Mijn verhaal dan ook maar eens

Gestart door nathalie123, 08 november, 2008, 18:24:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

nathalie123

Hallo allemaal,
Mijn naam is Nathalie en ik heb sinds juni pfeiffer..
In het begin was ik nog niet zo moe, maar eind juni begon dat wel erg te komen. Ik heb toen ongeveer 3 weken op de bank gelegen en eigenlijk verder niks gedaan.
Ik ben begin juli een weekje op vakantie geweest en heb daar lekker uitgerust, geen vermoeide dingen gedaan.
Eind juli ging het toen eigenlijk heel goed, ik was overdag helemaal niet moe meer en savonds kon ik weer wat langer opblijven.
Begin augustus ging het helaas weer wat minder goed en vanaf 18 augustus moest ik fulltime stage gaan lopen, ik heb toen gelukkig kunnen regelen dat ik halve dagen mocht gaan werken.
Ik ging elke dag van half 9 tot half 1 stage lopen en in het begin was dat natuurlijk wel heel zwaar, want ik was niks meer gewend.
De eerste week deed ik smiddags nog even een ''dutje'' en die weken daarna niet meer. Op stage voelde ik mij wel aardig, maar als ik thuis kwam was ik toch best wel moe en had ik vaak hoofdpijn en vermoeide ogen. Na 3 weken was ik weer een beetje gewend aan de stage en ging het wel goed. Ik kon smiddags weer wat meer gaan doen en in het weekend ook.
Toen ongeveer in week 7 van de stage ging het ineens weer veel minder goed ik kreeg last van veel hoofdpijn, duizeligheid en heel erg moe. Terwijl ik eigenlijk niks anders had gedaan dan normaal. De duizeligheid ging na ongeveer 2 weken vanzelf weer weg en ik werd weer wat minder snel moe.
Ik heb nu de 10 weken stage afgerond en ik ben nu weer bezig met school.
Ik heb net de eerste week achter de rug en dat was wel heel zwaar, ik heb gelukkig kunnen regelen dat ik elke dag hooguit tot 14.15 op school ben en dus maximaal 5 uur les heb per dag. Ik heb de hele week last van hoofdpijn gehad en sinds donderdag ben ik nu ook weer licht in mijn hoofd/ duizelig wat ik een paar weken terug dus ook had. Alleen het is nu wel veel minder, maar wie weet wordt het nog erger. :-\
Ik moet nu nog 11 weken naar school en daarna moet ik weer fulltime stage lopen en deze keer kan ik niet regelen dat ik halve dagen mag, want anders haal ik mij diploma niet.

Wie heeft dit ook meegemaakt?
Of wie kan mij uitleggen waarom ik mij in de zomer weer veel beter voelde en nu weer ineens veel minder?
Ik voel mij nu hetzelfde als toen ik net met stage begon.. en dat is al 3 maanden geleden.
Ik begin het echt helemaal zat te worden :'(

Oja ik ben trouwens ook naar de internist geweest, allemaal onderzoeken gehad.
Maar daar is eigenlijk niks uitgekomen. Ze vertelde mij alleen dat ik in de herstellende fase zat van pfeiffer. De paul bunnel test was positief en de igm ook.

Alvast bedankt ;D groetjes

sifabale

Hi Nathalie,

Ik heb geen ervaring met stage dus daar kan ik weinig over zeggen :). Wat ik wel denk is dat je toenemende vermoeidheid door 2 dingen zou kunnen komen. Allereerst gewoon doordat je nu weer naar school gaat en dat je daardoor weer wat sneller moe bent, maar ik heb ook gehoord dat pfeiffer tijdens bepaalde seizoenen (zomer en winter dacht ik) weer gereactiveerd kan worden, waardoor je klachten weer erger worden. Zelf lijk ik de afgelopen 2 weken weer meer last te krijgen. Over 1 week naar de internist, mssn dat hij/zij het kan verklaren ;)

Groetjes,
Nathalie

xk.

Hee,

Ik heb daar ook geen ervaring mee.. dat 't eerst beter ging & later weer slechter.
Misschien door het weer ja?
Ik zou het anders ook niet weten.

Het is idd te hopen dat je in januari gewoon stage kunt lopen!

nathalie123

bedankt voor jullie reacties..
ja misschien is het wel het weer.. :-\ dan moeten we met zn alle maar naar afrika verhuizen! haha
naja idd ook weer wennen aan school, maar even afwachten hoe het over een paar weken gaat dan ;)