Ziekte van pfijffer?

Gestart door LINNN, 03 december, 2007, 13:14:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

LINNN

Hallo..
mijn verhaal ;

Ik had hele rare gele soort brokken die zich nestelde achter in me keel op me amandellen.
En dat heb ik ongeveer al een maand. Ik kreeg het niet weg ofzo.. Dus ben ik vorrige week woensdag naar de dokter geweest.. En heb verteld hoe het zat met mijn keel.
Toen zei hij dat het misschien wel de ziekde van pfijffer was.. Toen vroeg hij of ik wel is moe was enz. Dus ik zij ja meer dan eerst en of ik koorts had en toen zei ik nou niet echt dat ik weet..
En toen zei die dat ik me volgende week als het er nog zat even terug moest komen,
Dus zo gezegt zo gedaan.
Nou vandaag dus.. Ik naar binnen ging die weer in me keel kijken en hij zag het er nog zitten.. Dus zij die dat ik even me bloed moest laten prikken. :-\ ik zo oke.. ( maar een tijd geleden moest ik ook me bloed laten prikken en toen hadden ze 2 x verkeerd geprikt.. en heb daar dus 3 dagen een tinteling van in me arm gehad deed best zeer.. ) Dus ik had zo iets nou .. VANDAAG FF NIETT!!:P.. daar had ik geen zin in..
Dus morgen ga ik me bloed laten prikken en dan maar wachten op de uitslag..

Ook merk ik als ik op de fiets zit en naar me paard ga fietsen ( ik heb een eigen paard ) dat ik dan heel moe word en me hard hee?l snel gaat kloppen omdat het blijkbaar heel veel energie kost..
Normaal heb ik ook altijd zin om een lekker stuk op me paard het bos in te gaan maar nu heb ik daar ook niet zoon zin in.. En zeg wel is tegen me vriendinnen daar op stal.. ga jij ff ruby rijden vandaag ( me paard heet ruby:P).. Hun jouwor natuurlijk.. ik bedoel ruby moet ook beweging krijgen..
vorrige week vrijdag bleef ik thuis en maandag dinsdag ging ik naar school kijken hoe het ging nou echt die paar uurtjes duurde gewoon jaren voor me gevoel.. woensdag donderdag vrijdag thuis gebleven en vandaag dus ook..
IK kan gewoon niet meer ben zo moe!
En zometeen moet ik eigenlijk me folders lopen nou echt zo geen zin in.
nouja ik ga maar weer ff naar beneden warme thee met honing drinken voor me keel.

Een reactie is altijd leuk..
Groetjes LINNN.

mijntje75

Beste Linnn,

Het is/blijft moeilijk om door jou aangegeven symptomen te vergelijken met die van andere (overal in elk stukje tekst herken je jezelf in) vermoeidheid, opgezetten klieren in de nek, geen puf meer.
Om het zeker te weten zouden ze je bloed moeten testen, en wat ik lees is dat heel vervelend voor jou (dat er nog vaak mis geprikt wordt).
Ik ben op de dag van bloedprikken van mijn stokje gegaan, normaal heb ik daar niet zoveel last van, maar dit komt zeker door mijn vermoeidheid en ik was al duizelig.

Kop op en laat het gebeuren, misschien is een ander ziekenhuis een optie voor je, ik denk dat je duidelijk het verschil merkt. En ik hoop van harte voor jou en Ruby dat het iets mag zijn dat je snel weer bent opgeknapt, zodat je fijn met Ruby weer in de bossen kan rijden  ;)

Heel veel strekte toegewenst, en wat de uitslag ook mag wezen, alles komt goed (blijf positief do the things and you will have the power).

Groet,

Sylvia


Peetje

Ik moet jaarlijks bloed laten prikken (controle schildklier), en het is met in al die jaren pas 1 keer gebeurt dat er iemand mis geprikt heeft en blijkbaar een spiertje ofzo geraakt heeft. Je hebt het de eerste keer blijkbaar niet echt getroffen. Ik schrijf met links en ik laat dus wel altijd bloed prikken in m'n rechterarm. Als ze dan per ongeluk iets raken, dan kan ik in ieder geval nog wel schrijven.

Ik wens je in ieder geval heel veel beterschap, zodat je snel weer op Ruby kunt rijden en lol kunt maken. Ik rij zelf ook paard, al heb ik geen eigen paard, en ik heb na een paar weken m'n rijlessen wel weer opgepakt, al gaat het nog niet helemaal zoals het zou moeten en doe ik het dus nog steeds rustig aan. Maar ik kon het rijden toch niet missen. :P

LINNN

Nou ik heb bloed laten prikken,
Daarna die dag had ik heletijd krampen en steken in me arm.
Maar ag.
Maandag hoor ik de uitslag