Misschien ziekte van Pfeiffer

Gestart door Manon1987, 15 oktober, 2007, 11:04:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Manon1987

Hallo allemaal, ik ben vanmorgen bij de dokter geweest en ik moet bloed laten prikken want ik heb misschien de ziekte van pfeiffer. Ik voel me al een tijdje er moe, en lusteloos, ik kan elk moment van de dag wel slapen. Sinds een paar weken heb ik een nieuwe stage en moet ik 's ochtends 05.30 uit bed en ben om 17.00 weer thuis. Ik ben dan echt bekaf en vaak moet ik 's avonds nog van alles voor school doen. Ik kom er gewoon niet aan toe omdat ik steeds zo moe ben. Sinds vorige week heb ik opgezette klieren en sinds 3 dagen erge keelpijn. Ik ben nu de hele week al thuis en lig er veel op bed. Ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt...

Groetjes!

angeldevil72

Beste Manon,

heb je al een uitslag gekregen va je huisarts? Ik ben heel benieuwd, wat ik ben ook aan het wachten op bericht!

Sterkte en ik hoop voor jou dat het geen Pfeiffer is!

greetz Angel
Leef de dag zoals hij is!

Mari-Janne

Beste Manon,

Hopelijk weet je gauw wat het is :)
Wel even typen wat het is h?, wij willen het ook weten :P

X Marianne

Manon1987

Hallo allemaal,

Ik heb gister de uitslag gekregen.. en ik heb wel de ziekte van pfeiffer.. Had het zelf helemaal niet meer verwacht want sinds een paar dagen voel ik me juist stukken beter. M'n keelpijn en klieren zijn afgezakt en ik ben lang zo moe niet meer als voorgaande weken.. Maar goed ik heb het dus wel.. Ik ga dit weekend wel weer gewoon naar stage en dan merk ik vanzelf of m'n lichaam het aankan.. Ik heb afgesproken dat als het te zwaar voor me is dan ik dan naar huis ga..

Groetjes Manon

isabelle

Beste Manon,

hopelijk ben je al een heel pak beter dan in oktober! Ik schrijf je toch even met de vraag hoe lang jouw keelpijn heeft geduurd bij jou? Was dat dan de volle tien dagen?

amaai zeg...ik zit nu aan het begin van de vierde dag en hou het hier echt niet meer uit van de pijn....

groetjes

Isabelle

agroen

Hey isabelle,

Die keelpijn kan best lang duren, ik had het ook echt 2 weken lang. En het hielt niet echt op, alles deed pijn. Maar na 2 weken trok het toch weg. Ik heb wel dingetjes gebruikt om het te verzachten, eerst had ik gewoon dropsiroop, en daarna zuigtabletten, die zuigtabletten werkten bij mij echt goed. Trachitol heet het, elke drogist verkoopt het. En ze zijn ook niet vies ofzo, het smaakt gewoon naar pepermunt.
Beterschap,


isabelle

Beste Agroen,

bedankt voor de tip van die zuigtabletten. Morgen zal er iemand voor mij achter gaan. Ik had er echt geen idee van dat klierkoorts zoveel pijn kon doen! Dag 5 is nu bijna voorbij....ik tel echt af!

merci! en moest je zelf nog herstellende zijn, ook veel beterschap gewenst!

groetjes

Isabelle