de eindeloze nasleep

Gestart door kim-13, 16 augustus, 2007, 14:23:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kim-13

2 jaar geleden werd bij mij pfeiffer geconstateerd.Ik was toen 14.Ik had op dat moment een heel druk leventje.IK was elke dag op de dansschool te vinden en was daar erg acktief bezig.Ik was al ene tijdje moe en middenin mijn toetsweek lag ik 2 weken op bed met koorts keelpijn en angina(witte spikkels in je keel).Toen ik bloed ha dlaten prikken zijden ze dat ik een vorm van pfeiffer ahd gehad maar dat et al weg was... ??? na de zomervakantie werd ik were zo ziek en toen kwam er uit mijn bloedtest dat ik pfeiffer had en dat ik 2 maanden minimaal moest stoppen met dansen.Sindsdien is het heel erg achteruit gegaan emt mijn lichaam.Mijn lichaam is zo erg aangetast.Mijn allergie?n zijn erger,mijn eczeem is erger,sneller ziek(wat normaal is),buikproblemen,opgezette klieren elke keer.
Vandaag bij de apotheek hoorde ik dat ik het beste kan zoeken naar een speciaal dieet en meot kijken naar leveraandoeningen door pfeiffer.Ik hoop dat ik daar wat aan heb en ik  dan die nasleep die opt moment zo eindeloos lijkt steeds minder zie worden.

JH

Klinkt alsof je amandelen chronisch ontstoken zijn, dit schijnt heel vaak voor te komen bij na/bij Pfeiffer, want dat had ik ook. volgens mijn KNO arts gaat dit niet vanzelf over, maar je kan er wel allerlei klachten van krijgen (vermoeidheid, darmklachten, opgezette klieren). Ik had hetzelfde als jij, en bij mij moeten die ontstoken keelamandelen er dus uit over een paar weken! Ik zou dus even langs de huisarts gaan als ik jou was!