Hoofdmenu

Klachten

Gestart door andy18, 08 april, 2008, 15:09:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

andy18

Hallo,

Ik ben al een lange tijd ziek, maar ik weet nog steeds niet wat het is! Dit is al vanaf november 2007. De doktor denkt dat het in mijn hoofd zit (ik heb gewoon een hele slechte doktor, m`n vriendin is ook al bij hem weggegaan, maar de andere huisartsen nemen bijna nooit meer iemand aan:-( ).
Dit zijn mijn klachten;
- Hoofdpijn (kloppen)
- Duizeligheid
- Druk achter de ogen
- Vermoeid
- Druk op de borst
- Misselijk (af en toe)
- Weinig eetlust
- Duf
- Constant grieperig

Kunnen jullie mij misschien helpen, of heeft iemand hier de zelfde klachte??

Dankjewel!

Peetje

Ik ben geen dokter, ik kan dus niet beoordelen wat voor ziekte je mogelijk zou kunnen hebben.
Aangezien je op dit forum post, neem ik aan dat je denkt dat je Pfeiffer of CMV zou kunnen hebben. De enige manier om dit zeker te weten, is terug gaan naar de huisarts en vragen om een bloedprikformulier. Dit kan hij je in principe niet weigeren, ook al denkt hij dat het tussen je oren zit. Bovendien zal hij dan toch eerst alle lichamelijke oorzaken uit moeten sluiten voordat hij een dergelijke conclusie trekt.

Sjak

#2
-edit-

Sjak

Pfff... wat vervelend om zo'n huisarts te hebben die je niet serieus neemt...
En al z?u het tussen je oren zitten, dan verdwijnt het nog steeds niet vanzelf! Hoop dat je snel wel ergens anders terecht kunt...
Denk je zelf aan pfeiffer? Heb je bv ook duidelijke klachten gehad die hierop lijken (naast de vermoeidheid etc) zoals de bekende keelontsteking etc?
Maar ik zou sowieso wel 'eisen' dat hij je bloed onderzoekt. Veel succes!