wel symptomen maar niet in bloed

Gestart door 124312, 06 maart, 2008, 14:05:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

124312

hallo,
vorig jaar toen de vakantie was afgelopen werd ik ziek.
ik kreeg in het begin keelonsteking en werd verkouden,
daarna kreeg ik nog bovenste luchtwegen infectie en ooronsteking
voor de rest voelde ik me belabberd en nogal van de wereld,
dat heeft 4 weken geduurd en daarna ging het weer goed
maar toen de carnevals vakantie begon heb ik carneval gevierd en ben ik op skivakantie geweest.
op vakantie werd ik weer verkouden en kreeg ik weer keelonsteking.
toen ik terug kwam van vakantie viel het nog allemaal mee.
maar ongev. 3 dagen erna voelde ik me heel erg klote.
-ik was moe
-had minder eetlust maar wel meer dorst
-totaal nergens zin in
kon me totaal niet concetreren en ik had last van me korte termijn geheugen
b.v als ik net een gesprek had en ik dacht er dan paar min erna over na dan leek heel nep,moeilijk uit te leggen
-ik voelde me heel afwezig alles ging zeg maar aan me voorbij, ik was er niet echt bij.
- ik had een beetje een zweverig gevoel
- last van wat versnelde hartslag
- en ik was een beetje paniekerig
- en ik had jeukende irriterende ogen
-vergeetachtig
toen ben ik 4 dagen thuis gebleven en ben daarna weer na school gegaan het ging allemaal net.
na 3 dagen ben ik weer ziek na huis gegaan omdat het niet ging.
de eerste keer dat ik ziek werd ben ik ook getest op pfeiffer.(vorig jaar)
na dat ik weer ziek na huis was gegaan ben ik weer na de dokter geweest en weer bloed laten prikken.
toen kwam er weer niks uit ik had geen pfeiffer,geen ijzer te kort,lever was goed,het was niks van bacterien,geen sukerziekte.
nou is het 1 week en 1 dag geleden dat ik bloed heb laten prikken ik voel me een heel klein stukje beter ,
maar nog steeds ziek.
nu denkt de dokter dat het iets is wat in me hoofd zit maar dat denk ik zelf niet.
weten jullie misschien wat het kan zijn?
ik zit nu al zo'n 3 weken thuis.
alvast bedankt,

Elise

Ben je ook geprikt op CMV?

Het is makkelijker te accepteren als je weet wat je hebt, maar toen ik 13 was en dit herhaalde zich weer toen ik 14 was, was ik ook een flinke tijd erg moe. Veel wezen bloedprikken, maar er kwam niet uit dat ik Pfeiffer had (misschien was het wel CMV, maar daar kun je nu niet meer achterkomen, want daarna weet ik zeker dat ik het heb gekregen). Wat ik wil zeggen, er bestaat een kans dat je helemaal geen pfeiffer en cmv hebt en je bent vast niet de enige die dit meemaakt!

Doktoren zeggen dat heel snel hoor!! Bij mij was het: 'ooh, ligt aan het weer'. Heel irritant!! Maar hij kan gelijk hebben hoor! Heb je het hier al met je ouders over gehad?? Want andere mensen zien jou natuurlijk anders dan hoe je jezelf ziet.

Zorg ervoor dat je genoeg rust krijgt en gun jezelf die rust ook! Dus ook niet mokken of je zorgen maken!! Eet goed, drink goed! En heb er vertrouwen in dat je weer beter wordt! :)

124312

allereerst bedankt voor je reactie.
nee ik ben geloof ik niet geprikt op cmv maar me lever was wel in orde, ik weet neit of cmv ook de lever beinvloedt.
ik zou het inderdaad fijner vinden als ik wist wat het was dan zou ik er niet zo veel over piekeren.
maar vooral omdat het ook weer op is komen opdagen toen mijn weerstand lager werd denk ik dat het niet iets is wat tusen me oren zit,ik merk ook dat als ik meer rust het allemaal minder wordt.
maar toen ik weer na school ben gegaan ging het daarna ook weer fout.
en ook vooral omdat ik het nog een keer heb mee gemaakt denk ik dat,maar goed.
ik heb er ook al met me ouders over gepraat.
en de laatste tijd drink ik ook veel water en eet ik meer fruit,en de komende tijd zal ik ook proberen dan om er niet zo veel over na te denken.
heel erg bedankt voor je advies en reactie,

Elise

Zet um op!!  :)

Ik heb vaak Pfeiffer gehad, zonder last te hebben van mijn lever! En met CMV had ik dat ook niet, dus als je het allemaal zeker wil weten, zou je je nog ff kunnen laten prikken!