zo lang al last van & niks helpt . :(

Gestart door Marjolein, 02 november, 2007, 21:45:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marjolein

Hee mensen,

Wat een goed idee zo?n forum site. Ik had er zelf nooit aan gedacht, maar ben door mn psycholoog op het idee gebracht om hier ook is te gaan kijken. Vind het wel fijn, want hier begrijpen mensen elkaar denk ik meer. Maar in ieder geval, mijn verhaal. Ik heb meer dan 1,5 jaar geleden last van pfeiffer gehad, gewoon goed uitgerust enzo, na de zomer dacht ik dat het weer iets beter ging, maar toen ik eenmaal weer op school zat weer helemaal ingestort met een enorme terugval. Weer een tijd thuis geweest, en met alle verbazing toch mijn schooljaar nog gehaald. Maar buiten school kon ik dan ook helemaal niks. En nu dit jaar zit ik dus in vwo 5, en heb nog steeds veel last van pfeiffer. Nergens meer zin in, maar heb ook nergens energie voor. Maar omdat ik het al zo lang heb, zien mensen in mijn omgeving mij niet meer als ziek en dan kan heel frustrerend zijn want zij verwachten dat ik alles kan, terwijl ik dat dus niet kan. Ik kan niet mee uit, ik kan niet vaak mee leuke dingen doen. Dat begrijpen zij niet. Ook nog een verhuizing erbij gekregen die niet erg goed is voor je energie level, en nu gewoon er even helemaal doorheen. Ben beetje depressief geraakt, loop daarvoor nu ook bij een psycholoog. En dat allemaal door die rot ziekte die maar niet over wil gaan hoe hard ik er ook tegen vecht ! vooral de bijwerkingen vind ik ook zo vervelend, ik hoop dat jullie iets in mijn verhaal herkennen. En dat jullie mij misschien tips kunnen geven?

Groetjes !   

lukkepuk

hoi marjolein

erg vervelende ziekte he die pfeiffer.....
ik ben er ook door ondersteboven geraakt, en loop ook bij psycholoog, denk dat het gewoon komt dat al je energie op raakt en als je nogal bedrijvig persoon bent kan je daar nietmee om en word het allemaal teveel
het enige wat helpt is je ziekte accepteren en er proberen overheen te stappen wat buitenwereld denkt want alleen jij zelf voelt wat je voelt neem op tijd je rust voorje lichaam maar ook voor je gedachten......
het is echt een slopende rotziekte!!!!