Hoofdmenu

terug van weggeweest

Gestart door Marit, 03 november, 2007, 13:05:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marit

Zo ben ook weer terug!

Errug lang afwezig geweest maar nu kan ik wel zeggen waarom!

Behalve dat ik 10 september getrouwd ben en daarna nog lekker vakantie gevierd heb was er nog veel meer.

Want ook voor 10 september was ik hier weinig te bekennen, dat komt omdat ik ieder beetje energie dat ik had, heb gestoken in het zelf maken van een trouwjurk. Omdat dat een geheim was kon ik het hier natuurlijk ook niet zeggen.

8 september zijn we vertrokken naar Zwitserland en hebben een geweldige tijd gehad. Daarna nog lekker een weekje in Itali? luieren in de tuin, ik heb nog nooit zo'n inactieve vakantie gehad maar het was evengoed zalig om eruit te zijn. En het uitzicht vanuit de tuin was ook prachtig! Borduurwerkje erbij, boekje er bij, lekkere Italiaans hapjes, ijsthee....

Daarna weer een paar dagen Zwitserland en daar de stiftsbibliotheek bezocht in St. Gallen en Liechtenstein bezocht.

Via Duitsland weer terug waar we in een hotel hebben overnacht.

De 30e hadden we een receptie en het eten daarvoor was zelfgemaakt.

Daarna ging alles fout!! Oven stuk (een grote professionele oven, die begaf het toen we broodjes aan het maken waren voor de receptie), de koelkast begaf het, tijdens onze afwezigheid hadden muizen zich verplaatst van buren naar ons huis!! Dus alles op zijn kop gezet, muizen zijn gevlucht, het was niet meer veilig (zitten nu vast weer een huis verderop  ;D ) Maar hadden wel schade toegebracht. Het ergst was dat er een nestje in mijn piano en vooral ook VAN mijn piano was gemaakt. Die is niet meer te redden, nog enigzins bespeelbaar gemaakt maar er moet gespaard gaan worden voor een nieuwe...

De ramen werden vervangen en ook daar ging van alles mis. Nijn werd ziek en daarna kreeg Eef een oogontsteking, ik de griep en die heb ik nog, Eef heeft ook de griep.

O ja, ik heb ooit eens als "klacht" gemeld dat in het begin van de ziekte de ongesteldheid weg bleef, nu hield het niet meer op  :o  Pilletje gekregen, hielp niet... uiteindelijk wel wat gehad dat hielp maar wel 6 weken ellende gehad.

Heel veel gebeurd dus!

Hopelijk is het nu over en blijft het rustig ( hoewel de badkamers van dit huizenblok ergens in november op de planning staan voor renovatie en bij sommigen hebben bij die werkzaamheden, complete muren het begeven!! voor de zekerheid ben ik dan waarschijnlijk uit logeren)

Ik ben wel wat opgeknapt in Zwitserland, hopelijk hebben de ongesteldheidsperikelen en de daarop volgende griep dat niet teniet gedaan....

Als alles goed gaat dan begin ik in Januari aan een autocad cursus, mijn kennis is wat verouderd en weggezakt.
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

jolande16

Gefeliciteerd met je huwelijk!

Peetje

Ben ik heel nieuwsgierig als ik om een foto van die jurk ga bedelen? (A)

Marit

Nee, hoor dat mag ;)

Alleen kan ik hier geen foto's kwijt en mijn eigen site is nog even in onderhoud ( er komt nieuwe software dus er wordt niks meer bijgewerkt).

Zodra de jurk online kan staan, zet ik het op het forum ;)

Hij is in elk geval bordeaux rood
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen