Hoe moet ik nu verder?

Gestart door Manon1987, 24 oktober, 2007, 15:47:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Manon1987

Hallo allemaal.. Ik heb gister naar de huisarts gebeld voor de uitslag en de assistente vertelde dat ik geen pfeiffer had maar dat er wel een virus in m'n bloed zat maar ze snapte niet precies hoe dat nou zat dus de dokter moest mij maar even terug bellen om het duidelijker uit te leggen. Dus vandaag belde de dokter me op en die vertelde me dat ik dus wel de ziekte van pfeiffer heb! Ik had het eerlijk gezegd helemaal niet verwacht want sinds een aantal dagen voel ik me juist stukken beter. Ben lang zo moe niet meer als voorgaande weken en m'n keelpijn en klieren zijn sinds het weekend afgezakt. Ik weet nu alleen niet hoe ik verder moet.. Ik heb zonet met m'n stage gebeld om te vragen of ik met pfeiffer wel stage mag lopen want het is namelijk in een ziekenhuis.. M'n teamleider heeft overlegd met de ziekenhuishygienist en ik kan gewoon op stage komen (als ik maar niet met de patienten ga zoenen haha) Ik heb nu afgesproken dat ik dit weekend weer gewoon kom en het ga proberen. Ik zal dan wel merken of m'n lichaam het aan kan of niet. Nu ik hier thuis zit voel ik me namelijk prima.. Ik ben benieuwd hoe het dit weekend gaat. Het zijn namelijk wel lange dagen. Om 05.30 uit bed en om 17.00 weer thuis. En daarnaast moet ik nog van alles voor school doen.. Maar even afwachten..

Groetjes Manon

Peetje

Het is ook mogelijk om snel te herstellen van Pfeiffer. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat jij je nu al weer een stuk beter voelt.
Pas wel op met werken, ga er niet gelijk vol tegenaan. En luister naar je lichaam. Als je moe wordt, ga dan niet stug door maar neem de rust die je nodig hebt. :)