gewoon even mijn verhaal kwijt

Gestart door laminaat, 05 november, 2007, 12:49:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

laminaat

Hoi allemaal,

Afgelopen dagen heb ik zo veel gehad aan jullie verhalen rondom pfeiffer. Super bedankt hiervoor!
Heel lang geleden, volgens mij wel anderhalf jaar geleden voelde ik me niet goed. Ik had dit niet gezegd op mijn werk omdat ik wist dat ze me naar huis zouden sturen als ze toen zouden weten hoe ik me echt voelde. Twee van mijn directe collega's hadden door dat het niet goed met me ging en waren heel erg bezorgd.
Toen er weer rust kwam op mijn werk ging ik me beter voelen maar bleef elke dag keelpijn en zware lymfeklieren houden.
Toen ik aan mijn (super)huisarts vroeg of hij mijn amandelen eruit wilde halen omdat ik altijd keelpijn had vond hij dit geen goed idee.
Hij zei dat hij dacht dat ik pfeiffer had. Ik zei dat hij zich vergiste want ik was niet moe.
Omdat de keelpijn bleef heb ik later toch bloed geprikt. Toen bleek dat ik pfeiffer en cmv doorlopen had. Deze uitslag kwam in augustus.
Afgelopen herfsvakantie ben ik op vakantie geweest en heb ik een paar dagen niets uitgevoerd. Toen ik terugkwam ben ik gaan klussen( ik ga verhuizen) en stortte ik een paar dagen later in.
Donderdag ben ik naar mijn huisarts gegaan met het verhaal dat ik zo moe ben en zo slecht slaap. Ik zei dat ik bang was een burn-out te gaan krijgen. Hij heeft me gestimuleerd het op mijn werk te vertellen, een time-out te nemen, iets homeopatisch voor geschreven voor de lever om weer te kunnen slapen en geadviseerd in kunstzinnige therapie te gaan.
Nu ik jullie verhalen heb gelezen denk ik dat mijn pfeiffer klap nu pas komt.
Fijn dat jullie je verhalen hebben neergezet hier en mijn ogen hebben geopend(eindelijk).
Iedereen heel erg veel beterschap en sterkte!

groetjes amber