zoon 11 heeft 2x pfeiffer?

Gestart door Gast, 01 januari, 1970, 01:00:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Gast

Onze zoon van 11 heeft nu voor de 2x keer pfeiffer, kan ons iemand vertellen hoe dit mogelijk is. Kunnen we hem misschien ergens mee helpen. Eventueel is er ook iets op homeopatisch gebied te doen.
Alvast bedankt Eugene

Gast

Het kan zijn dat ie voor een tweede keer Pfeiffer heeft, alleen ik weet niet precies hoe. Waarschijnlijk heeft zijn afweersysteem niet genoeg afweerstoffen opgebouwd of iets dergelijks.

Ga zelf anders 'ns naar een klassieke homeopaat, misschien kan die wat voor je betekenen. Eventueel kan je natuurlikj ook naar een iriscopist ofzo gaan, misschien is er nog wat anders 'mis' dan Pfeiffer. Ook een acapuncturist zou misschien wel wat kunnen betekenen, maar dat zou je van te voren moeten informeren.

Verder heb ik de tip om echinaforce te geven aan je zoon (sorry dat ik trouwens tutoyeer, ik hoop dat dat ok is). Dat is namelijk goed voor de weerstand en helpt het lichaam tegen ziektes te vechten. Echinaforce is officieel van A. Vogel (geloof ik), maar je kan evt ook een ander merk kopen (werkt ook wel).

Sterkte voor jou en je zoon!

Gast

Hoi Eugene,

Heel veel beterschap aan jullie zoon.

Ik ben zelf 5 weken geleden naar een iriscopist/homeopaat geweest en  sinsdien gaat het een stuk  beter met me.

Een iriscopist kijkt naar de zwakheden van je lichaam en geeft daar medicijnen voor.
Ik heb zelf ook een homeopatisch medicijn gekregen waar echinacea inzit.
Echinacea is weerstand-verhogend en volgens mij kan iemand met Pfeiffer dat altijd wel gebruiken.

Toch ga ik zelf liever naar een ervaren arts die een persoonlijk homeopatisch medicijnen-pakket voor me voorschrijft.


Groeten Pattty

Gast

wat vervelend voor je zoon en voor jullie gezin.
bij mij hielp echinaforce van a. vogel goed, alleen de pillen ruiken niet echt optimaal(=ze stinken!). maar als ik