Hoofdmenu

Onzekerheid

Gestart door agroen, 26 september, 2007, 20:40:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

agroen

Hallo allemaal,

Door een aantal symptonen voel ik me soms best wel onzeker.

- Duizelig
- Druk op mn borst en pijn
- Concentratiemoeilijkheden

Door sommige symtonen voel ik me vaak best onzeker. Als ik even naar een winkel rij, als ik alleen thuis ben of er snachts last van heb en niet kan slapen. Heb dan wel eens angst dat er wat gebeurd. Heeft iemand van jullie dat ook?

Groetjes

Kruimeltje

Hoi!
Ik herken dit zeer hoor!
Zeker als in een winkel ben, waar het druk is, of wanneer ik daar ben als ik moe ben, heb ik heel vaak last van duizeligheid.
Als ik alleen thuis ben vliegt het me soms aan: dan is het net of de druk op m'n borst erger wordt. Ik wijd dit aan het feit dat ik dan te weinig afleiding heb. Want als mijn vriend thuis is, gaat het een stuk beter.
Het is trouwens wel erger geweest als nu, dus ik heb hoop dat het steeds minder wordt!
Het beste ermee!


char

Ik heb niet dezelfde klachten als jij, maar ken het gevoel wel, dat er op een bepaald moment iets met je lijf gebeurd, wat heel beangstigend is.

Laatst was ik met mijn man aan het wandelen en kreeg ik het ineens zo benauwd, dat ik stil moest staan en voorover hangen. Alles bij elkaar heeft het misschien maar een paar minuten geduurd, maar het is zo griezelig, dat gelijk alle alarmbellen afgaan. Kennelijk liep ik t? snel en werd ik eventjes "terug gefloten".

Ik heb in nog wel meer van dat soort situaties gezeten. Vooral als je dan alleen bent, is het extra vervelend. Ik heb een paar keer op het punt gestaan iemand te bellen en gelukkig werd het minder voordat ik een nummer kon draaien.
Maar ja leuk is het niet.

Ik kan nu ook niet zo goed tegen plaatsen waar veel mensen komen, als een supermarkt. Ik word daar vaak niet lekker, maar ik merk als ik maar tegen mezelf zeg dat het bij de Pfeiffer hoort en het zo weer weg trekt, dat het allemaal wel mee valt. Sterkte!

agroen

Okej kben dus niet de enige. Jah de laatste paar weken kan ik er ook wel wat beter mee omgaan. Gewoon denken van het valt wel mee, het hoort erbij, dan trekt het wel weg, maar wat je zegt, als je alleen ben, dan heb ik het ook wel eens.
Groetjes en sterkte

lukkepuk

hoi

die klachten heb ik ook, erg vervelend, ik kreeg 's nachts paniekaanvallen en hyperventilatie omdat ik waarschijnlijk toch verkeed adem en te veel pieker over de vage klachten....
ik heb nu cesartherapie en medicatie om me "rustig" te houden

agroen

Ja dat hyperventilatie heb ik ook. Heb daar wel medicijnen voor gekregen. Als je het aan voelt komen heb ik medicijnen waar je wat rustiger van word. Werkt wel gelukkig.

Peetje

Die duizeligheid is een 'bekend' probleem, volgens mij is er hier zelfs ergens een topic over.
Bij mij is het niet echt duizeligheid, maar meer een soort combinatie van duizeligheid, hoofdpijn en gewoon oververmoeid. Als ik te veel doe, krijg ik er last van en dan loop ik me dus vast te houden aan de muur en stoelen enzo, omdat ik het idee heb dat ik om ga vallen.

Concentratiestoornissen zijn ook vrij logisch. Als je moe bent, kun je je ook niet meer goed concentreren. Het 1 heeft dus eigenlijk een beetje het ander tot gevolg.

Er is bij mij nog nooit wat gebeurd, maar het is wel weer een teken van je lichaam dat je even terug gefloten wordt. Vervelend, maar gelukkig niet echt schadelijk.