Mijn verhaal 2

Gestart door Bartje, 01 februari, 2008, 17:46:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bartje

Nadat ik voor de 2e keer bloed heb laten prikken, (Alles zag er goed uit, alleen de lever had nog een hele lichte afwijking.) Ben ik weer aan het werk gegaan. Dat ging zo goed dat ik weer hele dagen aan het werk ben gegaan. Ik was wel wat eerder moe en kan minder goed in slaap komen, maar als ik op tijd naar bed ging was er niets aan de hand.

Ik ben zelfs nog in december 5 dagen naar Polen geweest. Ik heb daar wat bezoeken afgelegd en verder wat van het land gezien. Zodoende kwam ik uitgerust weer terug in Nederland. Zo rond de kerst was ik bijna vergeten dat ik nog zoiets als Pfeiffer had. Tijdens de jaarwisseling had ik veel te wild gedaan en ben veel te laat naar bed gegaan,(Niet naar mezelf geluisterd.) Tja het is ook zo gezellig op zo'n dorp met allemaal bekenden dat wilde ik toch niet missen. Ik was alleen de volgende dag wat brak.

In de eerste week van januari leek er niets aan de hand te zijn, het ging alleen maar beter.

In de tweede week van januari ging het bergafwaarts. Ik werd chagrijnig en was 's avonds helemaal gesloopt. Thuis ontstond een gespannen sfeer. Dat ging zo door tot donderdag, toen ging het helemaal fout. Ik was zo ongelofelijk chagrijnig dat ik bijna ging janken. Zo rond elf uur werd ik duizelig en zag bijna sterretjes. Ik was zo moe dat ik bijna niet meer op m'n benen kon staan. Toen ben ik maar naar huis gegaan en m'n bed ingedoken. Alleen van slapen kwam niet veel, zo moe was ik. eerst dacht ik dat m'n bloeddruk te laag was, Dus een afspraak gemaakt bij de dokter. Diezelfde middag kon ik nog terecht.

Bij de dokter bleek er niets mis te zijn met de bloeddruk. Toen de dokter vroeg hoeveel uur ik per dag werkte, zei ik dat ik gewoon hele dagen werkte en dat gaf tot nu toe geen problemen. Dat vond de dokter niet verstandig, Pfeiffer en hele dagen werken. Je komt dan niet aan extra rust toe. Daar heeft die beste man wel gelijk in, denk ik. Gewoon door m'n eigen lichaam teruggefloten.

Diezelfde dag heb ik naar m'n werk gebeld dat ik minder moet gaan werken. Dat was (gelukkig) uiteraard  geen probleem, Ik moest eerst maar een paar dagen thuis blijven om weer wat bij te komen. Mijn werkgever heeft zelf ook Pfeiffer gehad, dus hij weet precies wat er dan allemaal speelt. Alleen m'n collega's snappen er niet veel van. Je ziet er uiterlijk goed uit en je ben toch ziek!

Sindsdien ben ik halve dagen gaan werken en dat gaat wel een stuk beter. Je bouwt dan extra rust op. Wel heb ik het gevoel dat ik in een dal terecht ben gekomen. want `smiddags ben ik het wel goed zat. Ik slaap sindsdien meer dan ooit en heb nog niet het gevoel dat het beter gaat.

Afgelopen week heb ik voor de zekerheid weer bloed laten prikken. De uitslag komt maandag en zal wel niet veel bijzonders uitwijzen, maar ik ben toch wel benieuwd.

Wat ik wel geleerd heb, dat ik beter naar mijn lichaam moet luisteren hoewel dat niet altijd mee valt. Hoewel het niet altijd meevalt, probeer ik toch positief te blijven, ook al zal het nog maanden gaan duren. Het gaat als 't goed is vast wel een keer over.

Bij deze iedereen heel veel beterschap.

Groetjes, Bart     

   

Peetje

Jij natuurlijk ook heel veel beterschap gewenst. :)

Kleine tip, als je in je eerste topic op 'antwoord' klikt, kun je in een nieuwe post de rest van je verhaal kwijt en hoef je niet een heel nieuw topic aan te maken. Dan heb je ook het hele verhaal bij elkaar staan en hoef je achteraf niet steeds meerdere topics op te zoeken. :)
Misschien dat 1 van de modjes je topics samen kan voegen?

Bartje

Bedankt voor je tip. misschien wel makkelijker om alles bij elkaar te houden, ja.
En jij ook beterschap.