Positief nieuws:)

Gestart door agroen, 11 januari, 2008, 22:02:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

agroen

Hallo allemaal,

De laatste tijd gaat het erg goed met myn Pfeiffer, ben niet veel meer moe, begonnen met sporten, is wel elke keer vermoeiend, maar gaat steeds beter, verder heb ik er eigenlijk heel weinig last meer van.
BIj meer mensen al flinke vooruitgang?:)

isabelle

Hey!

ben blij te horen dat het je beter gaat. Bij mij is het ook pakken beter. Het duurde bij mij, vrij intensief, van rond 20 november tot een dikke 20 december....daarna bouwde ik langzaam mijn energie terug op.
Na de kerstvakantie kon ik opnieuw van start gaan met mijn werk (4 januari).
Ik heb nu ??n week werken achter de rug, met die nieuwjaarsrecepties 's avonds en dergelijke.
Gisteren moest ik er toch precies wel effe van bekomen, maar ik moet zeggen dat het me tot hiertoe eigenlijk prima vergaat.
(Mijn IgM's zijn zichtbaar in bloed...IgG's nog niet...maar zou nog komen...)

Heel deze situatie heeft me wel veel bewuster gemaakt van mijn lichaam. Ik probeer nu veel gezonder te leven, en het vele water dat ik dronk tijdens die maand thuis, probeer ik ook aan te houden. Ik voel me er precies algemeen wel beter door.

Ik besef dat ik mezelf eerder bij de geluksvogels mag rekenen. Voor al diegenen bij wie het langer duurt...ik wens jullie echt waar het allerbeste!

groetjes

Isabelle