zo lang al

Gestart door nicky21, 24 augustus, 2007, 18:27:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

nicky21

hoi allemaal,

Ik heb vanmorgen van de dokter te horen gekregen dat ik pfeiffer heb gehad.
Ik heb daar nu hele sterke naweeen van.
MIjn familie snapt het niet als ik zeg dat ik ZO MOE ben ze vinden dat ik me aanstel en zeggen dat ik gewoon een luie donder ben. Erg frustrerend maar ik heb gteen eens fut om ruzie te maken of mijn gelijk te halen.
Ik ben zo al een jaar of 5 bezig en heb het idee dat het nooit meer over gaat ik heb nu van de dokter medicijnen gekregen om de klachten wat te verminderen ik hoop dat het helpt maar ik heb er een hard hoofd in.
Ik zou ook zo graag minder gaan werken ik werk nu 38 uur en das veel te veel maar ik heb het geld nodig bestaad er iets van een uitkering voor mensen met pfeiffer. Ik ben nu total/los als ik klaar ben met werken mijn vriend wil dan nog wel eens iets gaan doen langs vrienden bijvoorbeeld maar ik kan dan gewoon niet meer voor hem vind ik het ook zo vervelend. Maar ook hij snapt mij niet hij doet er niet vervelend over ofzo maar soms zie ik dat hij zo zijn bedenkingen er over heeft. Nou blij dat ik het van me af heb kunnen schrijven en tegen jullie heb aangeklaagd of jullie het nu willen ofniet

Groetjes nicky

Peetje

Om de woorden van mijn eigen huisarts te herhalen, als je te moe bent om te werken, gewoon ziek melden.
Als je nu al 5 jaar door je vermoeidheid heen werkt, is het ook geen wonder dat je er last van blijft houden en na je werk te moe bent om nog een vinger te bewegen.
Voordat ik wist dat ik Pfeiffer had, heb ik mezelf ook verteld dat ik me niet aan moest stellen en gewoon moest gaan werken, maar na een paar weken stortte ik dus volledig in.
Dank aan jezelf en neem die rust als je lichaam zegt dat je moe bent. Je hebt Pfeiffer, je bent geen aanstelster en al helemaal geen luie donder! :)

nicky21

bedankt voor je herkenning.
ik vind het alleen zo lullig om me zo vaak ziek te melden

Peetje

Het is ook niet de bedoeling dat je even een dagje thuis blijft als het niet meer gaat. Pfeiffer geneest alleen door rust, niet door eens een dagje uit te slapen. Neem de tijd om echt uit te zieken, al duurt dat weken of maanden, en ga niet gelijk weer vol aan het werk als je je wat beter voelt, dat werkt echt alleen maar averechts. :)

irma

ja precies, je moet echt tijd nemen om uit te zieken en heel goed naar je lichaam luisteren. dat is ontzettend moeilijk en mij lukt het niet altijd, ik wil altijd teveel. ik doe nu dus ook niet zoveel als ik kan, maar zo weinig als ik kan. maar ik wilde dat ik geluisterd had, want ik heb er veel te lang mee rondgelopen en ben ook weer te vroeg begonnen waardoor alle klachten weer terug zijn.. dus neem echt je tijd en laat niemand je aanpraten dat je je aanstelt of dat je lui bent!!