wat moet ik nu doen

Gestart door nicky21, 26 augustus, 2007, 14:06:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

nicky21

Hoi allemaal

Ik ben al jaren moe ben wel 10x naar de huisarts ervoor geweest en nu komt er eindelijk uit datb ik pfeiffer heb gehad.
maar doordat ik nooit niets wist ben ik er nooit voor thuisgebleven en heb het zo verwaarloosd.
Bij ons thuis is het zo dat je altijd gewoon moet doorwerken.
Maar ik ben helemaal op als ik thuis ben gaat het wel dan doe ik niet veel maar als ik werk zak ik door mijn benen ben suf en gewoon gevaarlijk want ik werk met messen (in een slagerij). Maar ik moet doorgaan want bij ons thuis mag ik me niet ziekmelden want ik moet me niet zo aanstellen en ze zijn ban dat ik hierdoor mijn baan kwijtraak. Nou dat kan me wat. Het intereseerd me niet als ik hierdoor mijn baan kwijtraak. Wat me wel intereseerd is dat ik hierdoor veel ruzie thuis heb en ze hebben gezegt dat ik het huis uit moet als ik niet ga werken dus ga ik maar weer werken en kom ik gebroken thuis het is veel te zwaar en daar bij werk ik er 38 uur per week met dagen van 10 uur. Af en toe lijkt het of ik er gek word.

Mijn vraag aan jullie is:   Wat denken jullie wat ik moet doen

Peetje

Als je op je werk een contract voor onbepaalde tijd hebt (vast contract), dan kunnen ze je niet ontslaan omdat je ziek bent. Mijn advies dus: ziekmelden. En als ze daar thuis meoilijk over gaan doen, is het misschien handig om ze deze site te laten lezen of de huisarts wat informatie te laten geven. Je hebt Pfeiffer, je helpt jezelf er niet mee door maar door te gaan totdat je straks letterlijk instort of jezelf of iemand anders verwondt met een mes.
En zelfs als je een tijdelijk contract hebt, heb je recht op een uitkering als ze besluiten om dat contract niet te verlengen vanwege je ziekte.

irma

ja jij hebt dit ook niet omdat je het zo leuk vind om altijd moe te zijn, ik zou je inderdaad gewoon ziekmelden en overleggen met je werknemer of ze er rekening mee houden enzo en over je familie, die zou ik inderdaad informatie geven, of deze site laten zien ofzo want ze hebben duidelijk geen idee waar ze het over hebben!!