Acupunctuur / alternatieve geneeswijzen

Gestart door Sjak, 08 april, 2008, 18:00:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjak

Heeft iemand hier ervaring met behandeling van pfeiffer dmv acupunctuur of andere alternatieve geneeswijzen? Op internet prijzen acupuncturisten zichzelf namelijk nogal aan bij behandeling van pfeiffer, maar ik vind het zo raar klinken omdat de 'gewone dokter' zegt dat er niks aan te doen is.
Heeft iemand er ervaring mee?

Erik35

Ik heb geen ervaring met accupunctuur ....... maar wel ben ik onder behandeling van een mesoloog.
In grove lijnen werkt het denk hetzelfde behalve dan dat een mesoloog geen naaldjes gebruikt.
Hij doet d.m.v. je energiebanen te meten, onderzoeken waar je lichaam behoefte aan hebt. Vanwege de langdurige aanwezigheid van het pfeiffer virus worden sommige functies van je lichaam slechter ..... en als dat te lang duurt heeft je lichaam dus moeite om daar zelf van te herstellen.

Ik ben nu 4 weken onder behandeling en merk zeer duidelijk verschil ..... ben er eerst ongeveer anderhalve week slechter van geweest en ga sindsdien opknappen heen ( en hoop dat het ook zo door blijft zetten).
Ben ondertussen dik anderhalf jaar bezig met deze nogal vermoeiende ziekte ....... en heb diverse dingen geprobeerd ..... zoals gedragstherapie middels een interventie bij Winnock .... maar niets heeft mij zoveel en snelle verbetering gebracht als de mesoloog waar ik bij loopt met zijn vreemde homeophatische en kruiden middeltjes.

Veel sterkte

Erik.
Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid:ik recreer, pauzeer,wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen.
En als me dat allemaal teveel wordt,doe ik gewoon even niks......

jacob

Al een tijd geleden, maar ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk is afgelopen met de mesoloog. Aan mij heeft de arbo-arts ook Winnock voorgesteld, maar dat heeft jou dus blijkbaar niet zo veel geholpen? Ik heb nu een jaar last van Pfeiffer.

groeten,
Jacob