Hoe veel last heb je van Pfeiffer?

Gestart door agroen, 17 oktober, 2007, 17:13:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

agroen

Hallo allemaal,
Ik vroeg me af hoeveel mensen er eigenlijk echt niks kunnen nu ze pfeiffer hebben.
Heb nu 2,5 maand ongeveer Pfeiffer en kan echt nog steeds bijna niks. School en werk mocht ik niet eens meer doen, maar dat zou ik nu ook niet kunnen. Verder kan ik alleen af en toe is een uurtje naar een vriend of vriendin, maar meer zit er echt niet in. Hoe zit dat bij jullie?

Groetjes

C-lott

Ik herken je verhaal wel. Heb zelf waarschijnlijk sinds Juni/Juli pfeiffer en kan nog steeds niets. Kan niet langer dan 10 minuten lopen zonder doodop te zijn, school kan ik beslist niet & vrienden kost teveel moeite. Erg zwaar, en het duurde 3 weken voordat ze zeker durfden te zeggen dat ik pfeiffer had.

meertn

Bij mij is het minder erg, ik probeer nu ongeveer halve weken te werken, en dan lijkt het vrij aardig te gaan. Meer dan dat, en zit na een week er weer helemaal doorheen, en dan kan ik eerst even een tijdje bijna niets. Tja, en nu heb ik er ook een griepje/verkoudheid bij, dus dat telt wel leuk op :S

twofist

agroen, ik heb precies hetzelfde en het word steeds erger. Toen ik op het begin pfeiffer had ging ik nog halve dagen naar school en gewoon naar buiten. Dit kan ik zelfs niet meer en ik heb met school afgesproken het jaar over te doen. De docter zei tegen me dat ik toch weer naar school moet gaan, maar het is niet een kwestie dat ik niet wil maar gewoon niet kan.

agroen

Bedankt voor de reacties. De dokter zei bij mij dat ik gewoon helemaal niet naar school mag.
Wat doen jullie nou om de dagen een beetje door te komen?
Groetjes

Peetje

Ik wist in eerste instantie niet dat ik Pfeiffer had en ben dus door de arbodienst weer aan het werk gestuurd. Gevolg, een paar weken later een terugval, oftewel compleet ingestort, waarna ik zeker een week lang bijna te moe was om m'n bed uit te komen en me aan te kleden.
Gelukkig heeft dat niet heel erg lang geduurd, maar ook nu heb ik nog steeds dagen dat ik 12 uur per nacht slaap en de rest van de dag ook niet veel meer doe.

Momenteel werk ik 2 keer 2,75 uur per week. In de resterende dagen probeer ik m'n huishouden op orde te houde, ik ga 1 keer per week een uurtje naar de sportschool (met wisselend succes :P ) en ik rij ook 1 avond per week paard. In het weekeinde probeer ik nog wat leuks te doen samen met m'n vriend, zoals naar de film of uit eten. Verder lees ik vrij veel en kijk ik af en toe een dvd.