dus in een keer heel veel.

Benedictus17

'Nee hoor ze is beter want dat zei de dokter.'

Hallo... diegene is toch zelf niet bij de dokter geweest. En dat zei de dokter niet eens. Die zei alleen dat het uit mijn bloed was..

sifabale

Hihi ik ken dat. Riepen mijn ouders eerst ook altijd! Dan had ik altijd zoiets van: "Je  hebt mij niet eens gevraagd hoe het met me gaat en dan ga je zulke conclusies trekken." Maarja ik vertelde het niet wanneer ik me slecht voelde, want ik verwachtte altijd dat ze het wel aan me zouden kunnen zien maar dat is natuurlijk niet zo...

Benedictus17

Een vriendin van me heeft afgelopen week bloed laten prikken en er is uitgekomen dat ze 3 maanden geleden pfeiffer had. Ik denk alleen niet dat ze er ontzettend veel last van heeft gehad want ze is in staat (geweest) de vermoeidheid te negeren.
En ik word er gek van dat mensen denken dat je alleen maar aandacht wil. Ik doe het ook niet voor mn lol hoor!

dominique1987

zeker niet voor de lol   idd
dat mag wel duidelijk zijn vind ik.
de ene persoon komt er idd wat gemakkelijker vanaf dan de ander

Benedictus17

Volgende week vertrek ik voor een weekje naar Rome met school. Donderdag gaan we weg. Het schijnt erg zwaar te worden, voor 'normale' mensen. Maar gelukkig zijn er meer die niet helemaal fit zijn, dus we moeten extra taxigeld meenemen en dan kunnen we terug als we echt moe zijn. :) Dus dat is wel mooi geregeld.
Heb er ergens wel zin in maar zie er door de vermoeidheid ook wel tegenop.
En dan zie ik mn vriend een week niet!!!

Benedictus17

En waarom... begrijpen mensen het niet als je zegt dat je het soms gewoon even helemaal zat bent. Dat mn weekenden vaak verneukt zijn omdat ik me de hele dag klote voel.
'Ja maar je hebt wel je vriend en blablablabla....'
Ja maar ik voel me wel het hele weekend kut ja!

Benedictus17

Weer terug van een enorm zware week Rome met school. Het was fantastisch en eigenlijk heb ik het prima overleefd. Morgen een uitgebreider verhaal!

Benedictus17

Nou even een verhaaltje dan maar.
Vorige week donderdag om kwart over 8 op school om met de bus te vertrekken naar Brussel. Van daaruit met het vliegtuig naar Rome. Ik had nog nooit in een vliegtuig gezeten, spannend!
Vervolgens elke dag vroeg op, elke dag echt heel lang lopen. en met lang bedoel ik ook echt heeeeeel erg lang en veel. Ik werd wel vaak een beetje licht in mijn hoofd en dan nam ik dextro. Het was echt best zwaar en door de hitte kon ik nauwelijks eten overdag. Lunchen dus, en dat was heel belangrijk. Met als gevolg dat ik vaak nauwelijks lunchte, ik hou ook niet zo van brood namelijk... Dus ben iets minder dan een kilo afgevallen, maar dat komt er dit weekend waarschijnlijk wel weer aan want ik ga vanavond alweer naar mijn vriend, hahahahaha!
Het was in iedergeval ontzettend leuk. Ik heb 1 middagje gemist omdat een vriendin van me misselijk en ziek was geworden en toen zijn we rond het middaguur samen terug gegaan naar het hotel. Toen heb ik haar in bed gedumpt en ben ik even boodschappen gaan doen en ben ik daarna ook maar gaan slapen, haha!
Voor de rest snapte k er eigenlijk niks van. Iedereen was moe en pissed omdat ze zo laat naar bed gingen. En dat terwijl ik ietsjes eerder naar bed ging en minder chagrijnig was. Misschien omdat ik gewend ben om moe te zijn ofzo.
Heb wel veel blaren gehad, maar het was echt enorm gaaf en een geweldige ervaring.

Peetje

Aha, een voordeel van Pfeiffer. :P Wij worden dus niet meer chagrijnig als we moe zijn, want we zijn altijd moe.

jawi

Nou, ik geloof dat het wel gedeeltelijk waar is... ;)
Misschien als we terugval hebben en nog moeier dan moe zijn of als we alles even helemaal zat zijn dat we dan chagarijnig en/of verdrietig  :'( worden!
Maar je leert er ook gedeeltelijk mee leven om alles op een 'bejaardenhuistempo' te doen, vaak te rusten, duidelijk je grenzen aan te geven naar je omgeving en 'nee' te zeggen tegen dingen die je wel graag zou willen.

dominique1987

dat is maar heel juist
wij worden daar dan zo gewoon aan
vanaf we dan weer gewoon kunnen leven zul je wel heel gelukkig zijn dat je zo'n leven kunt leiden terwijl we die vroeger ook hadden maar dan waren we er niet zo gelukkig om want dat was nu niets nieuws zo'n energiek leven ;D

Benedictus17

Haha. Nog moeier dan moe, dan ben je dus extreem moe. Dan mag je wel sjaggie zijn! :P Maar 'gewoon' moe dat zijn we toch wel redelijk gewend.

Benedictus17

Eventjes een update. Ik slaap de laatste paar dagen niet meer 's middags en het gaat toch goed. Okay, wel duizelig, maar als ik niet ga slapen gaat het eigenlijk ook gewoon wel weer weg. Ben gisteravond lekker op tijd naar bed gegaan en lekker uitgeslapen dus heb wel een lange nacht gehad. Ik hoop dat het nu eindelijk de goede kant op gaat.

Benedictus17

vandaag voor het eerst sinds 6 maanden naar school gefietst. Ging traag, maar het ging!

dominique1987

ik ga nu dus ook terug met de fiets naarh et werk wat heel logisch is want ik woon op 5 min fietsen van mijn werk.
de laatste maanden ik ging werken ontzag ik die 5 min fietsen al en ging dus met de auto die ook 5 min. rijden is omdat ik dan rond het kannaal moet rijden.
het gaat dag met dag anders, vandaag ging het ook heel traag maar had mij ook al overslapen.
gellukkig dat mijn kat begon te bleitten of ik werd nooit nog op tijd wakker :D.
bij gisteren stak ik iedereen voorbij met de fiets en vloog bijna uit de bochten ;D
alvast het beste nog met jou he ;)