Problemen met slikken

Gestart door Amy,,, 18 april, 2008, 23:28:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Amy,,

Hoi iedereen,

Ik heb al sinds 20 maart verschrikkelijke keelpijn en kan nauwelijks slikken. Drinken en eten kan ik dus ook wel vergeten, ze hebben het nodige er dus in moeten pompen in het ziekenhuis. Ik lees dat het ongeveer 10 dagen zou duren maar het is inmiddels alweer een maand later en ik heb het nogsteeds. Het voelt ook zo verschrikkelijk vies om te slikken, alsof er iets in mijn keel zit (okee die virus dus) ik ben echt te einde raad en het letterlijk spuugzat. Hoe lang heeft dit bij jullie geduurd? Zijn jullie ook zo vreselijk veel afgevallen? Ik kan door die rotziekte niet eens mijn broeken meer aan zonder ze de hele tijd op te moeten hijssen. Ik weet echt niet of ik dit nog vol houd...

Liefs, Amy,,

Peetje

Ik kan me voorstellen dat je het spuugzat bent.
Zelf heb ik ongeveer een weekje last gehad van de keelontsteking en de eerste paar dagen heb ik mezelf echt tegen de pijn in moeten dwingen om te eten en drinken. Gelukkig ging het na een dag of 3 wat beter en kon ik weer wat normaler slikken. Ik ben dus wel wat afgevallen, maar niet extreem veel.
Waarschijnlijk niet echt het antwoord waar je op zat te wachten...

Ik wil je nog wel heel veel beterschap wensen en ik hoop dat je snel van die keelpijn en hopelijk ook van de rest van de Pfeiffer-ellende af bent. :)

Lisa16

Hee!!
IK heb ook de ziekte van pfeiffer en ik had een week geleden ook weer verschrikkelijke keelpijn, na internet te hebben afgestruimd, vond ik een tip om te gaan gorgelen met zout en warm water! Het klinkt misschien erg vies, maar na 2 dagen was de keelpijn bij mij volledig weg!
Wie weet helpt het.

Groetjes en beterschap!

xk.

Ik had ook een week erge keelontsteking. Ik kon ook bijna niks eten, maar had ook geen honger dus dat scheelde nog weer.
Maar bij mij hielp Trachitol heel goed. Toen was het binnen 3 dagen een stuk minder! :)
Trachitol kun je gewoon bij de drogist halen!
& zout water moet inderdaad ook heel goed helpen, want dat dood de bacteri?n.

Benedictus17

Ik slik gewoon paracetamol. (Niet te veel, slecht voor je lever, maar goed.) Gisteren heb ik er 's morgens een genomen en 's avonds een. En ik ga er straks maar weer eentje nemen denk ik. (Gisteren overdag heb ik er bijna de hele dag geen last meer van gehad.)
Ik was trouwens een echte theeleut, maar als mijn familie nu thee drinkt, neem ik liever een koud glas chocomel. Koude dingen voelen lekkerder.
Ben wel afgevallen, maar dat kwam voornamelijk door mijn gebrek aan eetlust. (3 kilo eraf, en ik woog net zo mooi 55. :( )

hoi

ik heb van de dokter hele sterke pijnstillers gehad (700mg) waarvan ik er 3-4 per dag mocht. dit was in poedervorm, want naast dat ik toen dus ook amper kon slikken en het verschrikkelijk pijn deed, kan ik uit automatische lichaams reflex ook geen pillen slikken.

ik ben in 3 dagen 2 kilo afgevallen, en toen ik uiteindelijk na 5 dagen antibiotica kreeg ging het slikken beter en werd het minder pijnlijk. mijn klieren bleven opgezet maar mijn amandelen slankten af. die amandelen blokkeerden mijn hele keel zeg maar, en die raakten mijn gehemelte bij het slikken, vandaar dat het zo pijn deed.

xk.

ik heb ook 1 klier die al 4mnd opgezet is dus kan ook nog wel even blijven, dat hoor je ook wel vaker!
ik ben trouwens in totaal ook 5 kilo afgevallen, maar kan nog steeds niet veel eten, dus komt er ook niet zo snel weer bij aan.