wat moet ik nu weer...volgens arbo duurt pfeiffer niet zo lang...

Gestart door Romhie, 18 maart, 2008, 18:49:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Romhie

 ??? ??? ???

volgens mijn arbo arts kunnen mijn symptomen niet meer komen door de pfeiffer...nu zegt hij dat ik gewoon stevig overspannen ben! Aan de ene kant heb ik zoiets van laat maar, nu heb ik wel weer vier weken rust, gewoon lekker thuis, en intussen luister ik gewoon naar de huisarts.

Of zou ik mezelf moeten verdedigen? Ik ben NIET overspannen! Alleen ik was zo verbaasd over die conclusie dat ik met een mond  vol tanden zat ( ;D) en ik had ook niet de puf om nog te reageren of zo. Hij beweerde ook dat ik hyperventileerde. ( ik had net een lange trap gehad en zat nog even na te hijgen!!! >:()

Ik laat het er eerst bij, nu heb ik even rust, maar heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee??

Of hoe zouden jullie dit oplossen?

Liefs en sterkte allemaal... ::)
Kijk niet altijd alleen maar naar je grote zorgen, dan vergeet je te genieten van de kleine fijne dingen die er elke dag weer zijn!

Romhie

Sorry...volgens mij heb ik dit bericht niet op de goede plaats gezet... :-[
Kijk niet altijd alleen maar naar je grote zorgen, dan vergeet je te genieten van de kleine fijne dingen die er elke dag weer zijn!

Peetje

Om met dat laatste te beginnen, even op 'meld dit bericht aan de moderator' klikken en vragen of je topic verplaatst kan worden, lost dat op. :)

En arbo-artsen, tja... Ik heb er 1 gehad, die beweerde dat Pfeiffer niet meer was dan een griepje. Helaas voor mij dan wel een griepje waar ik nu al bijna een jaar lang last van heb.
Voordeel is inderdaad dat je nu in ieder geval 4 weken rust hebt, maar zomaar concluderen dat je overspannen bent, is natuurlijk op z'n zachts gezegd onbeschoft. Ik snap dat je met je mond vol tanden stond, ik zat ook met open mond naar m'n scherm te staren.
Als deze diagnose in je dossier terecht komt, zou ik toch actie ondernemen. Vraag desnoods aan de huisarts een verwijzing voor de internist en laat die zwart op wit zetten dat je last hebt van de nasleep van Pfeiffer. Internist overruled in principe de arboarts, vandaar.

Agnetha

Hallo,

Een arbo arts mag niet zomaar een diagnose stellen, dat mag alleen je huisarts.
Een arbo arts heeft niet het laatste woord, dat heeft namelijk ook je huisarts, die bepaald of je kunt werken enz...
Ik zou als ik jouw was een nieuwe afspraak maken en vertellen wat je hebt en mocht de arbo er niet mee eens zijn, verwijs hem dan door naar je huisarts.
Ik heb namelijk in hetzelfde schuitje gezeten..ze dachten ook allemaal dat het tussen mijn oren zat.
Bij mij is nu 3 keer pfeiffer in mijn bloed gevonden en ben nog steeds met instanties aan het vechten...vermoeiend hoor...ze blijven maar volhouden dat je maar 1 keer pfeiffer kunt krijgen..

Sterkte ermee

Peetje

Ik heb begrepen dat de arbo helaas wel wat te zeggen heeft over of je wel of niet kunt werken. Dat houdt in dat als de arob-arts zegt dat je moet gaan werken, je dat zult moeten. Het enige wat je dan kunt doen, is desnoods dezelfde dag weer ziekmelden. Frustrerend, dat zeker.