symptonen met seizoensverandering?

Gestart door steff, 25 oktober, 2007, 11:15:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

steff

hallo iedereen,

Ik heb een vraagje:

Op mijn 18de heb ik Pfeiffer gehad, ik heb toen ongeveer zes maanden er echt last van gehad (niet kunnen werken of leuke dingen doen).
Nu ben ik 23, maar wat me telkens gebeurt als met herfst of lente is dat ik de symptonen van pfeiffer weer krijg. Opgezette klieren in m'n keel, opgeblazen gezicht (dikke ogen, lippen, vooral wanneer ik net wakker wordt) en ik slaap dan echt van 21.30 tot 9.30 en dan nog heel veel moeite met opstaan, in de auto naar werk heb ik moeite met wakker blijven en 's avonds thuis doe ik niets meer en weer om 21.30 naar bed. Kan dit een gevolg van Pfeiffer zijn? In de zomer heb ik echt nergens last van, ik ben bijvoorbeeld een paar weken geleden gewoon flink wezen stappen, 24 uur op, en toen ging alles prima.

Oh ja, wat ik wel sinds Pfeiffer het hele jaar door heb is dat ik veel, heel veel moet gapen?

Hebben meer mensen last van pfeiffer-symptonen bij het veranderen van seizoenen? En kan dat vijf jaar later?

Mijn tweede vraag is, heeft het nut om hiermee naar de huisarts te gaan? Of is er niets aan te doen?

Nou, ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.