Wat is er met me aan de hand?!

Gestart door +tessa+, 19 november, 2007, 16:54:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

+tessa+

Hoi allemaal

ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb sinds ong. anderhalf jaar last van mijn keel. Het begon op de vakantie toen ik een tekenbeet kreeg. Deze hebben we wel verwijdert, maar uiteindelijk werd het rood en moest ik aan de antibiotica. Toen de school begon ging het nogwel goed, maar ergens midden in september kreeg er erg last van een brandend gevoel ik mijn keel. Het begon 's ochtends, heel erg, en in de loop van de middag stopte het! De volgende dag ging het zo gewoon door. We zijn toen naar de dokter gegaan, die me naar de KNO arts stuurde. Ik heb daar alles uitgelegd. Het bleek iniedergeval niet van de tekenbeet te komen, volgens hen. Toen de KNO arts in mijn keel had gekeken, bleek dat het alleen rood OM mijn amandelen was en de amandelen zelf normaal waren. De amandelen zijn uiteindelijk nooit geknipt. van oktober tot eind december had ik erge last van mijn keel. Het rare was, dat toen we een kussen onder het matras deden, zodat ik hoger sliep, het de volgende dag geen pijn deed, maar een paar dagen daarna begon het weer.

Zelf denk ik dat het de ziekte van Pfeiffer is vanwegen de symptonen: keelpijn, hoesten en vermoeidheid. Sinds dit jaar word ik elke ochtend moe met keelpijn wakker, op school blijf ik telkens op de tafel liggen en kan ik me niet op het werk concentreren. Ik snap niet wat er is, omdat ik bijv. geen koorts en ontstoken lymfeklieren heb. Mijn ouders denken niet dat ik Pfeiffer heb, dus willen ze geen bloed laten prikken( wat ik overigens haat omdat bij mij mis prikten :-\). Het heeft niks met de omgeving te maken, omdat ik er zoiezo ook tijdens de vakantie last van had( bij beide campeerplekken).

Kan het Pfeiffer zijn, of is het toch iets anders? Ik vraag me af waarom het zolang duurt... De pijn is wel minder geworden, maar het is ook een Chronische pijn geworden :'(. Eerst leerde ik er mee leven, maar nu wordt het wel vervelend. Het leid me telkens af.

Sinds een tijdje geleden heb ik een soort medicijn: een neusspray voor allergie?n. Het helpt me van de ergste pijn af, maar het brandende gevoel blijft. Ik weet niet hoelang het nog blijft duren, maar ik wil er vanaf!

groetjes Tessa

yessy

Hoi!

Je kan ook zelf een afspraak maken bij de dokter. Hij heeft geheimhoudingsplicht.
Als jij zegt dat je denkt dat het misschien de ziekte van pfeiffer is dan test hij jou er waarschijnlijk wel op. Misschien kan hij je dan op eventuele andere ziektes ook testen.
Succes!