Medicijn voor pfeiffer!!

Gestart door puber, 31 augustus, 2007, 13:48:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

puber

Juli, 2 weken lang had ik koorts verder geen klachten, langzaam aan kreeg ik ook last van mijn keel, dokter, bloedprikken, uitslag>ziekte van pfeiffer.. Mijn moeder kon een homeopaat, waar we wel eens eerder contact mee hadden gehad. Dus toen we de uitslag kregen heeft mijn moeder gelijk gebeld, naar Inge van Wijck, de homeopaat. Diezelfde dag nog kreeg ik druppels voor de keel, deze moest ik 1 keer per dag, ong. een week lang gebruiken. Daarna 3 dagen druppeltjes voor de vermoeidheid. Afgebouwd naar 2 keer per week. Toen voelde ik me gelijk al beter! Daarna ben ik er bijna gelijk mee gestopt omdat ik me heel goed voelde!
Vermoeidheid heb ik helemaal geen last van gehad, maar toch ben ik wel 2 tot 3 weken erg ziek geweest.

IK KAN DIT IEDEREEN AANRADEN OM TE GEBRUIKEN!!!!!  ;)

Peetje

Helaas is het met homeopathie zo, dat het medicijn wat voor de 1 een wondermiddel is, bij een ander totaal niet helpt. Al betekent dat niet dat ik homeopathische medicijnen gelijk afkeur.
Ik ben in ieder geval blij voor je dat jij zo snel van je klachten af bent geraakt. :)

Agnetha

Helaas werken voor mij die medicijnen niet :'(
Ik heb nu voor de derde keer pfeiffer (dat het geconstateerd is)

Elise

Wat jammer dat het niet werkt, zeg! Ik gebruik ook homeopathische middelen, maar veel vooruitgang merk ik nog niet. Dit is ook niet zo vreemd, als je je bedenkt dat dit de vijfde keer is dat ik Pfeiffer heb. Als het goed is, zal ik geen Pfeiffer weer krijgen! :) Zelf heb ik er wel een goed gevoel bij, mede doordat er geen echte medicijnen en behandelmethoden hiervoor zijn.

meertn

Aangezien Pfeiffer zich bij vrijwel iedereen op een andere manier uit, en het bij de meeste mensen over is voordat ze er echt last van hebben gehad, zou ik op basis van ??n geval ook niet willen concluderen dat een middel zinvol is. En aangezien het over homeopatie gaat zou ik het zeker geen 'medicijn' willen noemen...