Even een berichtje (ik heb een zoontje!!!)

Gestart door Ellen, 24 maart, 2008, 15:27:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ellen

Ik wil hier toch even een berichtje neerzetten.

Sommige mensen kennen mij van het forum en daarom wil ik het hier ook graag vertellen.
Ik ben 9 februari mama geworden van een geweldig mannetje.
Hij heet Nick en ik moet zeggen het gaat nog steeds goed met mij (ben zwanger geworden 2 weken nadat het beter met me ging na een jaar Pfeiffer te hebben gehad).

Groetjes Ellen

Peetje


moos

Gefeleiciteerd !!

Leuk dat je het hier nog even komt melden, was toch wel benieuwd !!

Alles goed gegaan ??

Groetjes Monique

Ps; 9 februari is een leuke dag om jarig te zijn, hoe ik dat weet ? Het is ook mijn verjaardag !!

Erik35

Gefeliciteerd ...... en fijn om te horen dat het nog steeds zo goed met je gaat !!!!!

Erik :o ::)
Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid:ik recreer, pauzeer,wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen.
En als me dat allemaal teveel wordt,doe ik gewoon even niks......

Astrid191


Ellen

Ja moos alles is goed gegaan. Nou ja de bevalling natuurlijk niet, maar dat is logisch ;) Ik ben het toch!!!
Maar nu gaat alles goed en zelfs de nachten red ik!!! 6 uurtjes slaap op een nacht en dat al 7 weken en toch nog kunnen lachen  :o :o :o :o

moos

Wat fijn om te horen dat alles goed gaat, ach en die bevalling, ik was het allemaal zo weer vergeten, clich? maar waar !!
Ben blij dat je van de Pfeiffer geen last hebt, anders zou je het niet redden met 6 uurtjes per nacht en dan al 7 weken lang.

Groetjes Monique


Elise


Jessica

Hee je kent me niet en je hebt al lang op deze topic geen reactie meer gehad maar toch: Gefeliciteerd ;)

xx Jessica