Wat kan ik nog verwachten?

Gestart door yessy, 22 oktober, 2007, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

yessy

Hallo,

Ik heb vandaag de uitslag van mijn bloedonderzoek gehad omdat ik steeds zo moe ben, vergeetachtig, duizelig en noem maar op.
Mijn dokter is een best vage man en zijn exacte woorden waren, je hebt het gehad, het is geweest. Het zit in je bloed
Verder zei hij er niets over omdat ik er eigenlijk zat voor mijn pols, ik ben van de trap gevallen :P
Van hem heb ik het idee dat het over is ofzo.. ik weet niet.
Ik merkte het de afgelopen 3 maanden ongeveer dat ik steeds duizelig was en moe. Ik heb een nieuwe baan sinds twee maanden waar ik veel moet werken, hectische baan, te weinig personeel.
Ik merk dat als ik een enorm hectische drukke week achter de rug heb, of al een aantal dagen van dat soort achter de rug heb dat ik gewoon echt enorm moe ben en dat die vergeetachtigheid, duizeligheid enzo toe neemt.
Vorige week bijvoorbeeld had ik er echt enorm last van, en ook van mijn lever en milt.
Terwijl nu, voel ik me eigenlijk wel redelijk eigenlijk. Komt het dan alleen als ik een mindere weerstand heb of wat?
Dit is allemaal nieuw voor me en ook raar want moet ik het nou wel op mijn werk zeggen? want ik heb ook dagen dat ik niet vooruit te branden ben.
Wat kan ik verwachten? wat houdt het in wat mijn dokter zegt? heb ik het wel of niet? gehad? ik bedoel, wat?
???
Kan iemand mij even helpen dit te verduidelijken?
Alvast bedankt!

Jessica

char

Bij mij waren ze ook niet zo duidelijk, wat ik later begrepen heb van de bedrijfsarts heb je 2 variaties van Pfeiffer, actief en sluimerend. Bij actieve Pfeiffer heb je de keelpijn, opgezette klieren e.d. Als je eerder besmet bent met Pfeiffer kan het virus nog sluimerend in je bloed zitten. Het komt dan opzetten als je een lage weerstand hebt. Je bent dan over het algemeen vooral moe. Dat wil niet zeggen, dat je geen andere klachten kunt hebben hoor.
De arts kan ook nog bedoelen, dat je in de nasleep zit. Je zou dan de keelpijn, opgezette klieren, nachtelijk zweten enzo niet zo lang geleden al gehad moeten hebben.
De enige die je echt kan zeggen wat hij bedoeld is de dokter zelf. Bel hem anders eens of de assistente en vraag om opheldering. Dan weet je toch ook beter wat je tegen je werkgever moet zeggen.
Groetjes Charlotte