Mijn verhaal

Gestart door Corina, 08 mei, 2008, 09:23:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Corina

Om te starten een korte omschrijving van mijn verhaal. Ik ben 37 jaar maar voel mij een oude tang.

Al jaren heb ik diverse klachten. Verleden jaar naar de huisarts omdat ik mij zo duizelig en moe voelde. Bloed laten testen op bloedsuiker, nieren en schildklieren. Uitslag: alles ok. Kreeg een verwijsbrief voor een dietist. Ik had namelijk aangegeven dat ik onder begeleiding aan het afvallen was. Huisarts dacht waarschijnlijk dat ik mijzelf aan het uithongeren was.

Ik had wel een afspraak bij de dietist gemaakt. Ook daar heb je enkele weken wachttijd. In die periode ontdekte ik dat ik ziek werd van het gebruik van zoetstoffen. Aspartaam e.d. En die gebruikte ik in hoge mate. Daar ben ik acuut mee gestopt. Daarna ging het wat beter maar nog lang niet top. Ben niet naar de dietist geweest. Achteraf maar goed ook.

Rond die tijd had ik ook veel last van keelpijn.....

Een kennis van mij had geadviseerd eens bij een homeopaat langs te gaan. Dat heb ik nog wat uitgesteld maar omdat ik mij zo naar bleef voelen tenslotte toch een afspraak gemaakt.

Na de zomervakantie kon ik terecht. Ik ben nu ruim een half jaar onder behandeling. Er zijn inmiddels diverse bacterien, infecties, schimmels en parasieten uit mijn lichaam gehaald die er niet thuis horen. Maar ik blijf zo moe.
Bij de laatste controle in maart kwam de homeopaat erachter dat ik Pfeiffer heb. Hij schrok ervan want hij dacht dat al gecontroleerd te hebben bij het eerste consult. Nu mankeerde ik toen zoveel dat het er bij ingeschoten kan zijn dus ik neem hem dat niet kwalijk. Ik heb nu een homeopatisch Moniosa kuurtje. Als je Moniosa googeld dan is dat een middel tegen slechte leverfuncties. Volgens de Homeopaat zou ik mij na 2 of 3 weken beter voelen....

Helaas ben ik afgelopen week goed verkouden/ziek geweest. Mogelijk is dat een reactie op de kuur. Dus ik kan nog niet zeggen dat ik mij beter voel al zijn er inmiddels 4 weken verstreken na het begin van de kuur.

Ik heb niet zo erge klachten als de meeste van jullie. Ik ben gewoon blijven werken maar bij thuiskomst moest ik even plat en 'savonds op tijd naar bed. Verjaardagen e.d. zijn een ramp. Die drukte is zo vermoeiend. Ook ben ik erachter dat ik geen koffie 'savonds moet drinken want dan ben ik 'snachts erg onrustig terwijl ik zo'n behoefte heb aan slaap.

Tot zover.


Corina

Vandaag heb ik eindelijk weer eens door mijn huis kunnen racen met de poetslap en stofzuiger. Ik merkte de afgelopen week al dat ik na het avondeten wat energie had om wat kleine dingetjes in huis te doen. Dat is de afgelopen maanden wel anders geweest.

Ik heb alleen nog steeds allergische reacties op o.a. fruit en zuivel. Direct na het eten een moe gevoel in mijn hoofd en elastieke spieren. Ik gebruik dagelijks antihistamine maar dat is niet de oplossing. Sinds deze week gebruik ik helemaal geen yoghurt/ kwark of melk meer. Vanaf vandaag stop ik met het eten van fruit. Ik ben benieuwd of dat helpt of dat ik voor meer prducten allergisch ben.

Herkend iemand deze klachten?  ???