Niet zo een heftige vorm

Gestart door dorey, 05 november, 2007, 19:17:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

dorey

Hallo,

Ik wil hier even mijn verhaal kwijt voor de mensen die er net achter zijn dat ze pfeiffer hebben!!
Ik heb het zelf een week geleden pas gehoord en heb toen veel gelezen op deze site en ben daar best van geschrokken!!!

Ikzelf werd 3 weken geleden ziek!! had koorts en verkouden eigenlijk leek het een griepje!! na een paar dagen leek dat over maar die maandag daarna begon het weer!! ik ben die tijd wel blijven werken omdat ik me niet zo ziek voelde!! die donderdag lag ik bijna te slapen op mn bureau.. ik dacht dat dat kwam doordat ik eigenlijk nooit ff lekker rustig een avond zit maar altijd bezig ben en vaak te laat naar mn bed ga!! Die zaterdag daarna kreeg ik enorme last van mn keel!! dus maandag de dokter gebeld!! ik kon smiddags meteen langskomen..
Ik kreeg een kuur mee tegen ontstoken amandelen.. Ik vroeg aan mn huisarts of ik toch voor de zekerheid mn bloed mocht laten onderzoeken.. Dinsdag werd ik om half 9 gebeld dat ik meteen moest stoppen met die kuur omdat ik pfeiffer heb!!!

Vorige week heb ik veel geslapen en veel op de bank gehangen en kon ik heel weinig doen!!
Afgelopen zaterdag was ik al van mn keelontsteking af ging het gelijk een stuk beter met me!! Ik kan nu weer alles eten dus bouw weer wat weerstand op!!!
Nu slaap ik elke nacht ongeveer 10 uur en verder op de dag slaap ik niet!! ik ben ook al weer met van alles bezig!! en soms merk ik dan wel dat ik ff moet stoppen en dan ga ik ff op de bank uitrusten maar de slaap heb ik niet nodig!!!

Na al die verhalen hier blijkt het wel dat ik zeker geen heftige vorm heb van pfeiffer!!
Ik ben nog niet aan het werk!! Ik ga aan het eind van de week op vakantie en na de vakantie kijk ik hoe het gaat en zal ik waarschijnlijk wel weer beginnen met een aantal uur per dag te werken!!!!

Ik schrijf dit vooral om te laten weten dat pfeiffer niet altijd heel heftig hoeft te zijn!!

Heel veel sterkte iedereen!


Groetjes Laura

yessy

Hoi Laura,

Toch goed en positief om te horen dat het ook anders kan!
Blijf goed naar je eigen lichaam luisteren!

Groetjes Jessica

AmAnDii

heey laura
Ik heb idd zelf ook pfeiffer in een lichte vorm 'gehad'
soms merk ik nog wel, dat ik zo mijn moeie momenten heb,
maar sinds een tyd zing ik weer volop en heb al weer mijn eerste optreden achter de rug, ging allemaal prima:D
Dus ook voor iedereen: Het komt ooit weergoed, en bij mij was het na een half jaar cmv & derna een half jaar pfeiffer, toch maar weer tijd voor actie:P
Luister vooral naar je lichaam en neem rust als je moe bent!! niet door gaan.. dan duurt het alleen nog maar langer!!
succes iedereen!!

Corien

Fijn om ook zo'n geluid te horen!
Maar ook voor jou: luister goed naar je lijf en beterschap!