mijnn pfeiffer.

Gestart door ikkee, 16 oktober, 2007, 13:00:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ikkee

hallo iedereen.

Sinds een hele tijd loop ik met vermoeidheidsklachten rond. het begon met ziek zijn koorts verkouden pijnlijke keel amper kunnen slikken en dat sukkelt nu nog steeds door daarbij ben ik verschrikklijk moeik weet dat ik een druk schema heb reis 5 uur per dag om op school te kunnen zijn maar voor de zomer vakantie ging alles prima deed ik dat al een half jaar nergens last van gehad. toen benik voor 3 en halve maand naar curacao vertrokken heerlijke tijd gehad eventjes alles voor mezelf. sinds ik daarvan terug ben begon het verkouden zijn ik dacht dat het gewoon side effect was van het wisselende klimaat. maar ik ben nooit zovaak en ergverkouden en ziek geweest. om het kort te houden dinsdag bloed later prikken omdak ik mijn ogen op school niet eens meer open kan houden. (ik ben altijd een energie bom geweest waar mensen gek van werden) de dokter zei dat mijn klieren inderdaad vergroot waren maar ik heb nooit meer iets van een uitslag gehoord.ik dacht misschien had de dokter toch gelijk. ze zei dat het door mijn onregelmatig drukke leven kwam. nou ik heb genoeg rust gehad om zoiets bovenop te komen maar ik blijf moe hoe veel of weinig ik ook slaap.... wie kan mij helpen met wat ik zou kunnen hebben? zijn er nog andere test waarmee het wel uit zou kunnen komen ik geloof namelijk niet dat het aan mezelf licht!


twofist

Ik moet de docter altijd bellen om de uitslag te krijgen. Mocht de uitslag negatief zijn, zou ik voor de zekerheid een vervolgafspraak maken. Bij mij zelf is pfeiffer ook pas gevonden na 4 maanden en in die tussentijd ben ik 2x op pfeiffer getest en dat was beide keren negatief. Bij de derde keer bleek dit toch positief te zijn.

Peetje

Klopt, ik moest ook zelf bellen voor de uitslag.
Vergrote klieren en keelpijn kunnen heel goed op Pfeiffer wijzen, zeker in combinatie met die extreme vermoeidheid. Als ik jou was, zou ik toch eerst de dokter bellen voor de uitslag van het bloedprikken. Wie weet is daar wel Pfeiffer uitgekomen.

Overigens dachten zowel m'n huisarts als ik dat ik geen Pfeiffer kon hebben, maar op aandringen van m'n baas heb ik er toch op laten prikken en jawel, het was toch Pfeiffer.