verslag: epstein-barr & pfeiffer

Gestart door eve, 09 oktober, 2007, 18:07:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

eve

Op 27 august kreeg ik van mijn huisarts te horen dat ik symptomen van de ziekte van Pfeiffer heb. Tot op heden heb ik deze symptomen en vooral extreme vermoeidheid moeten meemaken. Niet alleen staat mijn wereld daardoor even stil maar ook word ik steeds vervreemd van DE wereld.

Nadat ik hierover met mijn familie en vrienden te hebben gesproken besefte ik hoeveel misverstanden en/of verkeerde opvattingen er waren/zijn over de ziekte van Pfeiffer (the kissing disease) en de veroorzaker ervan, het Epstein-Barr virus (EBV). Naar aanleiding daarvan heb ik informatie over het Epstein-Barr virus en de ziekte van Pfeiffer verzameld en bestudeerd en heb er een overzichtelijk verslag van gemaakt.

Het feit dat de incubatietijd van het EB-virus (bij volwassenen 4 ? 7 weken) exact en onveranderd is, heb ik de terugrekenen en vergelijken-methodes voor/in dit verslag toegepast. In dit verslag kunt je zien o.a: de verhouding tussen het EB-virus en de ziekte van Pfeiffer; de feiten, toelichtingen en  relevantie tot mijn situatie; over hoe/wanneer je besmet wordt en wie je mogelijke besmetter is; welke symptomen er zijn; welke in- en externe consequenties zijn die daarop volgen en nog meer.

Als er iemand is die in dit verslag geintereseerd is, bijvoorbeeld ter vergelijking en gewoon voor extra informatie kun je me een verzoek-berichtje hier achterlaten dan stuur ik het naar je email-adres toe, oke? Grts, eve

eve

hoi leden, het is mij toch gelukt om dit verslag op mijn weblog te zetten :) Dus, je gaat naar [http://katara.wordpress.com op Katara's Files Box kun je "epstein-barr&pfeiffer.xls" downloaden. thanx, eve

Lamme harrie

Hey bedankt he! Daar wordt een mens echt vrolijker van.

eve

Citaat van: Lamme harrie op 26 oktober, 2007, 17:18:23
Hey bedankt he! Daar wordt een mens echt vrolijker van.

Wat bedoelde je daarmee? NEE, niemand word er vrolijk van de ziekte van Pfeiffer (ik althans niet) maar ik vind minder erg als andere lotgenoten mijn vervellende symptomen herkennen en andersom maar als je daar heel anders over denkt dan hoef je mijn verslag ook niet te zien/lezen. Het is ook nooit een verlichting geweest! succes, eve

yessy

Hey :)

Ik ben wel geinteresseerd, dus daarom ging ik 'm downloaden, maar als ie 'm opent doet ie dat in exel, en dan krijg ik niks te zien alleen maar grijs beeld. Dusje, als je wilt mag je m mailen?
jessicavankempen@hotmail.com

Alvast bedankt

eve

Hoi Yessy,

Ik heb je mijn verslag over Pfeiffer naar de door jou aangegeven hotmail adres gestuurd heb. Als het niet direct in je Inbox terecht is gekomen, check je ook JUNK-box. je hoeft alleen maar de link aan te klikken en het excel doc te downloaden. succes en sterkte! eve

yessy

Hoi Hoi

Ik heb gekeken maar hij deed het weer niet  ::)
Toch bedankt ;)

sifabale

Hey,

Ik probeer dat verslag te downloaden maar lukt niet..ik kan het niet vinden :S