kinderen met pfeiffer?

Gestart door maaike22, 03 september, 2007, 11:38:07

Vorige topic - Volgende topic

maaike22

hoi,
wij zijn maaike en brenda. Wij hebben een opdracht van school over pfeiffer.
Wij willlen graag meer weten over kinderen met Pfeiffer het liefst onder de twaalfjaar.
Wij doen de opleiding kinderopvang.
Het zou leuk zijn als we een kind onder de twaalf jaar met pfeiffer of die pfeiffer heeft gehad, te kunnen interviewen.
Dit zou eventueel via de mail of forum kunnen.

laat jullie horen.

p.s heb je tips voor sites laat dat even weten.

alvast bedankt
maaike en brenda

Peetje

Ik hoop voor jullie dat er kinderen onder de twaalf zijn die op dit forum komen, maar ik heb de indruk dat het meer volwassenen en pubers zijn. Jongere kinderen mogen ook meestal niet alleen rondsurfen, lijkt mij.
Veel succes met jullie opdracht. :)

Elise

Ik zal jullie even een tipje geven:
Geloof niet alles wat op andere sites staan! Alles wat je hier kunt vinden, kom je niet tegen op internet. Maar wij (iedereen op het forum) weten wel waar hij/ zij over spreekt ;D

Wat ontzettend leuk dat jullie het over Pfeiffer doen zeg!! Mijn zus en ik (beide Pfeiffer gehad, ik alleen heel wat vaker) gaan ons profielwerkstuk over vermoeidheidsziekten doen, maar we willen wel extra aandacht besteden aan de ziekte van Pfeiffer. We zullen mensen ongetwijfeld verbazen met de informatie die we hebben, dus dat gaat wel leuk worden! :)

Maar... misschien kan ik jullie wel helpen met die opdracht. Ik heb Pfeiffer gehad toen ik 7, 11 en 12 was, dus de leeftijdcategorie klopt dan wel :P Het lijkt me wel leuk om te helpen en dan kunnen we misschien ook wel informatie uitwisselen! Dat is voor beide 'partijen' wel erg handig!

liesje29

Hallo. Mijn dochtertje van 5 heeft de ziekte van Pfeiffer :-[ Nog maar sinds een paar dagen ontdekt. Ze heeft last van haar keel maar verder gaat het wel. Ze is iets sneller moe maar misschien komt de echte moeheid wel later. Il probeer in ieder geval een rustig rutme aan te houden. Vroag naar bed, rsut in de midaag en zoveel mogelijk thuis blijven. Ze gaat niet naar school. Begin november probeer ik haar weer naar school te brengen. Ik weet eigenlijk niet hoe dat gaat met de besmetting risico's... :-\ In ieder geval hoop ik dat alles weer snel over is. ;)